2017-09-26, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
I så fall kan Linus B strykas från listan.

De som kom in var Heikki Klaavunemi, Oscar Sjöstedt, Aron Emilsson, Anders Feymark och Stefan Jacobsson. Det kan vara någon hämnd från Hannas sida att hon blev petad från partistyrelsen 2015.
Citera
2017-09-26, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Moderator, borde inte nu denna tråd flyttas till AbK då en förundersökning inletts.

Och, vilken SD-riksdagsman har idag tagit tjänstledigt, borde inte vara så svårt att identifiera MGM.

Vem?
Citera
2017-09-26, 15:13
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Tänk om alla gruppvåldtäkter hade rönt samma intresse och uppmärksamhet i PK-media.

Nu är väl inte de utförda av riksdagsledamöter även om många är rädda för att Balif ser ut som ett skäggbarn som våldtar. Annars är det ovanligt med representation från våldtäcktskulturer i riksdagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lattebarnet
Håller med! Finns några andra signalement: rökare, i 40-årsåldern, varit med i många år, står den absoluta toppen väldigt nära och har därför immunitet. Allt det stämmer överens på Linus Bylund som dessutom verkar ha "time-out" från Twitter. Men jag har inga källor på att det är han.

Hanna Wigh skrev om att hon blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp på sin blogg redan förra året och informerat personer i partiledningen om detta.

Björn Söder ringde och stöttade henne och det var "framförallt två partikamrater till som jag vill framhålla, Jonas Åkerlund och Linus Bylund som båda klev fram och var ett stort stöd under den här perioden".

Att någon av dem skulle vara den utpekade gärningsmannen kan således avfärdas.

https://hannawigh.wordpress.com/2016/03/11/att-sta-upp/
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Efter hennes senaste uttalande om koranskolan så måste väl ändå ni skeptiker ha insett att hon har varit en mullvad från början?

- Hon har bråkat med nästan alla i partiet.

- Hon har misshandlat partikamrater.

- Och nu denna soppa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
I över 24 timmar har ni i SD-sekten tjatat om att att hon ljuger och hittat på allting och svartmålat henne.

SD låtsades som att de inte visste vem det var trots att de självklart visste.

Jomshof har ändrat sig och säger att han fick reda på detta i våras och uppmanade henne att polisanmäla.

I morse tröttnade Hanna på SD's lögner om att de inte visste vem det var och "berättade" för Åkesson på TV4 vem det var så att de skulle sluta att neka till att de inte visste.

Åklagaren har startat en förundersökning.

Den misstänkta har tagit time out.

Kan vi sluta att svartmåla det kvinnliga brottsoffret och istället ge oss på svinet som våldtog henne?
Tack, det finns någon vettig person i tråden.

Svartmålningen av Hanna är helt absurd.
Att folk kan vara så här hjärntvättade är skrämmande.
Samtidigt visar det vilken kvinnosyn som finns i partiet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Chris Dulny på twitter (namnger ej personen):

Bli inte förvånade om fler kvinnor träder fram snart.

Ökänd inom partiet.

Ökänd inom partiet men fått hållas. En av "grabbarna" bara antar jag?
Citera
2017-09-26, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Chris Dulny på twitter (namnger ej personen):

Bli inte förvånade om fler kvinnor träder fram snart.

Ökänd inom partiet.

Då är det väl ganska troligt att det är Linus B som han syftar på? Dulny har varit med ända till c:a 2015 och var pol.sek samtidigt som Linus B var pol.sek.
Citera
2017-09-26, 15:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Vem?
Ja, borde inte vara så svårt att få reda på, borde finnas massor med skvallerkärringar här i tråden.
Citera
2017-09-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Efter hennes senaste uttalande om koranskolan så måste väl ändå ni skeptiker ha insett att hon har varit en mullvad från början?

- Hon har bråkat med nästan alla i partiet.

- Hon har misshandlat partikamrater.

- Och nu dessa anklagelser.

Jo men så vet du att ...

kan ju också vara så att man sakta bryts ner av människor som hanterar en som skit. Men vad vet jag, hon kanske var född nervsjuk och så?
Citera
2017-09-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
De som kom in var Heikki Klaavunemi, Oscar Sjöstedt, Aron Emilsson, Anders Feymark och Stefan Jacobsson. Det kan vara någon hämnd från Hannas sida att hon blev petad från partistyrelsen 2015.

De, förutom Oscar S., har ingen längre historik i SD-kansliet. Det hela har ju pågått under en längre tid med olika kvinnor enl. Dulnys twitter. Nej, och Oscar S. tror jag inte skulle syssla med sådant.
Citera
2017-09-26, 15:18
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Jag måste vara sjukt dålig på att bedöma folk. Jag drar den slutsatsen eftersom LB sannolikt är den sista jag skulle förvänta mig bete sig så illa som det påstås. Min uppfattning om den mannen är den rakt motsatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in