2017-09-26, 11:45
Medlem
idiamindadas avatar
Vad blir hennes nästa steg när ståhejet om denna fadäs lagt sig, vågar man tro att hon engagerar sig i F!?

Jag blev brydd när detta uppdagades men efter lite grävning inser man fort att hela historien luktar unket. Lika unket som TV4:as uppenbara agenda. Lägg till att hon fn njuter av att vara i medias totala fokus och får sitta med i precis alla morgonsoffor och sändningar som finns. Var detta belöningen för hennes avhopp? Får hon en egen talk show nu?
Citera
2017-09-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Varför går inte de oskyldiga Riksdagsledamöterna ut i media och förkunnar:

- Det var inte jag och jag tar helt avstånd från dessa handlingar.

Till slut kryper nog sanningen fram.

Varför går inte hela Husby ut och säger "- det var inte jag som brände bilarn".

Du tror det är så det fungerar?
Citera
2017-09-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Sätter fortfarande mina pengar på Sällström.

Sällström röker inte.
Citera
2017-09-26, 11:49
Medlem
wwrs avatar
Varför gick hon inte till partiledaren eller polisen om hon utsatts för sexövergrepp?
Citera
2017-09-26, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Sätter fortfarande mina pengar på Sällström.

Absolut icke! Sven-Olof har inte varken fysik eller psyke för att kunna genomföra en sådan handling mot HW. Sven-Olof går med käpp pga smärtor i höft/knä och kan inte både ta stryptag och köra fingrar i fittan samtidigt på en minst lika stark Hanna Wigh.
Citera
2017-09-26, 11:55
Medlem
JustZlatans avatar
Det börjar bli allt mer pajkastning från henne tycker jag. Hon skulle hellre sätta sina barn i koranskola än engagera sig i SDU. Wtf?
Citera
2017-09-26, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag är en normal svennetant i den åldern och jag letar alltid info och med källkritik.
Har alltid gjort det både i mitt yrke och privat.
Varför förvånas över det? Internet har funnits i våra liv sen mitten på 90 talet så varför skulle vi inte snoka runt där?..även fast man är en tant i den åldern och svenne?
Har sökt på HW tidigare och slagits av at det är något fel på henne och media förvärrar det hela och fattar dom inte at det är fel på henne i deras jakt på at fälla SD.
Hela affären öppnar en för mig långt viktigare fråga, nämligen: Är det rimligt att en enda kvinna, tillsammans med ett gäng journalister, kan jävlas så här grundligt med ett parti som journalisterna inte tål, och som någon kvinna i partiet, oavsett detta med sexuella incidenter mellan henne och en enda partimedlem är sant eller ej, och där kvinnan i fråga har uppenbara skäl att hämnas på partiet ( som i detta fall t.ex. tappat sin plats i partistyrelsen och riskerar att tappa sin riksdagsplats av helt andra skäl än de här tafsningsanklagelserna, på så svårbevisade saker som sexuella trakasserier utan andra inblandade och utan att ange namn mm och utan att polisanmäla. Och dessutom helt grundlöst anklaga partiet för diverse obevisade inbrott och sprayningar som hon mycket möjligt kan ha gjort själv eller gjorts av andra men knappast kan ha gjorts av partiet. Om vi accepterar sån här journalistik är vår demokrati ännu mera i gungning än den redan är på grund av medias enkelspåriga åsikter Grejen är ju bl.a. att inga svåra frågor ställts till H.W. angående hennes ansvar för att de ekonomiska oegentligheterna föreningen där hon var ordförande och därmed ytterst för ansvarig föreningens ekonomi, eller vilka bevis hon hade för ett oklart inbrott utan att nåt stulits, eller de slagsmål med svagare kvinnliga motståndare hon varit inblandad i. Just detta att TV4 köpt hennes versioner av allt som inträffat helt okritisk trots att hon i form av en offentlig person borde ha ställts mera mot väggen, inte minst för att de övriga trakasserier hon på svaga eller obefintliga grunder anklagar partiet för. Detta liknar allt mera en rättegång av samma sort som ledde till bränning av häxor förr i världen, inga tydliga bevis för nånting, ingen chans för de som rimligen egentligen är helt oskyldiga att försvara sig (de flesta riksdagsmännen och väljarna har uppenbart inte förgripit sig på H.W. även om hon försöker påstå att det rör sig om en partikultur, vilket ingen dock egentligen har kunna bevisa då inte ens den aktuella gärningen är bevisad och ingen skyldig har namngivits. Allt detta öppnar upp för en helt godtyckliga och grundlösa attacker på partier och personer som media tillsammans med enstaka missnöjda kvinnor lätt kan iscensätta.
Senast redigerad av Realist50tal 2017-09-26 kl. 11:59.
Citera
2017-09-26, 11:57
Medlem
Bushsweedes avatar
Det är förvånande att inte fler av er SD:are i tråden höjt på ögonbrynen åt den här psyksjuka katastrofkvinnans beteende och uttalanden tidigare..

Märkligt att så många blir bländade av hennes mediokra utseende till den grad att de inte verkar se hur hon i sin psyksjuka irrationella vilda orkan av märkliga utspel, anklagelser och sanslösa uttalanden avslöjar sig själv fullständigt..
Det fullkomligt lyser ju en neonskylt i pannan på henne : OUT OF ORDER, KEEP AWAY!!

Det verkar finnas många desperata totalt erfarenhetslösa kåta män inom politiken..

Klassisk psyksjuk manipulativ samvetslös kvinna med fördelaktigt utseende.
Det finns drivor av dessa kvinnor i vår värld, och uppenbarligen också drivor av korkade män för dem att leva ut sin sjukdom på..

Det är roande att stå såhär vid sidan om planen och se på när det här förvirrade skådespelet utspelar sig mitt i allt övrigt elände.
Citera
2017-09-26, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Varför går inte hela Husby ut och säger "- det var inte jag som brände bilarn".

Du tror det är så det fungerar?

Pressen blir så mycket värre på den som har gjort det hela så att den personen lär nog hoppa av innan han är helt inringad. Fallet blir så mycket ohyggligare om MGM i media påstod att det inte var jag och att hela sanningen sedan kommer fram. Du måste komma ihåg att nu vet t.o.m partiledaren namnet på den som tydligen ska ha fingrat. Vi talar inte precis om några helt okända husbyslödder, kanske inte ens folkbokförda i Sverige, i det här fallet.

Det må vara att HW är som hon är men jag börjar mer och mer köpa hennes version. Hon offrar alltför mycket för att det skulle kunna vara ljug. Dessutom förekom fd. polismannen Per Vegelow i Kalla Fakta och han mer eller mindre understödde henne. Varför skulle en, som det såg ut, pensionerad polisman ljuga? Vad skulle han vinna på en hopplös ljughistoria.
Citera
2017-09-26, 12:03
Medlem
Vilken otroligt äcklig GM. Fram med namnet.
Citera
Bannlyst
Hanna drog en liknande vals 2013

https://vargiveum.wordpress.com/2013/07/18/propagandateknik/

https://hannawigh.wordpress.com/2016/03/11/att-sta-upp/
Senast redigerad av Marion86 2017-09-26 kl. 12:06.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warulv
Absolut icke! Sven-Olof har inte varken fysik eller psyke för att kunna genomföra en sådan handling mot HW. Sven-Olof går med käpp pga smärtor i höft/knä och kan inte både ta stryptag och köra fingrar i fittan samtidigt på en minst lika stark Hanna Wigh.

Varför ens spekulera vem det kan vara? Hanna Wigh är så klart en mytoman. Bara titta på historien om blåmärket och sossen. Det är inte friskt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in