2017-09-26, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Klassiskt SD teflonteori. Aldrig självrannsakan
De andra är värre . Buhuhu. Men grkna då intollerante dummkoff

Ja du vet att det med SD häxjakt är rätt. Jag försvarar inga våldtäktsmän eller sexuella trakasserier. Men när sådana som Du och msm hugger på allt som har med SD att göra, ja då blir personer rätt trötta.

Om du är smart nog att kolla upp fakta så kommer du kanske med tur se att allt inte är som just DU tror.

Är du något afa/vänster troll så tycker jag du ska gå hem till mamma genast innan vargen kommer.
Citera
2017-09-26, 11:29
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Hanna Wigh : "Sverigedemokraterna är långt ifrån ett regeringsdugligt parti " - "Jag har en olustkänsla kring partiets opinionssiffror - SD vilseleder väljarna"

Det verkar väldigt viktigt för Wigh att sänka hela partiet. Varför? Det känns som det ligger mer bakom än själva sexövergreppet.
Ja, hela hennes engagemang i frågan verkar handla om att skada partiet. Det gör hela saken högst märklig - i synnerhet som jag får känslan av att hon vill prata detaljerat om i princip allting samtidigt som hon närmast pliktskyldigt borstar bort diskussionen om våldtäkt.
Citera
2017-09-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Ovan uttalande från Hanna hämtat från Aftonbladet tycker jag låter skumt. Det talar inte till hennes fördel beträffande trovärdighet enligt mig.

Ja, ett konstigt uttalande. Att det ens är något hon tänker på. Som att hon gör sin egen utredning.

Och det är helt felaktigt att han nog inte lämnat några spår. Han stack ändå ner handen i byxorna, finns absolut chans att personen lämnat något DNA, hud eller hårstrå efter sig. Han hade knappast handskar på sig.
Citera
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Hanna Wigh : "Sverigedemokraterna är långt ifrån ett regeringsdugligt parti " - "Jag har en olustkänsla kring partiets opinionssiffror - SD vilseleder väljarna"

Det verkar väldigt viktigt för Wigh att sänka hela partiet. Varför? Det känns som det ligger mer bakom än själva sexövergreppet.

Helt korrekt, det är inte Sd som stoppat fingrar i hennes muff. Det är en skild person som råkar vara ansluten till Sd som hon har varit. Verkar vara systematiskt riktat mot partiet, allt som framkommer är enbart mot partiet och inte mot den påstådda våldtäkts man. Det här luktar hämnd och ren och skär djup osämja. Tror hon ljuger mer än vad Arbogakvinnan gjort och då är det inte dåligt.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Finns det inte övervakningskameror i riksdagshuset som har spelat in övergreppet?
Citera
2017-09-26, 11:35
Medlem
Varför går inte de oskyldiga Riksdagsledamöterna ut i media och förkunnar:

- Det var inte jag och jag tar helt avstånd från dessa handlingar.

Till slut kryper nog sanningen fram.
Citera
2017-09-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Den gamla skolans journalister hade sagt "- Det här kan vi inte publicera. Det är alldeles för tunt".

De må också ha varit lika röda i hjärtat. Men de hade åtminstone en yrkesstolthet.

Det denna skandal med Hanna Wigh bör reduceras till är en ny skandal om hur media arbetat fram denna story, om en våldtäktsman i SD toppen.

Jag tror faktiskt redaktionen på tidningen varit utsatta för ett cofidence trick av David Baas.

Att andra tidningar och Kalla Fakta också haft storyn med samma tunna material, är inte vad som avses med källor!
Citera
2017-09-26, 11:40
Medlem
wwrs avatar
Ursäkta om jag inte läst allt.
Varför gick hon inte till polisen om hon utsatts för sexuella övergrepp?
Citera
2017-09-26, 11:41
Bannlyst
Även om Hanna droppar ett namn så kommer det stå ord mot ord och ingen kommer kunna bevisa nånting, om inte den påstådda SD-förövaren har alibi för den kvällen.
Case closed, gå vidare, valrörelsen är snart i full gång och vi satsar på att SD blir Sveriges största parti 2018.
Citera
2017-09-26, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Alltså denna tjejen tar nog priset från Arbogakvinnan som årets nutcase, googlar man så hittar man allt möjligt skit. Hon har varit med förr och påstått det ena och det andra!! Hanna Wigh, jag skall säga det rakt ut till dig... Ingen tror dig! Lägg ner, du skadar enbart för dig själv. Förstör inte livet redan vid 30 år!!

https://nyheter24.se/nyheter/politik/755331-utredningen-om-s-politikerns-nyp-mot-sd-toppen-laggs-ned

http://www.expressen.se/gt/riksdagsledamot-i-slagsmal-pa-sd-mote/

Här är videon där hon påstår hon blir nypt i armen:

https://www.youtube.com/watch?v=VOKYjJUpLik

Här är det påstådda blåmärket från händelsen:

https://cdn01.nyheter24.se/a545309d01d8020000/2013/10/21/886231/Sk%C3%A4rmavbild%202013-10-21%20kl.%2010.33.43.png

Hon ser väldigt glad ut för vara en person som precis blivit nypt så hårt att det blir blåmärke.

Tror man på Hanna Wighs historier är man efterbliven.
Citera
2017-09-26, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Knappast Jonas Å. Detta skedde ju på kvällen. Jonas Å var säkerligen hemma vid det laget och än troligare på någon pub. För mig finns det tre kandidater. Mattias Karlsson, Kent Ekeroth samt Linus Bylund. Jag tippar L.B men skrällen vore förstås M.K.

Linus Bylund satt inte i riksdagen då detta enligt Hanna skulle ha hänt så han kan du stryka.

Som medlem i SD utan förtroendeuppdrag kan jag säga att mitt personliga intryck av HW då jag några gånger träffat henne på landsdagar och i Almedalen en gång är att hon gillar att dra otroliga historier om vad hon varit med om genom livet....

P.S jag har aldrig hört talas om detta ens som ett rykte inom partiet utan det var först igår genom MSM som jag noterade detta och ingen av de jag frågat har hört talas om det...
Senast redigerad av Warulv 2017-09-26 kl. 11:48.
Citera
2017-09-26, 11:43
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Enligt uppgift skall personen varit Riksdagsledamot flera år innan LB blev ledamot , så nej, det verkar inte stämma.
Sätter fortfarande mina pengar på Sällström.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in