Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
fast vi förvandlar inte Sverige till Mellanöstern, bara för att vi har invandring därifrån.
vad fasen har ni få tro på Sverige som nation, kultur och folk egentligen?
Ni verkar inbilla er att 9 miljoner människor bara lägger sig platt för ca 1 miljon invandrare från alla möjliga håll för övrigt och där många direkt överger sin tro när de får möjligheten lva i ett land där detta är accepterat.
Hitta inte på massa skitsiffror nu, vi har något över 7 miljoner med svensk bakgrund i landet, och siffran blir mycket mer makaber ifall vi håller oss till de fertila grupperna och inte de utdöende 100% svenska ålderdomshemmen, som jag tar upp här är det 37% av ickesvensk bakgrund i åldern 0-44:
(FB) 37% invandrarbakgrund i åldrar 0-44, Almqvist hade rätt...
Detta ökar så offantligt snabbt att till och med min nästan 1 år gamla tråd är passe (och den använde något gamla siffror från scb, som inte tar med alla asylinvandrare som inte än fått uppehållstillstånd).
Där beräknas det vidare att ifall utvecklingen fortgår och svenskar 0-44 fortsätter minska med 0,5% per år medan invandrargruppen fortsätter öka med 5% per år, så är svenskar 0-44 i minoritet inom mindre än 10 år, då invandringsgruppen 0-44 ökar med hela 72,5% var 10e år!
Denna förändring av landet är det enda som betyder något, det enda som framtida generationer kommer minnas av den katastrof människor som dig orsakade, katastrof som svenska folket aldrig kommer resa sig från.
Citat:
Jag har då lite mer "tro" på mitt eget land än så. VI är en grupp människor som har ordnat ett rätt bra system för hur vi sköter vårt land. Detta kan vi självklart fortsätta med och göra lika bra med hjälp av lite andra också.
Jag skiter i vad du har för "tro", Malmö är empirisk bevis för vart resten av Sverige är påväg och då utan någon utjämningsbidrag från utifrån. Jag skiter i vad du "tror" kommer hända, lika mycket som jag skiter i vad kristna tror kommer ske efter att de har dött.