2017-09-23, 22:13
Medlem
Ferhs avatar
Kollade snabbt på den där filmen och såg mest bara en massa skräpmänniskor i behov av avlivning. Men antar att det även beror på att det mest bara är skräpmänniskor som planlöst hänger på stan sent på kvällen sådär. Allihopa borde hursomhelst samlas ihop och slängas ut ur landet.
Citera
2017-09-23, 22:31
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Fy fan vilken skräckfilm!!Jag får nog mardrömmar inatt.Finns det unga svenska kvinnor som trivs i denna miljö?
Hur kan någon överhuvudtaget komma på den bisarra tanken att bli skuldslav och bosätta sig där?
det än nya Sverige, många yngre svenskar blir hjärntvättade till att gilla arabkuk. Det är coolt att vara med exotiska blattar och de får skydd från brushorna i orten.

Kom till götet 30 september om du vill demonstrera mot detta invällande
Citera
2017-09-23, 22:33
Medlem
WackoBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Vid nyårsskiftet 2016-2017 drog jag själv in till stan och kollade runt lite i samma kvarter och det såg ut ungefär likadant då. Nästan enbart muslimer överallt, och några vilsna svenska småflickor. Och poliser förstås.

Det är helt otroligt hur dramatiskt stadsbilden har förändrats på så kort tid. Särskilt nattetid.
Var ett tag sen jag var inne i stockholm sent på natten eller all i fall när det börjar mörkna, har däremot inte svårt att tänka mig att plattan och andra delar av stockholm ser ut så här det är sannerligen sorgligt att behöva bevittna en degenration av sitt land.
Senast redigerad av WackoBastard 2017-09-23 kl. 22:48.
Citera
2017-09-23, 22:42
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsan.Cunt
Ja. Dessa döttrar - av det debila MENA-folket bara betraktade som 'svennehoror' det potentiellt går att våldta - vill ju in dit till skiten (en del för att smaka arabisk dolme, få fulMENA-stock), till den miljön som filmen visar. I alla fall ett antal. Jävligt obegripligt.

Tjejer med dåligt självförtroende kan lätt få uppfattningen att blattarna är ute efter någonting "mer" än att bara gruppknulla dom i närmsta buskage.
Citera
2017-09-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
det än nya Sverige, många yngre svenskar blir hjärntvättade till att gilla arabkuk. Det är coolt att vara med exotiska blattar och de får skydd från brushorna i orten.

Kom till götet 30 september om du vill demonstrera mot detta invällande

Då får jag följa demonstrationen på flashback.Ska ha en sen kräftskiva då i den mörka värmlandsskogen.Inte en enda muslim har jag bjudit.Kanske helgrillar en spädgris efter kräftorna.Det borde ge ett fullgott skydd.Min islamofobi eskalerar för varje dag som går trots att jag inte har några muslemmer nära min boning.Ni får ha lycka till.
Citera
2017-09-23, 22:55
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Här har vi landets framtid i ett nötskal.

En massa fnittriga blåsta svenneflickor som överväger att gifta sig med araber...

Snälla någon ta mig långt bort från det här jävla vansinneslandet.

Cringe de luxe! Tjejerna verkade mest obekväma med den arabiska beta-hanen och hans ticks.
De svarade artigt...det var det.
Citera
2017-09-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vreksolteo
SD-bögar och andra duktiga idioter vill ju ha kvar det här.

Jag säger ju att deportering är den enda lösningen. Men fortsätt rösta SD och tro att ni gör någon jävla skillnad.

Jag kan lova dig dock att SD väljare inte vill ha kvar dem i landet alls.
Citera
2017-09-23, 23:03
Medlem
vreksolteos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jag kan lova dig dock att SD väljare inte vill ha kvar dem i landet alls.

Okej, då kan du peka på alla som är för deportering? Mig veterligen är det bara jag och en handfulla andra som verkligen är det. Skulle nog säga att absolut max 10% av SD-väljare är för deportering.

Ni är bara en patetisk ursäkt till människor.
Citera
2017-09-23, 23:04
Medlem
happilappis avatar
Dessa människor kom inte hit för att jobba. Dom kommer ALDRIG jobba. Deras vistelse i Sverige är en betald semester av pappa Löfvén. Blir äcklad och fylls av hopplöshet av denna tråd.

Inom 30 år så kommer det ske ett inbördeskrig i Sverige, helt säker på det. Om inte så kan lika gärna svenskarna dra ett skott i huvudet på en gång.
Citera
2017-09-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vreksolteo
Okej, då kan du peka på alla som är för deportering? Mig veterligen är det bara jag och en handfulla andra som verkligen är det. Skulle nog säga att absolut max 10% av SD-väljare är för deportering.

Ni är bara en patetisk ursäkt till människor.

Folk gick över till SD för de har lessnat totalt på invandringen rent allmänt. Så att leva i ett slags 50/50 land med svenskar och kaosfolk är inte varför man röstar på SD. Då kan man stannat kvar som Sosse eller moderat väljare.

Lojaliteten till SD som väljare är specifikt över invandringen och mångkulturen. Sviker SD så ser du NMR kliva in Riksdagens salar redan imorgon om det vore så. Där ligger lojaliteten, hos invandringsfrågan. Inte för att Jimmie Åkesson verkar vara en duglig statsminister.
Citera
2017-09-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojsan.Cunt
Rubriken är egentligen missvisande, We Are Sthlm-festivalen är en bit därifrån filmmaterialet är ifrån.

Sedan vill jag påstå att det ser ut just så där - som på filmen - vid T-centralen och Sergels torg i stort sett de flesta helger året runt. Går man dit nu, just NU, t ex kommer samma klientel vara där, dvs. drägg bestående av spännbögiga arabiska ungdomar, antal negrer, dylik narkotikahandel, ungdomar som är där för att gruppera sig (ungefär som djur) i förhållande till andra ungdomar - beredda liksom på bråk när som helst (dessa ungdomar består till 99.9% av MENA-blattar och negrer).
Vakter, värdar och trygghets-figurerna med västar är även de till 99.9% MENA-lirare och negrer.
Härlig blandning detta Nya Spännande Sverige!

Och då är ändå inte andra vackra grupper nämnda, såsom marockanska gatuvuxna (opålitliga figurer som spelar 14-17-åringar då de tas/kollas av snuten, såna som pk-media felaktigt kallar för gatubarn - personer som i realiteten är 18-25 år, oftast runt 20-21 år), alla illegala afghaner och vidare alla romska element (tiggare, scamfolk, åldringsrånare etc).

Fy fan vilket jävla tragiskt och mörkt område....

Ett bra tecken enligt mig. Europeiska män har tröttnat på att ta hand om skiten. Nu får dom sköta sig själva helt enkelt. Skit som tar hand om skit. Det innebär att klockan tickar på snabbt nu. Stora sammandrabbningar är snart här.
Citera
2017-09-23, 23:13
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Det Sverige jag var barn i är borta för alltid, det är bara att inse.

Mina tankar går till en journalfilm från stockholmstunnelbana från 50- eller 60-talet jag såg för en tid sedan. Jämför man så känns det som man befinner sig i en helt annan världsdel nu och det känns deprimerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in