2017-09-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tack. Väldigt intressant bild. Man får dock tänka på att det är mitt i sommaren, hon kan ha korta shorts under. Tiden känns ju rimlig. Dock är tiden oxå rimlig för en stallflicka att släppa ut eller ta in en häst.

Dom som har tagit bilden från sin kameraövervakning har ingen aning om vem denna kvinna är
Citera
2017-09-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottemor
Dom hittades på måndagen den 12:e men teknikerna säger att mordet skedde den 11:e. Så nja

Sorry, my bad... du har helt rätt.
Citera
2017-09-26, 12:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Dom som har tagit bilden från sin kameraövervakning har ingen aning om vem denna kvinna är

Stämmer det du säger så är ju bilden verkligen högintressant. (Är pyndarrjejen som blev gripen de första dagarna utesluten) Jag hoppas verkligen att någon här känner igen henne och kan identifiera henne. Övervakningsbilder är ju ganska dåliga. Men om man känner någon brukar man se att det är dom även på dåliga bilder.
Kanske resulterar denna bild i yttligare ett gripande idag.
Citera
2017-09-26, 12:11
Medlem
hollyvanarxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tack. Väldigt intressant bild. Man får dock tänka på att det är mitt i sommaren, hon kan ha korta shorts under. Tiden känns ju rimlig. Dock är tiden oxå rimlig för en stallflicka att släppa ut eller ta in en häst.
Skorna verkar vara lite fel ser det ut som. Verkar liksom inte passa in.
Citera
2017-09-26, 12:17
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollyvanarx

Tillfälligt lånade herrskor? Tors?
Citera
2017-09-26, 12:17
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag håller med. Dock har hästskötare ofta ordentliga skor. Men hela hon ger ett intryck av att inte höra hemma i stallet.
Citera
2017-09-26, 12:20
Medlem
hollyvanarxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Tillfälligt lånade herrskor? Tors?
Ser ut som vinterskor.
Citera
2017-09-26, 12:20
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
GW: Tror han fick hjälp av en kvinna

http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/gw-tror-han-fick-hjalp-av-en-kvinna/

En kvinnlig kumpan minsann?
Undrar om inte allas våran käre farbror Persson varit här inne och läst om den där kvinnan
som setts halvnaken och blodig vid nåt stall letande efter vatten att skölja av sig med
och därav fått tankar om kvinnlig inblandning.
Fast det var ju fel dag den kvinnan syntes till. Det var på lördagen och inte
den dag när dubbelmordet begicks.

Intressant han kanske läste mitt inlägg från den 4;e augusti;

Citat:

4.) Här kommer min djärvaste hypotes. Jag tror det kan röra sig om ett par (man/kvinna), att det kan finnas en dynamik där den ena har starka sadistiska böjelser medan den andra parten är en psykopat som i första hand tänker på ekonomisk gratifikation.
Citera
2017-09-26, 12:22
Medlem
Citat:
Har en bild från ett stall i granngården. Det måste vara precis efter mordet och ingen känner igen henne. Frågan är varför hon går utan byxor? Slängt i vattnet nära hästarna förmodligen?https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d

Det här är ju högst märkligt, det här borde väl ändå polisen ha identifierat om det vore av intresse. Någon med anknytning till stallet bör väl kunna identifiera kvinnan? Inte en chans att EG har varit själv...
Citera
2017-09-26, 12:28
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Har en bild från ett stall i granngården. Det måste vara precis efter mordet och ingen känner igen henne. Frågan är varför hon går utan byxor? Slängt i vattnet nära hästarna förmodligen?https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d
Nu har ju en annan postare sagt att de som hade stallet, där "den blodiga" kvinnan fångades på bild kunde identifiera henne och att det inte var något konstigt med hennes närvaro där. Den skulle dessutom ha skett på lördagen (10/6).
Den här bilden kan i mina ögon vara hur manipulerad som helst, men om den är genuin konstaterar jag två saker:
1. Kvinnan är inte blodig.
2. Kvinnan har liknande kroppskonstitution som MGM:s fru.
Citera
2017-09-26, 12:30
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ser ut som vinterskor.
Ser mera ut som grova strumpor imo.
Citera
2017-09-26, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nu har ju en annan postare sagt att de som hade stallet, där "den blodiga" kvinnan fångades på bild kunde identifiera henne och att det inte var något konstigt med hennes närvaro där. Den skulle dessutom ha skett på lördagen (10/6).
Den här bilden kan i mina ögon vara hur manipulerad som helst, men om den är genuin konstaterar jag två saker:
1. Kvinnan är inte blodig.
2. Kvinnan har liknande kroppskonstitution som MGM:s fru.

Är det bara jag som inte kan se någon bild ?

Men jag tror inte kvinnan i stallet (om hon finns) har ett dugg med morden att göra. Låter som rena sagor med "blodig halvnaken" kvinna OCH att hon skulle ha med GM att göra. Hon körde säkert "raggarbil" också.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in