Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Du kan ju själv gå till det forumet - Allmystery på tysk domän - och kontrollera. Varför skulle jag ljuga om något som ligger öppet för alla?
Tja. Gregory Peck träffade sin andra fru så. Hon var en journalist som intervjuade honom. Även Clint Eastwood träffade en av sina fruar så. Och jag har hört om fler. Det är inte heller okänt att kvinnliga journalister mycket medvetet arbetar för att få intervjua sina idoler...
Jag gick på infon från den tidigare i denna tråd, som sa att du förvred tyskens kommentarer. Den viktigaste poängen var dock att det du ville framhålla som försvar för PM, äcklar en normalt funtad person.
Och ja, eftersom jag läser flitigt i denna tråd så har jag inte missat dina vidriga inlägg, där du låtsas att KW försökte snärja "sin idol" PM. Det är dina fria fantasier.
När allt man har är en hammare, ser allt ut som en spik. Rimligaste förklaringen är att
du är avundsjuk på att KW kunde försörja sig som (resande) journalist, enär du endast kan föreställa dig att det är "avundsjuka" som gör att vi andra tycker att PM är ett monster, som kunde sex-styckmörda KW. Vidare så är det bara
du som har blivit helt Stockholms-syndroms-förälskad i PM, och projicerar det på KW.