2017-09-22, 22:19
Medlem
Frågan dyker upp; har dessa ensamkommande kostat er så mycket! Ja läs och ta ställning:

Man har höftlefd, sneda tå problem., man haltar och har ont, man får till svar tyvärr vi har inte resursurser att göra sådana operationer längre, fortsätt att ha ont och halta på.

Äktenskapet kanske inte fungerar, den vuxna ungdomen har vuxit ut hemmet, nya lägenheter behövs, inte en chans, lägenheter går till andra.

Du kanske närmar dig pensipnsåldern och känner arr du orkar/ klarar inte av att arbeta längre men finner att din pension av någon anledning har urholkats.

När du går igenom ditt shoppingcentra ullever du dig hotad. Div gäng som uppenbarligen är drogpåverkade tar dominans. Gap och skrik, otryggt.

Skolan har jag ingen färsk erfarenhet så där kan jag inte uttala mig om. Men där lär välmsig eleverna en massa.
Citera
2017-09-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jisses!

Tämligen enkel fråga till alla svenskar: Vill vi ha dessa vrålande galningar här?

Gubben i grön jacka ca 01.18 in i filmen, är det också ett baaarn? Hur gammalt är det barnet tro? 14 år?

Ja jävlar, hit går våra skattepengar vi svenskar betalar in efter att vi jobbat och gått upp tidigt på morgonen under veckodagarna.

Tycker vi detta är bra?

Spontan tanke när jag såg filmklippet: Snart smäller det! Snart gör någon av dessa "baaarn" något radikalt. Utöver att knivhugga en svensk polis i nacken alltså.

Nej vi tycker inte alls att det är bra, men vi vet inte hur vi ska hantera det. Jag tänker precis som du när jag ser/hör dem att våra skattepengar går åt efter allt slit.

Det MÅSTE hända något. Det MÅSTE smälla så de hörs!

Jag har väntat på det i snart 50 dagar.
Citera
2017-09-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Exakt min tanke också. Det var en väldigt obehaglig stämning nazihucklet skapade.
Jag blev väldigt illa berörd.
Finns det mera liknelser med mannen som är född på 1800-talet?
Kan hen måla tavlor?
För 1800-talsmannen ansåg man förut som en målande plankstrykare.
Men, det har de i nutid tagit tillbaka.
Hans målningar går nu på flertal miljoner!
En annan liknelser, är Fatima gråvitblek i ansiktet?
Då pratar vi inte om hen har rouge i ansiktet samt annan kosmetika.
För 1800-talsmannen var gråvitblek i ansiktet. Då en person som jag själv personligen träffat har träffat honom personligt i München på 1930-talet som påtalade detta.
Hon flydde fältet!
Hon ville inte bli uppvaktad av honom.
Är Fatehme en återuppståelse av denna man?
Man bara undrar.
Senast redigerad av SingSing 2017-09-22 kl. 22:43. Anledning: Felformulerat
Citera
2017-09-22, 22:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Amir söker fit...*host* vuxenkontakt:

Citat:
Det är regn och kalt ikväll och vi behöver vuxen volontär på plats, alla är trötta men vi vill fortsätta.
https://twitter.com/nabizadehse/status/911276435440054272
Citera
2017-09-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Ursäkta mig.
Du har riktig bra kommentar på hans twitter.
Men, tyvärr så är de flesta damerna på Golden Hits och raggar på nyparfyrmerade herrar!
Citera
2017-09-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Finns det mera liknelser med mannen som är född på 1800-talet?
Kan hen måla tavlor?

En annan liknelser, är Fatima gråvitblek i ansiktet?
Då pratar vi inte om hen har rouge i ansiktet samt annan kosmetika.

Är Fatehme en återuppståelse av denna man?
Man bara undrar.

Hen kan måla hjärtan

I början på demon syntes på vissa bilder att hen hade en mustasch. Hen är noga med rakningen numera

Det kanske blir mer och mer lik ju längre cirkusen fortsätter och hen visar sitt rätta jag.....
Citera
2017-09-22, 23:13
Medlem
Citat:

Kalt var det ja tycker han -

Varifrån fick han dessa kameror, ser 2 st dyra såna på hans twitterbild, proffs typ - förser DN eller annan blaska honom med utrustning tro ?
Citera
2017-09-22, 23:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Kalt var det ja tycker han -

Varifrån fick han dessa kameror, ser 2 st dyra såna på hans twitterbild, proffs typ - förser DN eller annan blaska honom med utrustning tro ?
Jag vet inte riktigt, DN eller ett äldre par i Götet, som han har som gode män eller något (sett lite bilder från nån villa).
Citera
2017-09-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Hen kan måla hjärtan

I början på demon syntes på vissa bilder att hen hade en mustasch. Hen är noga med rakningen numera

Det kanske blir mer och mer lik ju längre cirkusen fortsätter och hen visar sitt rätta jag.....
Man får se till att hen får inga rakdon.
Så man ser mera liknelser med 1800-talsmannen!
Citera
2017-09-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Hahaha jag gillar hur mycket stöd de får i kommentarerna. Not. De enda positiva jag ser är på arabiska eller vilket språk det nu är, ser ut som arabisk skrift åtminstone. Nästan alla andra skriver att de ska åka hem i princip.

En som kommenterade med en bild . Bäst av alla:

Go home !

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1662048043814441&set=p.166204804381 4441&type=3&theater

hoppas de regnar mera och blir kallt som fan !
Citera
2017-09-22, 23:32
Medlem
Fatemehs tal utanför ambassaden var en märklig uppvisning i hat och uppvigling. Och när någon av dem börjar kniva poliser och andra så är de såå chockade.

Det gränsar väl till hets mot folkgrupp också eftersom ambassadpersonalen borde vara pashtuner eller någon annan av de mer dominerande grupperna.

Fatemehs tolkning av demokrati verkar var att här är det hazarerna som bestämmer. Ingen får kränka en hazar. Nu är det vår tur att mörda, sälja och kränka.
Citera
2017-09-22, 23:33
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt, DN eller ett äldre par i Götet, som han har som gode män eller något (sett lite bilder från nån villa).
Man kan enbart ha en god man.
Efter 18 år då är det oftast till mentalt funktionshindrade, dementa, psykiskt sjuka, de som inte klarar av sin ekonomi med mera.
Kameror som han har på flertal bilder.
Kan han haft med sig från Iran.
Det är mycket, mycket ovanligt att han har fått dem från sina fosterföräldrar i Vaxholm.
Då bara EN kamera kostar cirka 75.000 kronor plus den andra lika mycket!
Summa över 150.000kronor!
Det finns för många frågetecken om denna person.
Födelsedata?
18 år?
Snarare över 25 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in