2017-09-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magott
En gubbe hade sagt till min pappa att MGM var fosterbarn hos paret när han var mindre. Någon som vet hur man kan kolla upp sånt?
OJ! Det är ju verkligen högintressant om det stämmer!!
Citera
2017-09-22, 11:17
Medlem
Ja det känns som ett bra motiv isf. Gubben som sa det bor och jobbar här i Mantorp så det kan mycket väl stämma.
Citera
2017-09-22, 11:19
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
En gubbe hade sagt till min pappa att MGM var fosterbarn hos paret när han var mindre. Någon som vet hur man kan kolla upp sånt?

Verkligen intressant. Stämmer med min känsla av att mordet drevs av hat. Går detta att kolla någonstans? Jag tycker även det är intressant att GM har vänner i Boxholm. Det ligger ju nära Mantorp.
Citera
2017-09-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Verkligen intressant. Stämmer med min känsla av att mordet drevs av hat. Går detta att kolla någonstans? Jag tycker även det är intressant att GM har vänner i Boxholm. Det ligger ju nära Mantorp.
Finns det någon i hans ålder som gått på samma skola och är härinne borde det vara enkelt och ta reda på!!
Senast redigerad av badasskickers 2017-09-22 kl. 11:54.
Citera
2017-09-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Finns det någon i hans ålder som gått på samma skola och är härinne borde det vara enkelt och ta reda på!!

Jag är född samma år som misstänkta GM och har gått hela grundskolan i Mantorp. Jag har aldrig hört namnet förut och om han varit fosterbarn i Mantorp så bör han ju även ha gått i skolan där
Citera
2017-09-22, 12:22
Medlem
CARACs avatar
Jag älskar Er, Flashbacks alla skarpa mordutredare!
Tar man alla teorier som framförts i detta mordärende och kokar ner dem till en
essens så har den tangerat sanningen på det tillvägagångssätt gärningsmännen haft.
En del fakta vilar dock fortfarande i dunklet. Men ljuset kommer en dag att segra!
Citera
2017-09-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Kände du dig utpekad ?
Så man blir mer trovärdig för att man skrivit massa inlägg i *****-fallet tidigare ?
Och om man bara har varit ute efter att hitta på skit och lögner att skriva
om när det gäller morden i Mantorp .
Om du läser mitt inlägg igen, så ser du att trovärdighet inte har med kvantitet utan med kvalitet att göra.
Citera
2017-09-22, 12:30
Medlem
Pattsons avatar
Citat:

Hade detta varit sant borde EG varit intressant för polisen i ett mycket tidigare skede.
Citera
2017-09-22, 12:35
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Det är sekretess på sådana uppgifter, så det blir svårt. Men som någon sa, om han gick i skola eller på dagis och någon minns honom från den tiden kan det komma fram den vägen. Fast det vittnet måste ju vara trovärdigt också. Om EG var fosterbarn i spädare år blir det knepigare.
Citera
2017-09-22, 12:37
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattson
Hade detta varit sant borde EG varit intressant för polisen i ett mycket tidigare skede.
Alldeles riktigt. Om inte annat skulle BO:s barn säkert känna till det.
Citera
2017-09-22, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Vad har detta med tråden att göra??
Det var en utvikning som inte är relevant egentligen.
Men när en skrivare föreslog att Lekander kanske handlat cannabis av mördaren, så var jag tvungen att skriva att cannabis är inget som får en Parkinson drabbad att må bra.
Sedan vaknade en norska till liv,och skickade klipp som motsade min uppfattning.
Men den diskussionen hör inte hit. Norrmännen må bidra med bra saker -men detta deras forskarrön köper jag inte.NU släpper vi det.
Citera
2017-09-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matand04
Jag är född samma år som misstänkta GM och har gått hela grundskolan i Mantorp. Jag har aldrig hört namnet förut och om han varit fosterbarn i Mantorp så bör han ju även ha gått i skolan där
Har du kvar klasslistorna så kolla upp d lite han kanske hette ngt annat när han var där?? FÖ tror jag inte på den teorin att han skulle vart fosterbarn hos dem.Då hade han blivit kollad mkt tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in