2017-09-26, 10:11
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Vad snackar ni om?
Är det fingret i fittan så har hon idag nämnt namnet på våldtäktsmannen i P4.
Finns att lyssna på i efterhand...
Eller så var det förskingringen. Men jag uppfattade det som fittan. Om det inte är samma man.

Ja men då är ju saken klar,bara att skicka ut personen ur partiet och så får lagen göra resten.Men så enkelt är det nog inte.Hade det funnits något namn så hade slaskpressen kommit ut med krigsrubriker vem det är.PK-medierna gör allt för att hålla den här "affären" vid liv så den inte rinner ut i sanden.
Citera
2017-09-26, 10:11
Medlem
Hannah Wigh fick säkert bra betalt för denna historia, kudos för hennes skådespeleri. Trodde nästan på det själv. Man tar inte ner sin omgivning på det där sättet bara för en sådan händelse, inte normalt.
Citera
2017-09-26, 10:13
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
Varför borde de det? Här finns ett motiv, att skada ett parti. Tror inte unga tonårstjejer har något sånt motiv. Här finns inga vittnen heller. De övergrepp du nämner är MYCKET väl dokumenterade.

Jasså, gärningsmännen brukar vanligtvis vara okända enl media, ändå skriks det våldtäkt varje gång.
Media har i det här fallet bara kallat det sexuellt övergrepp och vart återhållsamma trots att det handlar om en våldtäkt.
Senast redigerad av Sillbersky 2017-09-26 kl. 10:16.
Citera
2017-09-26, 10:17
Medlem
YP4XQs avatar
Fan va gott att SD själva har polisanmält så det kan redas ut . Önskar alla partier kunde göra så då hade Sverige fortfarande varit mer helt.
Citera
2017-09-26, 10:19
Medlem
Racquel.Darrians avatar
Jag hoppas verkligen att min medsyster inte far med osanning här. Jag vill verkligen att hon talar sanning, gör hon inte det så skadar hon inte bara sig själv(sin trovärdighet) utan skadar alla kvinnors trovärdighet.

Jag såg inslaget igår och jag har läst vad hon sagt i dag, och det är minst sagt förvirrande.
Citera
2017-09-26, 10:19
Medlem
HeroesSilencios avatar
Alltså denna tjejen tar nog priset från Arbogakvinnan som årets nutcase, googlar man så hittar man allt möjligt skit. Hon har varit med förr och påstått det ena och det andra!! Hanna Wigh, jag skall säga det rakt ut till dig... Ingen tror dig! Lägg ner, du skadar enbart för dig själv. Förstör inte livet redan vid 30 år!!

https://nyheter24.se/nyheter/politik/755331-utredningen-om-s-politikerns-nyp-mot-sd-toppen-laggs-ned

http://www.expressen.se/gt/riksdagsledamot-i-slagsmal-pa-sd-mote/
Citera
2017-09-26, 10:21
Medlem
Det här kommer definitivt att skada SD. Det var klart tidigt att Wigh berättat vem det var. Att då få Åkesson att säga ”att ingen vet vem det” är, är ett scoop. Givet att det skulle bli liknande rubriker: Åkesson ljuger.

Ja, det ligger Wigh i fatet att hon inte gjort något på fem år. Men hon ville inte skada partiet. Vet inte om det är sant men det är en rimlig förklaring. Kanske är detta bortglömt vid valet om ett år. Kanske inte.
Citera
2017-09-26, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Alltså denna tjejen tar nog priset från Arbogakvinnan som årets nutcase, googlar man så hittar man allt möjligt skit. Hon har varit med förr och påstått det ena och det andra!! Hanna Wigh, jag skall säga det rakt ut till dig... Ingen tror dig! Lägg ner, du skadar enbart för dig själv. Förstör inte livet redan vid 30 år!!

https://nyheter24.se/nyheter/politik/755331-utredningen-om-s-politikerns-nyp-mot-sd-toppen-laggs-ned

http://www.expressen.se/gt/riksdagsledamot-i-slagsmal-pa-sd-mote/

Där har vi det, bara klistra detta på första sidan. Så jävla fake tjej.
Citera
2017-09-26, 10:23
Medlem
Känns lite trojansk häst över henne? Eller? Gifter sig med utlänning mot cash för att han ska få stanna. Är med i SD, väljer att driva kampanj mot partiet öppet i media med luddiga och förvirrade historier.. det skulle man väl inte göra om man värna om väljarna?
Citera
2017-09-26, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
David Baas? Är det han "wannabe journalisten" som snubblat över spade två gånger utan att fortfarande lärt sig använda dem?

De på tidningen har den ogrundade åsikten om att denne David Baas är ett nytt stjärnskott inom journalistiken.

När det är ett stolpskott som gillar genvägar till uppmärksamhet. En sak denna affär visar, om inget annat så är det ett avslöjande om att denne journalist är en sopa!

Sen när tar man ord från en person som Hanna Wigh på allvar utan att kontrollera storyn? Och sen när publicerar man en story som inte går att bekräfta med andra källor än en stökig kvinna?

Det saknas viktiga komponenter för att publicera denna story, typ gärningsman, tid och rum, källor och allt annat som gör en story klar för publicering. Märkligt att hans arbetsgivare, redaktionen inte ställer högre krav.

Risken en tidning tar är ju uppenbar om denna story är fabricerad. Jag tänker på Fake News och tragiken med tidningsdöden som nu skyndas på ytterligare.
Senast redigerad av Vresrosen 2017-09-26 kl. 10:35.
Citera
2017-09-26, 10:29
Medlem
Harald99s avatar
Det här stinker beställningsjobb! Alternativt att HW är en så pass sjuk människa som många gör gällande.
Men att samtliga stora MSM blaskor (SvD, DN, GP, Exp, AB) blåser upp det här som huvudnyhet säger det mest. Det händer faktiskt sällan annars.
Rent juridiskt så håller ju inte det här ens fram till Tingsrättens dörrar, men skräpmedia frossar naturligtvis i detta.
Hoppas innerligt att sanningen kommer fram, och är den som jag tror så lär det knappt bli en notis i MSM.
Citera
2017-09-26, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Känns lite trojansk häst över henne? Eller? Gifter sig med utlänning mot cash för att han ska få stanna. Är med i SD, väljer att driva kampanj mot partiet öppet i media med luddiga och förvirrade historier.. det skulle man väl inte göra om man värna om väljarna?

Du fick mig att fundera. Jag tycker hon ser ut som kvinnorna från Baltstaterna och övriga Öst Europa. De är alla snygga som unga på ett slampigt sätt med fula tänder.

Tänk att det i tråden råder konsensus om att hon är snygg!
Män är verkligen underliga i sina preferenser, om Hanna Wigh är vad män gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in