2017-09-26, 12:40
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nu har ju en annan postare sagt att de som hade stallet, där "den blodiga" kvinnan fångades på bild kunde identifiera henne och att det inte var något konstigt med hennes närvaro där. Den skulle dessutom ha skett på lördagen (10/6).
Den här bilden kan i mina ögon vara hur manipulerad som helst, men om den är genuin konstaterar jag två saker:
1. Kvinnan är inte blodig.
2. Kvinnan har liknande kroppskonstitution som MGM:s fru.

Citat:
Ursprungligen postat av Gottemor
Har en bild från ett stall i granngården. Det måste vara precis efter mordet och ingen känner igen henne. Frågan är varför hon går utan byxor? Slängt i vattnet nära hästarna förmodligen?https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d

Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken76
Där har DU fel! Jag har sett bilderna tagna med åtelkameran själv! De är tagna söndag efter 17.00

Sannolikheten att det rör sig om två skilda händelser är ju väldigt liten. Någon av er far med osanning, och i vilket fall; ryktet om en blodig tjej verkar vara falskt.

Edit: Inte du horny.
Citera
2017-09-26, 12:50
Medlem
laffes avatar
Varför skulle kvinnan på bilden tagen i stallet inte kunna vara sambo till GM. Likheter finns ju, håret har fått en klippning dock!
Citera
2017-09-26, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Den bilden är från den 11 juni. Morden skedde den 12.
Nej, 11 enligt polis
Citera
2017-09-26, 12:56
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Är det polisen som läcker denna bild nu för att provocera fram en reaktion?

Om de trodde det var sambon/frun hade de väl plockat in henne för länge sen.
Citera
2017-09-26, 13:00
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laffe
Varför skulle kvinnan på bilden tagen i stallet inte kunna vara sambo till GM. Likheter finns ju, håret har fått en klippning dock!

Ja skulle hon vara nyklippt på bilderna från familjedagen ett par dagar senare vore det ju intressant. Fast jag tror hon ligger för nära. Även om det bär mig emot att söga😉 , så är ju polisen inte totalt okoputenta. Vore det hon vore hon nog redan häktad. Jag tänker att även den/de andra lämnat någon form av DNA spår.
Citera
2017-09-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Är det polisen som läcker denna bild nu för att provocera fram en reaktion?

Om de trodde det var sambon/frun hade de väl plockat in henne för länge sen.

Ja precis plus att paret "Knölsvaan" har två väldigt små barn.

"Hej kan du vara barnvakt ? Edvin och jag ska bara ut och rånmörda lite"

Som sagt, hade de haft de minsta på sambon hade de ju plockat in henne. Kollat alibi mm lär ju vara gjort.
Citera
2017-09-26, 13:04
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand666

Hm, om de är väldigt små kan de ju ha varit med...

Ed: Det skulle då kunna förklara uppgiften om spolande vattenkranar. Det rimligaste skälet till att sätta på kranar (förutom att få vatten) är att överrösta ljud. Om barnen var med och inte skulle höra "oljudet" kan de spolande kranarna ha bidragit till att de låg och sov sött.

Skulle också kunna förklara varför hon i så fall behövde gå till stallet för att tvätta sig: Badrummet var upptaget.

En annan förklaring till spolandet är att om någon kom och ringde på skulle de inte omedelbart bli förvånade över om ingen öppnade, fast bilen fanns på tomten: Om de hörde vattnet spola skulle de tro att den som var hemma duschade. Ge lite extra tid kanske att komma undan.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-09-26 kl. 13:30.
Citera
2017-09-26, 13:07
Medlem
laffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Ja skulle hon vara nyklippt på bilderna från familjedagen ett par dagar senare vore det ju intressant. Fast jag tror hon ligger för nära. Även om det bär mig emot att söga😉 , så är ju polisen inte totalt okoputenta. Vore det hon vore hon nog redan häktad. Jag tänker att även den/de andra lämnat någon form av DNA spår.

Frågan är om hon inte redan är häktad?
Citera
2017-09-26, 13:09
Medlem
laffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand666

Som sagt, hade de haft de minsta på sambon hade de ju plockat in henne. Kollat alibi mm lär ju vara gjort.

Ingen vet hur ivrigt detta gick till. Att fråga efter barnvakt över dagen är inget konstigt, detta var säkerligen väldigt viktigt att utföra!
Citera
2017-09-26, 13:19
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Hon är definitivt inte häktad.
Däremot är hon givetvis hörd, oavsett om hon finns på någon bild eller ej.
Citera
2017-09-26, 13:20
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Nja, det håller jag för svårt att tro. Det borde komma ut vilken sekund som helst om så var fallet.
Citera
2017-09-26, 13:36
Medlem
Torneros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollyvanarx
Intressant. Tack för att du delade med dig.

Vansinnigt lik mgm sambo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in