Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-19, 21:56
  #1
Medlem
trailblasers avatar
Från Avpixlat

Citat:
Nytt våldsdåd mot SD-politiker. Den här gången var det Hanna Wigh på ett torgmöte i Falköping som drabbades av dessa krafter. Det var spott, okvädingsord och direkt fysiskt våld som närvarande fega antidemokratiska vänsteraktivister hängav sig åt. När ska Sjöstedt, Löfven och övriga vänsterledare klart och tydligt ta avstånd från dessa attacker på demokratin?

Hanna Wigh berättar själv på Facebook om händelsen:

Vill tacka alla mina kära vänner för ert fina stöd. Jag är hemma och mår under omständigheterna bra. Det som inträffade var att ssu, vänsterpartiet och syndikalisterna dök upp med röda fanor. De var oerhört otrevliga och spottade efter partiföreträdare och uttalade saker som “djävla äckliga gris” osv. Vi tillkallade polisen som närvarade i ca 15 min innan de försvann igen. Då kom de närmre och en partiföreträdare kände sig väldigt hotad varpå jag ställde mig emellan med ryggen mot dem. I handen hade jag en drös ballonger. En av killarna från detta gäng slet då tag i ballongerna varpå jag fick skär/brännsår över handen. Efter ett tag får de tydligen fram någon vass pinne/stor nål som de dänger till mig i bakhuvudet med. Vi larmade polisen som dök upp efter ca 30min.

Vill ännu en gång tacka för ert fina stöd och säga det att ni är guld värda. Vill även poängtera att vi måste fortsätta att kämpa för demokratin och aldrig låta oss sjunka ner till deras stenåldersnivå utan fortsätta att uppmana till att ta debatten istället för knytnävarna.

Så, är det inte dags att alla partier tar rejält avstånd från dessa folk? Speciellt när de kommer från de egna leden.
__________________
Senast redigerad av unsung 2012-05-20 kl. 12:42. Anledning: Ändrad pga av 1.02
Citera
2012-05-19, 22:01
  #2
Medlem
Dom säger ju att dom tar avstånd från detta. Men skulle inte förvåna mig om 7 klöverns anhängare sitter och myser när det läser detta.
Citera
2012-05-19, 22:07
  #3
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Dom säger ju att dom tar avstånd från detta. Men skulle inte förvåna mig om 7 klöverns anhängare sitter och myser när det läser detta.

Skrämmande likt imamerna från UG med andra ord.. Dubbla budskap alltså.
Citera
2012-05-19, 22:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Skrämmande likt imamerna från UG med andra ord.. Dubbla budskap alltså.

Gå in och läs kommentarer på Sverigedemokraterna i riksdagen - Nej tack. Sidan på facebook så får du se.
Citera
2012-05-19, 22:39
  #5
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Här är en bild på förovaren:
http://avpixlat.info/2012/05/19/hann...ng/#more-22005

Bar att sätta i gång o leta, Falköping är inte stort.
Citera
2012-05-19, 23:00
  #6
Avstängd
Om SSU var inblandade bör ju regeringen överväga om skattemedel skall gå till SSUs verksamhet. De tycks vara demokratiska analfabeter.
Citera
2012-05-19, 23:17
  #7
Medlem
Necromorbuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisdivina
Här är en bild på förovaren:
http://avpixlat.info/2012/05/19/hann...ng/#more-22005

Bar att sätta i gång o leta, Falköping är inte stort.

Hon skriver att det var SSU, UV och Syndikalister närvarande, men rubriken säger att personen som utfört dådet är Syndikalist, vet avpixlat mer än Hanna gör?
Citera
2012-05-19, 23:34
  #8
Medlem
Scubbles avatar
Någon vänster-sympatisör och antidemokrat som vill på en kommentar om detta? Eller är ni fortfarande kvar i åkesson tråden och bölar över offerkoftor?
Citera
2012-05-19, 23:45
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Dom säger ju att dom tar avstånd från detta. Men skulle inte förvåna mig om 7 klöverns anhängare sitter och myser när det läser detta.
Hehe, hur visste du det? Jag ligger i min säng och myser, men dock inte pga detta

Vet man hur många som var där och attackerade? Hur många sverigedemokrater respektive vänstern? Sen vill jag gärna se en källa att SSU/UV var där. Inte sällan SDfolk ljuger.
__________________
Senast redigerad av WermlandsBanken 2012-05-19 kl. 23:51.
Citera
2012-05-19, 23:48
  #10
Medlem
slipZens avatar
Syndikalist blir till SSU/Ung Vänster. Rasisttrollen på flashback fortsätter att leverera utifrån sin politiska psykos...

Jag måste förövrigt säga att jag är lite nyfiken på hur och varför man attackerar någon med en "stor nål". Har svårt att se det framför mig.
Citera
2012-05-20, 00:09
  #11
Medlem
Pappsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisdivina
Här är en bild på förovaren:
http://avpixlat.info/2012/05/19/hann...ng/#more-22005

Bar att sätta i gång o leta, Falköping är inte stort.

Här är fler bilder: http://www.swedenconfidential.info/2...-valdsvanstern
Citera
2012-05-20, 00:11
  #12
Medlem
SleighBellss avatar
Det finns ju stora möjligheter att ta en debatt med personerna som håller i torgmötena istället för att skrika slagord och bete sig allmänt barnsligt. Men visst, dom vill väl överrösta talarna och se till att deras hatiska propaganda inte sprids till den alltför lättpåverkade massan, men deras handlingar talar för sig själv. Undrar om dom reflekterar något vidare över det dom gjort: Öhh du, Lasse det var förjävla bra där att rycka ballongerna ur SDkärringens näve, starkt jobbat. Det ska nog få dom att ööhhhh hålla käft...

Är själv inte SDare men tycker det är förkastligt när grenar ur olika partier beter sig på det här sättet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback