2017-09-25, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Kanske lite bakgrundshistoria skulle göra dig gott?

(FB) Vad kan vi gräva upp om Hanna Wigh Mazeitaviciene (SD)

Fast vänta nu! Gör du inte samma sak som ni tidigare påstod? Du hänvsiar till en enskild person och deras ord. Ska man ta trådens alla människors samlade bedömning är ord från en person inte värt någonting om man inte har typ videofilm på det. Så varför ska du nu få hänvisa till en enksild person.

Dessutom är det så att personer har mycket svårare att ljuga om grova saker än om mindre grova saker. Det Hanna säger är mycket mer grovt än att bara allmänt tala illa om en person.
Citera
2017-09-25, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Hela den här tråden är ju en fräsch insyn i hur den manliga sd-röstaren resonerar.

Kvinna påstår sig ha blivit utsatt.
-->
Hon påstås vara en sjuk människa med diagnos som inte kan bete sig och är allmänt sjuk i huvudet.
Dessutom smutskastar hon partiet och förstör
Kan hon inte ge en video på det så är hon bara en störd kvinna som ljuger.

Ja det lär ju bli lätt att rekrytera kvinnor till valet 2018.. .... NOT.
OK. Men du våldtog mig igår bara så du vet. Och du är en äcklig våldtäktsman. Nu väntar jag bara på att tv4 ska komma och göra ett reportage om det hela så att jag kan svartmåla dig. Lycka till med din karriär!
Citera
2017-09-25, 22:04
Medlem
Bra att SD polisanmälde. Så får vi se om lilla Hanna blir inkallad på förhör och då berättar för polisen vem som antastat henne....hur hade hon tänkt att man ska kunna göra något åt det om hon inte berättar vem det är eller ens polisanmäler???

Att gå ut i media ger ju bara intrycket av att hon vill smutskasta och hämnas på SD som parti och helhet istället av någon annan anledning.
Citera
2017-09-25, 22:04
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Hela den här tråden är ju en fräsch insyn i hur den manliga sd-röstaren resonerar.

-->
Hon påstås vara en sjuk människa med diagnos som inte kan bete sig och är allmänt sjuk i huvudet.

Ja det lär ju bli lätt att rekrytera kvinnor till valet 2018.. .... NOT

Samma rörelse som alltid har varit igång i alla nationella partier, utåt sett talar man sig varm om hur mysigt och fint man ska ha det i hemmet och hur bra man behandlar kvinnor men inåt sett ser man ner på kvinnor och kräver antingen att de ska vara fast vid spisen eller så går man all out och slår och förstör dem.
Den nationella rörelsen repeterar sig och varje gång blir man lika förvånad.
Samtidigt projicerar man utåt och skyller på muslimerna, det var muslimerna som tvingade en att göra så här.

Nu glömmer du Taharrush...

Anklagar man någon bör man ju även säga vem det rör sig om, annars kan det ju handla om ren smutskastning mot partiet - och det vore ju inte första gången...
Citera
2017-09-25, 22:05
Medlem
Starbacks avatar
Citat:

-->

Ja det lär ju bli lätt att rekrytera kvinnor till valet 2018.. .... NOT

Samma rörelse som alltid har varit igång i alla nationella partier, utåt sett talar man sig varm om hur mysigt och fint man ska ha det i hemmet och hur bra man behandlar kvinnor men inåt sett ser man ner på kvinnor och kräver antingen att de ska vara fast vid spisen eller så går man all out och slår och förstör dem.
Den nationella rörelsen repeterar sig och varje gång blir man lika förvånad.
Samtidigt projicerar man utåt och skyller på muslimerna, det var muslimerna som tvingade en att göra så här.

Vilken diagnos har hon?
Citera
2017-09-25, 22:05
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:

Wigh faller ju i samma kategori utan att ha visat ett endaste bevis. Dessutom finns det länkar i trådarna till artiklar om hennes bravader till diverse MSM tidningar.

https://nyheteridag.se/sd-i-totalattack-tv4-utnyttjar-brottsoffer-och-valjer-att-undanhalla-for-polisen-for-sensationsverka n/

Citat:
När ska det här övergreppet hänt?

– Det vet inte vi. När vi frågar TV4 vägrar de berätta det för oss. Vi får ingen information alls om det här, därför har jag vänt mig till polisen eftersom TV4 vägrar medverka.

Citat:
Hon måste väl ha pratat med någon i partiet om det som hänt?

– Inte vad vi vet, nej.

Ingen alls?

