2017-09-25, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ja, tacka vet jag de andra duktiga partierna som tar världshistoriens mest intoleranta, rasistiska, våldsamma, sexuellt avvikande, sexistiska, kvinnofientliga krigsideologi islam i försvar...

Vissa mig på vilken kanal jag ska kolla om jag ska se ett program som visar sanningen om att partiledaren och de övriga i toppen mörkar sådant här extrema brott så ska jag ändra mig till att säga att alla partier är sexistiska rasistpartier.

Du anser alltså att man ska utsätta kvinnor för systematiskt våld?
Citera
2017-09-25, 20:38
Medlem
Märkligt att frågan om sexuella övergrepp och våldtäkter utgör en viktig del i SD:s argumentation mot invandring men inte när det gäller vad som händer och sker inom den egna partigruppen. Det verkar ändå som om vissa har koll på vem det är men inte vågar namnge GM. För SD:s del vore det både klokt och bra om man kan få ett snabbt avslut på alla spekulationer genom att hänga ut GM och få det avklarat för att sedan kunna ägna tid åt mer politiska väsentligheter.
Senast redigerad av 2006 2017-09-25 kl. 20:42.
Citera
2017-09-25, 20:38
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Hanna Wigh:

Jag vågar inte anmäla för jag är rädd för denna man.

Jag är så rädd nu, men jag hoppas det blåser över nu när jag suttit i nationell TV och spytt galla över ett politiskt parti som var fjärde svensk sympatiserar med.
Citera
2017-09-25, 20:40
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
SD är ju mer kvinnofientliga än Islam

Du menar gärningsmannen som ingen vet vem det är?
Citera
2017-09-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ser på Kalla Fakta just nu. Nog väger fd biträdande säkerhetschefen Per Vegelovs ord ganska tungt anser jag. Han är en tidigare polisman och är i den åldern att han inget har att förlora på att berätta sanningen.
SD-sekten, var är ni?
Ni måste karaktärsmörda Per också...
Citera
2017-09-25, 20:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Märkligt att frågan om sexuella övergrepp och våldtäkter en viktig del i SD:s argumentation mot invandring men inte när det gäller vad som händer och sker inom den egna partigruppen. Det verkar ändå som om vissa har koll på vem det är men inte vågar namnge GM. För SD:s del vore det både klokt och bra om man kan få ett snabbt avslut på alla spekulationer genom att hänga ut GM och få det avklarat för att sedan kunna ägna tid åt mer politiska väsentligheter.

Vem har överhuvudtaget "verkat som de har koll på vem det är" ?? Det enda jag har hört är att ingen har en susning och inte alls känner igen sig i beskrivningen.

Den enda som verkar "veta" är Hanna Wigh och den där korrupte Kalla Fakta-reportern men de vill ju inte tala om vad de "vet".
Citera
2017-09-25, 20:41
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Antydde ju att det var Jomshof, eller missförstod jag?

Nejdå. Du fattade alldeles rätt. Hon sa att partiet hade uteslutet gärningsmannen men
att han var tillbaks inom kort och att han fick rollen som partisekreterare. Och detta är
ju faktiskt Rickard Jomshoff. Jomshoff för resten? Är inte han jude? Jag tänkte på namnet?
Senast redigerad av Starback 2017-09-25 kl. 20:43.
Citera
2017-09-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Det är nomineringstider i partierna nu för valet om ett år. Min gissning är att Hanna Wigh blivit ratad av valberedningen och föreslagits långt ner på listan eller inte blivit föreslagen alls. Därav har hon inget att förlora på att gå ut i media med historien förutom att skada partiet. Händelsen skull ha inträffat för flera år sedan, varför hålla tyst i flera år?

Med det sagt betvivlar jag inte att hennes anklagelser kan vara riktiga. Det finns säkert många män i Sd med en kvinnosyn likt män inom islam ironiskt nog.
Namnet på den som Hanna Wigh pekar ut bör ju komma fram när som helst i och med polisanmälan gjorts. Då lär hans politiska karriär vara över för gott.

Där håller jag med. Nomineringen gåt "åt helsike för Hanna" alt hon fick riksdagsplatsen som belöning för "tystnad" eftersom detta hände före valet 2014.

Spekulerar att även "våldtagen" manlig vänsterparist är ett försök att få plats på riksdagslistan. Han fick veta att det finns ingen plats för honom på listan som vit heteroman med svenskt efternamn. Men "våldtagen av en nazist" ger helt annan status. Blir inte förvånad om han hamnar nu på listan men "gärningsmannen" aldrig hittas...
Citera
2017-09-25, 20:46
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hanna Wigh:

Jag vågar inte anmäla för jag är rädd för denna man.

HAHAHA, ja då vet vi att hon har fått betalt av Bonnier iaf.

Undrar hur mycket pengar hon fick?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vem har överhuvudtaget "verkat som de har koll på vem det är" ?? Det enda jag har hört är att ingen har en susning och inte alls känner igen sig i beskrivningen.

Den enda som verkar "veta" är Hanna Wigh och den där korrupte Kalla Fakta-reportern men de vill ju inte tala om vad de "vet".

(FB) Hanna Wigh berättar om SD-kollegans sexövergrepp
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Fördomar och massa snömos..
DU kan fortfarnde inte säga mig på vilken kanel jag kan kolla på om jag vill se ett program om att något liknande sker i ett annat parti.
Sverigedemokrater är överrepresenterade gällande brott, menar du att de vi tar in begår mer brott än sverigedemokrater eller begår de mer brott än genomsnittliga medborgaren?

Tror du det kommer komma ut vettiga lagar ur ett parti som behandlar kvinnor som skit och sedan mörkar?

Nej, sverigedemokrater är inte alls överrepresenterade inom brott jävla luftskalle. Det är dock enbart sverigedemokrater som hängs ut i massmedia. Det finns gott om våldtäktsmän, sexköpare, våldsverkare, kvinnomisshandlare, pedofiler, rättshaverister och rattfyllon i samtliga övriga partier. Det blir bara aldrig mediaskandaler av det.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ser på Kalla Fakta just nu. Nog väger fd biträdande säkerhetschefen Per Vegelovs ord ganska tungt anser jag. .

Per Vegelow fick sparken efter valet 2014.
Självklart ställer han upp när Kalla Fakta ringer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in