2017-09-25, 21:55
Medlem
CocaCola00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Det hände alltså 2012 och hon satt kvar 5 år till? Var det inte Hanna Wigh som rätt nyligen hade något bråk med någon annan SD-dam där dom anmälde varandra för misshandel? Känns som hon lämnade pga det.

Fattar inte varför hon inte vill outa personen som begått sextrakasserierna om hon inte hittat på allt.
Har du sett programmet? hon sa ju att om hon berättar personens namn så skulle hon få utstå jättemycket hat vilket hon inte orkar.
Citera
2017-09-25, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Då är det i stort bekräftat att det är en smutskastnings kampanj icensatt av bla TV4 och sociopaten Wigh.

Såg ni på TV4 politiske kommentator när hon skulle kommentera " händelsen". Hon tittade djupt ner i bordet när hon avslutade allt. Man såg på henne att hon inte var tillfreds med att sitta i TVoch kommentera en påhittad händelse..
Citera
2017-09-25, 21:56
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Ok! Tack. "Mitt ord" är inte sanningen, bara mina intryck som mycket väl kan vara icke överensstämmande med verkligheten. Har ju inte träffat henne mer än ganska kort några gånger (2) och kanske är naiv. Minns dem i alla fall. 😇Ville bara säga att jag har träffat en halvkändis. 😉😆

Såja "Kalle", menade inte att undervärdera din observation men den ger inget helhetsintryck överhuvudtaget jämfört med en som kännt personen sedans barnsben. En psykopat kan verka hur trevlig som helst i första skedet men sen...
Citera
2017-09-25, 21:57
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola00
Har du sett programmet? hon sa ju att om hon berättar personens namn så skulle hon få utstå jättemycket hat vilket hon inte orkar.

Så då kan kvinnor gå runt och peka ut män de inte gillar eller grupper som våldtäktsmän utan att behöva uppge vem det är pga de är rädda? Så allt det blir är hörsägen utan bevis. Jävligt bekvämt...
Citera
2017-09-25, 21:58
Bannlyst
Hela den här tråden är ju en fräsch insyn i hur den manliga sd-röstaren resonerar.

Kvinna påstår sig ha blivit utsatt.
-->
Hon påstås vara en sjuk människa med diagnos som inte kan bete sig och är allmänt sjuk i huvudet.
Dessutom smutskastar hon partiet och förstör
Kan hon inte ge en video på det så är hon bara en störd kvinna som ljuger.

Ja det lär ju bli lätt att rekrytera kvinnor till valet 2018.. .... NOT

Samma rörelse som alltid har varit igång i alla nationella partier, utåt sett talar man sig varm om hur mysigt och fint man ska ha det i hemmet och hur bra man behandlar kvinnor men inåt sett ser man ner på kvinnor och kräver antingen att de ska vara fast vid spisen eller så går man all out och slår och förstör dem.
Den nationella rörelsen repeterar sig och varje gång blir man lika förvånad.
Samtidigt projicerar man utåt och skyller på muslimerna, det var muslimerna som tvingade en att göra så här.
Senast redigerad av TajtKnullaren 2017-09-25 kl. 22:00.
Citera
2017-09-25, 22:00
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Hela den här tråden är ju en fräsch insyn i hur den manliga sd-röstaren resonerar.

Kvinna påstår sig ha blivit utsatt.
-->
Hon påstås vara en sjuk människa med diagnos som inte kan bete sig och är allmänt sjuk i huvudet.
Dessutom smutskastar hon partiet och förstör

Ja det lär ju bli lätt att rekrytera kvinnor till valet 2018.. .... NOT

Kanske lite bakgrundshistoria skulle göra dig gott?

Citat:
Ursprungligen postat av Roland.G
Jag tvivlar på att mitt svar kommer göra dig eller andra nöjda men jag skall försöka ge min bild av hur jag och andra har upplevt Hanna under åren..

Låt oss säga att du skulle ha en människa i din omgivning och uppväxt som var elak och som visade illavarslande signaler på brist till känsla för folk i sin omgivning. En som agerar elakt mot svagare människor och är högst manipulativ mot sin omgivning. Så var hon hela vägen ifrån barnsben upp tills vuxen ålder. Ponera sen att denna människan senare i livet skulle ta sig till positioner inom politiken? En sådan människa vill jag verkligen inte ha över mitt huvud.
Hanna har under åren sabbat många relationer med människor runt sig men jag hoppas faktiskt helhjärtat att hon fått mer erfarenhet under livets gång och insett hur hon har varit och bättrat på sig.

Som barn var hon alltid (när jag träffande henne) intresserad att dominera och styra gruppen och hon utnyttjade gärna sin position som kvinna för att få den kontrollen. I samma veva så njöt hon av att trycka ner svaga människor och mobba folk om hon fick chansen. När jag ser tillbaka på händelser så får man vibbar att hon var som en katt som leker med sitt offer, inte för att det alls var nödvändigt utan enbart för att få plåga den (socialt och verbalt). Om en vuxen blev inblandade så spelade hon alltid "oskyldig och söt flicka" och försökte mygla sig ur problemen hon själv skapat.

Minns specifikt en gång där hon fysiskt skadade en person med sina naglar och hur det sken en intensiv lycka in hennes ögon när hon gjorde det. Det var ingen allvarlig skada (även om det blödde) men just det beteende syns oftast hos barn som har en problematik med empatin för andra. Man såg hur hon njöt att skada och det var helt klart ett wake up call för mig då det var riktigt obehagligt. Många jag känner som varit bekanta med henne har berättat liknande saker för mig, om hur hon ofta varit falsk och manipulativ både vuxen som ung.

Senare när vi alla blev vuxna så har jag också sett hennes sadistiska beteende fortsätta, tråkigt nog. Jag har varit närvarande flera gånger när hon verbalt skada svagare i individer grupper enbart för att höja sig själv och känna sig stor (förmodligen) och en del av dessa individer har varit snälla och mjuka personer som inte förtjänat elakheterna som kommentarer hur de ser ut. Hon har i dessa stunder återigen bevisat för mig att hon som vuxen erhöll kapaciteten och intresset att vara elak mot folk som inte förtjänat det. Hon har njutit av att skada andra helt enkelt. En del av oss växer ifrån sådant medans andra förblir som så livet ut. Trist. När vi blev unga vuxna så började hon också hänga runt folk som var farliga men också en del alkoholister och en del knarkare, vilket kanske säger en del. Trasiga människor drar sig ofta till varandra.

Med allt detta i bagaget så kan jag bara gissa hur hon betett sig i sitt fortsatta vuxna liv och i politiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Jag har en bakgrund hos Sverigedemokraterna, det har jag talat om i andra trådar. Hanna Wigh har jag träffat vid ett antal tillfällen. Om vi säger såhär; Hanna är inte den stabilaste av individer och framförallt inte den trovärdigaste. Hon har en benägenhet att vrida saker i sin egen riktning, så att säga. Utan att själv vara inblandad i vad som nu påstås ha hänt så känns det som att Hanna har varit involverad i någon form av liaison med någon, med ömsesidigt kännande och klämmande. Det är emellertid bara motpartens kännande och klämmande som Hanna nu minns när hon försöker koka ihop en trakasserisoppa att basera sitt utträde ur partiet på.

Jag har själv ingen orsak att skydda SD eftersom jag tagit flera kliv högerut sedan dess, men Hanna är ingen korg att lägga alla sina ägg i.

(FB) Vad kan vi gräva upp om Hanna Wigh Mazeitaviciene (SD)

(FB) Slagsmål mellan Hanna Wigh och en annan kvinna på SD-möte, Falköping 2017-09-12

(FB) Är HANNA WIGH tablettmissbrukare?

https://nyheteridag.se/sd-i-totalattack-tv4-utnyttjar-brottsoffer-och-valjer-att-undanhalla-for-polisen-for-sensationsverka n/

Citat:
När ska det här övergreppet hänt?

– Det vet inte vi. När vi frågar TV4 vägrar de berätta det för oss. Vi får ingen information alls om det här, därför har jag vänt mig till polisen eftersom TV4 vägrar medverka.

Citat:
Hon måste väl ha pratat med någon i partiet om det som hänt?

– Inte vad vi vet, nej.

Ingen alls?

– Nej, inte vad vi vet. Jag fick den här informationen sent igår eftermiddag. Då fick jag information om att hon ska ha blivit utsatt för ett övergrepp. Då sa jag att det första jag gör imorgon bitti, på måndag, är att kontakta polisen och be dom hjälpa oss utreda det här. Så i morse vände jag mig till polisen och berättade det jag hade fått höra från TV4.
Senast redigerad av BugsyFloyd 2017-09-25 kl. 22:08.
Citera
2017-09-25, 22:00
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola00

Har hen sagt a får hen säga b.
Citera
2017-09-25, 22:01
Medlem
Om Hanna Wigh berättar något så har det inte hänt, berättar Jimmie Åkesson något har det hänt.
Enkel SD-logik, kvinnan ljuger mannen talar sanning.
Citera
2017-09-25, 22:01
Medlem
CocaCola00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Har hen sagt a får hen säga b.
Sant, fast är det värt att säga hans namn? Hon skulle bara få jättemycket skit för det.
Citera
2017-09-25, 22:02
Medlem
Trist tycker jag, en av få Sdare jag gillar (gillat), uppenbarligen har det som hon säger hänt, kommer att bli svettigt ett tag för partiledningen.

Hoppas allt går bra för Wigh, hon har huvudet på skaft och klarar sig bra, hoppas jag
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren

Ingen har begärt en video på något. Bara lite mer konkret fakta. Till exempel när det skulle ha skett, hur, och av vem. Hur enkelt som helst att säga. Fram till hon gör det, så är det noll trovärdighet.

Sen bättrar det ju inte direkt på Hanna Wighs fall att hon verkar vara notoriskt opålitlig, med en märklig politisk inställning för att vara med SD, pillerknaprande och i slagsmål för några veckor sedan. Inte trovärdig!
Citera
Medlem
okok1s avatar
Om hon säger namnet i media så är väl det förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in