2017-09-26, 15:19
Medlem
Newcastle76s avatar
Hanna Wigh avslutar programmet "Kalla Fakta" med att meddela att hon sitter kvar som politisk vilde för att debattera mot Sverigedemokraterna.
Har hon bytat politisk linje också?

Oavsett, detta är nog SD:s största kris hittills. Man kommer att tappa många kvinnliga väljare på detta. Men vilket parti ska man vända sig till när alla andra partier är för en utrensning av den svensk-etniska populationen?
Citera
Medlem
Schweinmunds avatar
Edit: på Bylunds twitter står det "Pausar/rebootar/omorganiserar/whatever. I'll be back. "

Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
"Sorry, only 16 people are allowed to edit a single pad"

Ett "levande dokument" ser jag, trevligt. Nu hoppas vi bara på "högt i tak", så att vi inte behöver "uppfinna hjulet på nytt".

Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Hon har inte konverserat med Bylund på Tvitter mellan 15 januari 2016 och 26 juni 2017 av någon anledning.
Det var ingen gemytlig stämmning direkt i juni heller.

Verkar rätt kyligt med andra ord, i så fall. Är Bylund den mest sannolika kandidaten?
Citera
Medlem
Graf.Mensdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Efter hennes senaste uttalande om koranskolan så måste väl ändå ni skeptiker ha insett att hon har varit en mullvad från början?

- Hon har bråkat med nästan alla i partiet.

- Hon har misshandlat partikamrater.

- Och nu denna soppa.

Sen brukar sexförbrytare vara beräknande när de väljer ut sina offer. De vill ju komma undan med det. Hanna kan ha haft en utsatt ställning i ett hirarktiskt SD.
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Jo men så vet du att ...

kan ju också vara så att man sakta bryts ner av människor som hanterar en som skit. Men vad vet jag, hon kanske var född nervsjuk och så?

Eller så har hon varit en mullvad från början.

Hon har liksom gift sig med en invandrare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Tack, det finns någon vettig person i tråden.

Svartmålningen av Hanna är helt absurd.
Att folk kan vara så här hjärntvättade är skrämmande.
Samtidigt visar det vilken kvinnosyn som finns i partiet.

För inte allt för länge sen så hyllad Hannah och andra kvinnor att männen i partiet absolut var toppen och att de som kvinnor inte alls hade några problem att jobba i SD. Jag tänkte då, att ja låt det gå några år så får vi se. Och här är vi nu.

Och man ser dessa talibangrupper av män som hackar på henne, i syfte att hålla samman mot den lilla vita blonda kvinnan.

Mmmm... få se om det kommer fram fler kvinnor som uttalar sig. Eller om Hannah får stå ensam med skammen. Skammen att vara våldtagen och förnekad. För kvinnor ljuger om våldtäkter, Lite beroende på hudfärg då förstås.
Citera
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Verkar rätt kyligt med andra ord, i så fall. Är Bylund den mest sannolika kandidaten?

Jepp en 100:- på att det är hans finger som luktar ...
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Jag måste vara sjukt dålig på att bedöma folk. Jag drar den slutsatsen eftersom LB sannolikt är den sista jag skulle förvänta mig bete sig så illa som det påstås. Min uppfattning om den mannen är den rakt motsatta.

Att han är en som blir våldtagen ?

Nej du, Linus kan ta för sig.
Citera
2017-09-26, 15:21
Medlem
Troians avatar
SVT Play sänder just nu live från riksdagsdebatten. Fokus på talarstolen, men även kammaren filmas. Den utpekade lär ju inte sitta där.

https://www.svtplay.se/video/15285369/forum/forum-26-sep-09-00?start=auto
Citera
2017-09-26, 15:21
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Hanna Wigh avslutar programmet "Kalla Fakta" med att meddela att hon sitter kvar som politisk vilde för att debattera mot Sverigedemokraterna.
Har hon bytat politisk linje också?

Sa hon verkligen detta? Någon som kan bekräfta?

I sådana fall så kan det väl inte bli mer uppenbart att hon var en mullvad från början?
Citera
2017-09-26, 15:22
Medlem
Varför går hon inte ut med namn för? Har man sagt A får man väl säga B.
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
För att bringa klarhet i en intressant fråga: är det verkligen fastställt att personen ifråga är riksdagsman? Är det någon som arbetar på kansliet?
Citera
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Då är det väl ganska troligt att det är Linus B som han syftar på? Dulny har varit med ända till c:a 2015 och var pol.sek samtidigt som Linus B var pol.sek.

Dulny är nog hyfsat bitter också.
Är lite besviken på att han håller så låg nivå i sin nya satsning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in