2017-09-23, 18:47
Medlem
[quote=hackneyhardcore|61865664]
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Nä. Inte det minsta. Det enda som skulle förvåna med Söderbröder United är om dom hade balls nog att reda ut sina meningsskiljaktigheter liga mot liga under ordnade former. Fyra år på samma arena men fortfarande inte lyckats bestämma dejt. Lika patetiskt som skåningarnas eviga sidsteppande av varandra..

Fortsätter den här cirkusen så är det bara en tidsfråga innan någon mer eller mindre oskyldig stackars sate som befinner sig på fel plats vid fel tillfälle mister livet..[/QUOT

Bestämma dejt? Vi vill inget hellre än att köra uppstyrt mot de hemlösa dom som inte fattat det har inte mycket till koll på scenen....
Vad snackar du om?
Är ju helt uppenbart att du inte är aktiv i någon liga.
Citera
2017-09-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Nä. Inte det minsta. Det enda som skulle förvåna med Söderbröder United är om dom hade balls nog att reda ut sina meningsskiljaktigheter liga mot liga under ordnade former. Fyra år på samma arena men fortfarande inte lyckats bestämma dejt. Lika patetiskt som skåningarnas eviga sidsteppande av varandra..

Fortsätter den här cirkusen så är det bara en tidsfråga innan någon mer eller mindre oskyldig stackars sate som befinner sig på fel plats vid fel tillfälle mister livet..

Bestämma dejt? Vi vill inget hellre än att köra uppstyrt mot de hemlösa dom som inte fattat det har inte mycket till koll på scenen....
Om du är bajenligist, skulle du kunna förklara för mig varför ni körde fulingen i årsta? Jag förstår verkligen inte syftet med den.

Och nej, jag är ingen ligist så du behöver inte svara med "ja men ni blablabla". Jag är bara nyfiken.
Citera
2017-09-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Om du är bajenligist, skulle du kunna förklara för mig varför ni körde fulingen i årsta? Jag förstår verkligen inte syftet med den.

Och nej, jag är ingen ligist så du behöver inte svara med "ja men ni blablabla". Jag är bara nyfiken.

Två Bajen ultras åkte av rätt många fler DIF på stadion under Maggio konsert. De två händelserna hände väldigt nära varandra så tror iaf det var huvudorsaken.
Citera
2017-09-23, 21:34
Medlem
Kommer bli en fartfylld kväll och morgondag. Det anlände ett gäng från Lilleströms firma på Arlanda idag för att vara en hjälpande hand till kgb. Även ett gäng tyskar från Frankfurt (Brigade nassau) har anlänt i stockholm.
Citera
2017-09-23, 21:57
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ishockwave
Kommer bli en fartfylld kväll och morgondag. Det anlände ett gäng från Lilleströms firma på Arlanda idag för att vara en hjälpande hand till kgb. Även ett gäng tyskar från Frankfurt (Brigade nassau) har anlänt i stockholm.
Naaaajs..! Brigade nassau är inte att leka med!
Citera
2017-09-23, 22:41
Medlem
Det är precis vad dom är.
Att leka med.
Iaf om man är WM
Citera
2017-09-23, 22:53
Medlem
Fullt med KGB och Ultras ute på stan ikväll, kul! Hoppas det smäller lite!
Citera
2017-09-24, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Fullt med KGB och Ultras ute på stan ikväll, kul! Hoppas det smäller lite!

Det var nog svårt för horungarna att hitta familjefäder med småbarn eller andra granar att hoppa på flera mot en så det lär ha varit lugnt.
Citera
2017-09-24, 09:18
Medlem
Det går rykten om att nästan hela Wisemen kommer att gå med i NMR's demonstrationståg i Göteborg nästa lördag. Hur tror ni kommunisterna och clowner mot rasism kommer att reagera på det?
Ser man på vänsterdräggen så är det ca 70% kvinnor och utav de 30% "män" som är kvar så kanske 5% vill/kan stöka lite.
Min känsla här är då att om det börjar kastas saker emot tåget och ett 40wm med anhang tar sig ur så kommer de slakta hela jävla motdemon.
NMR är inte vana att på samma vis som wm söka konfrontation, så den här demon kommer med all sannolikhet gå till historien som "dagen då våldsvänstern gick i graven".
Citera
2017-09-24, 09:50
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Det var nog svårt för horungarna att hitta familjefäder med småbarn eller andra granar att hoppa på flera mot en så det lär ha varit lugnt.
Ja för DFG lär ju vänta tills Bajen blivit utkörda till Nynäshamn innan de visar sig på Söder, stormar några krogar och sedan utropar seger.
Citera
2017-09-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Det går rykten om att nästan hela Wisemen kommer att gå med i NMR's demonstrationståg i Göteborg nästa lördag. Hur tror ni kommunisterna och clowner mot rasism kommer att reagera på det?
Ser man på vänsterdräggen så är det ca 70% kvinnor och utav de 30% "män" som är kvar så kanske 5% vill/kan stöka lite.
Min känsla här är då att om det börjar kastas saker emot tåget och ett 40wm med anhang tar sig ur så kommer de slakta hela jävla motdemon.
NMR är inte vana att på samma vis som wm söka konfrontation, så den här demon kommer med all sannolikhet gå till historien som "dagen då våldsvänstern gick i graven".

Snicksnack!
WM om några tror jag aldrig kommer att hjälpa ett par sinnesslöa nazister i uniform. Men jag tror dock de kommer vara ute och försvara sina gator, men varken med nassar eller rödingar
Citera
2017-09-24, 11:48
Medlem
Synd att DIF inte visade sig ute igår. Riktigt mycket Bajen ute. Ett matchdagsvev vågar man väl inte ens drömma om..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in