2017-09-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Dags för grusgrop snart, som det är nu framstår det som två kickersgäng som attackerar varandras granar för billiga poänger.

Men frågan är om kvalitén och organisationen i ligorna ens möjliggör en sådan uppgörelse. Kgb avslöjades ju senast hur dålig kvalitén var när numrena skruvades upp, men man lyckades iaf styra upp något.
Och det är väl Bajen som försöker få till nåt i den här soppan. Djurgårn har en del att bevisa

dif vågar inte möta bajen liga mot liga varit så i flera år.... kan nog alla med minsta lilla koll intyga!
Citera
2017-09-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
dif vågar inte möta bajen liga mot liga varit så i flera år.... kan nog alla med minsta lilla koll intyga!
Det utesluter ju omedelbart dig från diskussionen ...
Citera
2017-09-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Systern till alla dessa y-barn har ett namn som inte slutar på y faktiskt!
Jo det finns ett gäng gårdare där, det säger jag inte emot. Lagsympatierna hos olika generationer är ju inte statisk utan ändras under tid. Ja, det finns en hel del dif i det åldersspannet (typ -75) i Haninge. Dif påstår ju att de representerar hela Stockholm och har ju egentligen ingen direkt lokal förankring, så att aik är störst norr om stan och Bajen söder om den samma borde inte förvåna någon.

Neptun ja, vilket härligt ställe! Ville du boxas så fick du boxas, utan att behöva anstränga dig allt för mycket! Handen, Brandbergen, Jordbro, Vendelsö, och VH, huliganer, turkgäng och annat diverse löst folk samlat på en sån liten yta var en garanti för stök!
Men herregud, knip igen kakhålet om ert jävla snack om familj på y och q osv, INGEN BRYR SIG
Citera
2017-09-23, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Systern till alla dessa y-barn har ett namn som inte slutar på y faktiskt!
Jo det finns ett gäng gårdare där, det säger jag inte emot. Lagsympatierna hos olika generationer är ju inte statisk utan ändras under tid. Ja, det finns en hel del dif i det åldersspannet (typ -75) i Haninge. Dif påstår ju att de representerar hela Stockholm och har ju egentligen ingen direkt lokal förankring, så att aik är störst norr om stan och Bajen söder om den samma borde inte förvåna någon.

Neptun ja, vilket härligt ställe! Ville du boxas så fick du boxas, utan att behöva anstränga dig allt för mycket! Handen, Brandbergen, Jordbro, Vendelsö, och VH, huliganer, turkgäng och annat diverse löst folk samlat på en sån liten yta var en garanti för stök!

Asså, om folk vill slåss får dom göra det. Men 90%, minst, blir ju påboxade fast dom inte vill. Jag slutade slå på folk när pubertetshormonerna lämnade kroppen. Som dom allra flesta andra.
Tyckte faktiskt det var schysst kring fotbollen ett tag. Dom som hade största våldsdriften slog på varandra. Någon slags hederskodex mot dom som inte gillade våld. Nu verkar det vara som på 80-90-talet igen? Såna som kallar sig tuffingar går på vad som helst om dom håller på fel lag. Min son åkte på pisk till exempel. En pluggis som gillar gnaget och tydligen var på fel ställe. DFG-töntar. Astufft att slå på 18-åriga nördar för att dom har fel matchtröja? Sen sitter dom och spänner sig i tråden här och gnölar som lågstadieelever. Lägsta avskrädet. Tjackat smuts är vad det är.
Senast redigerad av Nackrosen 2017-09-23 kl. 03:16.
Citera
2017-09-23, 09:59
Medlem
Citat:

Vad hände i Södertälje då? Om du har någon sorts koll kan du vara snäll att svara.
Ditt svar kommer vara roande
Citera
2017-09-23, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baravardet
Vad hände i Södertälje då? Om du har någon sorts koll kan du vara snäll att svara.

jag lever i nuet ring svara ring svara ring svara
Citera
2017-09-23, 12:17
Medlem
Citat:
jag lever i nuet ring svara ring svara ring svara

Absolut tycker jag det också.
Men vad menar Baravardet med Södertälje?
När inträffade den händelsen?

PS, frågar för jag varit borta ett tag.
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-23 kl. 12:19.
Citera
2017-09-23, 12:17
Medlem
. Dubbelpost
Citera
2017-09-23, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baravardet

Om det är den situationen jag fått förklarat för mig via PM av folk som är "involverade" så hände det väl ingenting?
Så, i så fall bevisar det väl ingenting måste jag väl hävda. Inställda box bevisar inte att den andra ligan verkligen vågar.

Jag säger absolut inte att dfg inte vågar grusgrop, det är inte jag rätt person att avgöra, men som sagt, inställda box kan man väl inte hävda att man verkligen skulle vågat? Vad är det te.x som säger att inte någon i motståndarligan blev skitnödig och tipsade snuten eller viseversa?
Citera
2017-09-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Om det är den situationen jag fått förklarat för mig via PM av folk som är "involverade" så hände det väl ingenting?
Så, i så fall bevisar det väl ingenting måste jag väl hävda. Inställda box bevisar inte att den andra ligan verkligen vågar.

Jag säger absolut inte att dfg inte vågar grusgrop, det är inte jag rätt person att avgöra, men som sagt, inställda box kan man väl inte hävda att man verkligen skulle vågat? Vad är det te.x som säger att inte någon i motståndarligan blev skitnödig och tipsade snuten eller viseversa?

dif har bangat varje uppstyrt box i många år på ett eller annat sätt.... eller tror nån att det bara är tillfälligheter att det aldrig blivit av? dom är så jävla förlusträdda så dom bangar hellre än att ta en fight så jävla pissrädda är dom!!!
Citera
2017-09-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
He he ...någon som blir förvånad eller

Nä. Inte det minsta. Det enda som skulle förvåna med Söderbröder United är om dom hade balls nog att reda ut sina meningsskiljaktigheter liga mot liga under ordnade former. Fyra år på samma arena men fortfarande inte lyckats bestämma dejt. Lika patetiskt som skåningarnas eviga sidsteppande av varandra..

Fortsätter den här cirkusen så är det bara en tidsfråga innan någon mer eller mindre oskyldig stackars sate som befinner sig på fel plats vid fel tillfälle mister livet..
Citera
2017-09-23, 16:53
Medlem
[quote=teameffort|61865378]Nä. Inte det minsta. Det enda som skulle förvåna med Söderbröder United är om dom hade balls nog att reda ut sina meningsskiljaktigheter liga mot liga under ordnade former. Fyra år på samma arena men fortfarande inte lyckats bestämma dejt. Lika patetiskt som skåningarnas eviga sidsteppande av varandra..

Fortsätter den här cirkusen så är det bara en tidsfråga innan någon mer eller mindre oskyldig stackars sate som befinner sig på fel plats vid fel tillfälle mister livet..[/QUOT

Bestämma dejt? Vi vill inget hellre än att köra uppstyrt mot de hemlösa dom som inte fattat det har inte mycket till koll på scenen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in