– Nej, inte vad vi vet. Jag fick den här informationen sent igår eftermiddag. Då fick jag information om att hon ska ha blivit utsatt för ett övergrepp. Då sa jag att det första jag gör imorgon bitti, på måndag, är att kontakta polisen och be dom hjälpa oss utreda det här. Så i morse vände jag mig till polisen och berättade det jag hade fått höra från TV4.
Senast redigerad av BugsyFloyd 2017-09-25 kl. 22:08.
Citera
2017-09-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Kan hon ha varit en sleeper som fick betalt av andra partier för att störa och sabba för SD? Det verkar som att hon har gjort många olika saker för att försöka skapa friktion mellan SD och kvinnliga väljare.

Att bli överfallen så som hon beskrev resulterar i skrik, rivsår, påtalla uppmärksamhet. Jag förstår om en full fjortis på fest blir "förstenad" när någon tar på henne med en kvinna av Hannas kaliber borde kunna säga ifrån.

Det hon beskrev var en regelrätt våldtäkt och borde anmälts direkt när det inträffade, istället väljer hon att samla mod och komma på en bra teater att dra inför media flera månader senare.

Hade hon anmält samma dag hade jag köpt det bra mycket mer. Är vanligtvis inte den som tycker att våldtäktsoffer får skylla sig själva (så länge de inte frivilligt går hem till invandrare) men i detta fall så tycker jag att hennes sätt att berätta det kändes allt för fabricerat.
Ja andra partier infiltrerar SD med "sleepers" som kan aktiveras när som helst för att skada SD ofta är de otroligt trovärdiga och driver SD's politik i åratal

Vilka fler "sleepers" kan vi avslöja förutom Hanna Wigh, Kent Ekeroth och Björn Söder?
Citera
2017-09-25, 22:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Om hon säger namnet i media så är väl det förtal?

Nej, det är precis tvärt om. Om hon säger namnet, och detta är underbyggt och händelsen verkligen har skett, så är det inte förtal, och mannen åker in i finkan.

Om hon däremot agerar som nu, tillsammans med TV4 insinuerar en massa lösa rykten och hatpropaganda mot SD, då är det förtal.
Citera
2017-09-25, 22:07
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola00
Har du sett programmet? hon sa ju att om hon berättar personens namn så skulle hon få utstå jättemycket hat vilket hon inte orkar.
Om problemet var att hon inte vill utstå jättemycket hat varför går hon då ut i huvudtaget? Jag tycker inte det råder någon brist på hat i den här tråden iallafall. Om hon ändå ska gå ut med det varför inte nämna våldtäktsmannens namn så mer kvinnor som råkat ut för honom också kanske kommer fram? Vad är poängen att säga något för att sedan inte ens nämna personen som gjort det? Hat-ursäkten låter så ihålig.

En person kan ju hävda precis vad som helst och om man inte säger namnet på förövaren kommer ju absolut ingenting hända. Ingen lär veta om det är sant eller inte någonsin.
Citera
2017-09-25, 22:07
Medlem
KeithRichardss avatar
Det händer väldigt mycket kring just Hanna, får man väl säga...

(FB) Hanna Wigh (SD) attackerad av SSU/Ung vänster
(FB) Falköping: SD-politikern Hanna Wigh attackerad i hemmet av "antirasister"
(FB) Hanna Wigh (SD) Polisanmäler Ingvor Berg (S) för misshandel
(FB) Slagsmål mellan Hanna Wigh och en annan kvinna på SD-möte, Falköping 2017-09-12
Citat:
Anmälde trakasserier - nu träder hon fram
Hanna Wigh, 26, anmälde en högt uppsatt tjänsteman inom SD
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Citat:
Jag är lite så där...en rabiat kvinna.
Citat:
Hon beskriver att hon inte är så samarbetsvillig och att det är just lättstyrda och tysta personer ledningen vill ha.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/jag-beg%C3%A5r-harakiri-just-nu-1.169695
Senast redigerad av KeithRichards 2017-09-25 kl. 22:31.
Citera
2017-09-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola00
Kan förstå varför Jomshof blev arg när hon gick ut i Media eftersom det blir bara massa smutskastning av SD. Tror det händer mycket brott i SD mer än vad man tror. Ja menar expressen och aftonhoran har inte direkt varit så trevliga mot SD i sina artiklar, det enda dom vill är att smutskasta SD och göra så dom tappar röster.

Jomshof räddade SD i detta program. Han framstod som schysst i dolda kameran.
Citera
2017-09-25, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Vilken diagnos har hon?

SD-röstarna i tråden påstår att hon är en ond lögnerska som inte kan kontrollera sig.
Men utöver det har hon påståtts ha psykopatiska tendenser, en diagnos man inte ens sätter i Sverige utan då är det antisocial.
Dessutom är det grundläggande kunskap när det kommer till diagnoser att man måste göra en utredning för att kunna sätta en diagnos. Men detta bryr sig sd-hatarna inte om, utan här svänger man sig med diagnoser och brännmärker alla kvinnor man tycker är hysteriska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in