Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Ja, jag håller med. M är ju en person som har mycket att ge också. Även om han inte kan fortsätta med sina fantastiska projekt, så kan jag se honom som ledare på någon verkstad med daglig sysselsättning för ungdomar på glid eller arbetslösa ("Fas 3-sysselsättning"). Han kan ju motivera och inspirera.
Vad har han åstadkommit som enligt dig är så fantastiskt? Har han uppfunnit något? Gjort någon fantastisk upptäckt?
Såvitt jag vet är det enda han "åstadkommit" att bråka till sig en primitiv ubåt som inte ens kan navigera under vatten och som andra byggt åt honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag tror fortfarande att det är mycket avundsjuka och skadeglädje mot Madsen med i spelet här. Han är för mångsidigt begåvad och har fått leva ut för många typiskt manliga fantasier, för att andra män ska kunna tåla honom.
Ja, vem hade inte velat bli av med oskulden i 30-årsåldern liksom? Eller att bara få till det med avvikande perversa människor med ofördelaktigt utseende på äckliga sexklubbar?
Fått hänga med nördar och bygga raketer i nördklubben? Alla mäns hemliga dröm. Egentligen.
Tanken har inte slagit dig att man äcklas av det här äcklet dels för själva gärningen, att ha sexmördat, styckat och totalt skändat en ung söt tjej mitt i livet, och för det sjukt provocerande beteendet med alla uppenbara lögner och den arroganta uppblåsta attityden vid domstolsförhandlingarna?
Men du är ju tydligen störtförälskad i denna tragiska våldtäktsstyckmördare. Funderat på att besöka honom i fängelset?