2017-09-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti.Feminist
Vad är ditt problem? Sluta skyll på svenskar bara för att du är en misslyckad muslim.
Du är typexemplet på wt. Tillbaks till ämnet, det är en rolig situation Sverige befinner sig i, demoraliserad poliskår som inte har styret bakom sig och är uppgivna, därför som baaarnen får tälta, övernatta, t.o.m droghandel stoppas inte. Jalla jalla ropen skalla vi vill stanna och stora bidrag till oss alla, är säkert vad baaarnen vill skrika ut.
Citera
2017-09-21, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
hjälpa ungdomarna - barnen har iaf vuxit en smula -

källa: UiS

'En dag från jobbet...är ingenting'. Nejvisst, men fullt tillräckligt för att få sparken för ogiltig frånvaro/arbetsvägran.
Men å andra sidan, vad bekymrar sånt våra kära hazariska nya sverigebyggare; deras uppfattningar om vad ett hederligt arbete egentligen innebär är nog högst grumliga, för att uttrycka det milt.
Och deras ambition att öht försöka få ett arbete, om det nu inte gäller att bli statsminister förståss🤡, är nog inte sådär värst påtaglig innerst inne i hazarhjärtat.
Att skriva (dvs låta någon annan skriva) något på ett strejkarplakat om att man vill/kan/drömmer om att få jobba är en sak, att sedan efter put seriöst söka jobb är något helt annat.
Citera
2017-09-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
'En dag från jobbet...är ingenting'. Nejvisst, men fullt tillräckligt för att få sparken för ogiltig frånvaro/arbetsvägran.
Men å andra sidan, vad bekymrar sånt våra kära hazariska nya sverigebyggare; deras uppfattningar om vad ett hederligt arbete egentligen innebär är nog högst grumliga, för att uttrycka det milt.
Och deras ambition att öht försöka få ett arbete, om det nu inte gäller att bli statsminister förståss🤡, är nog inte sådär värst påtaglig innerst inne i hazarhjärtat.
Att skriva (dvs låta någon annan skriva) något på ett strejkarplakat om att man vill/kan/drömmer om att få jobba är en sak, att sedan efter put seriöst söka jobb är något helt annat.

Klart att dom vill ha jobb efter PUT, så de kan skicka hem mycket pengar, men självklart kommer de bara att acceptera mycket välbetalda jobb. Det kommer också att vara otänkbart att vara underställd någon svensk chef eftersom alla har lika värde.
Förmodligen kommer de att sitta och strejka även efter PUT, tills någon kommer och erbjuder dem dessa pangjobb.
Och visomintestårut kommer att böla vidare över hur ondskan tagit tag i Sverige.
Citera
2017-09-21, 23:23
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Deras strejk beror ju på att dom redan blivit utvisade, men vill stanna ändå...
De får gärna strejka hela livet för mig också, men inte här.
Jo, jag är fullt medveten om vad de strejkar för.
Men vad strejkar de från???
Citera
2017-09-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Jo, jag är fullt medveten om vad de strejkar för.
Men vad strejkar de från???

Jadu, bortom mitt förstånd. Tråkiga levnadsförhållanden där borta, och vill hitta något bättre här utan större ansträngning kanske ?
Citera
2017-09-21, 23:59
Medlem
kukflashs avatar
Jag har hittat denna sidan på facebook-https://www.facebook.com/SwedenReality/videos/1865370263780426/

Kan inte arabiska men om man kollar på översättningarna så verkar inte afghaner stå högt i kurs hos araber iallafall

Edit: Gillade denna kommentar som fanns när nasisterna demonstrerade mot afghaner
"Iss*m Al-Bunge
Översatt från arabiska
Det svenska folket har rätt att neka alla inkräktare på deras mark."
Senast redigerad av kukflash 2017-09-22 kl. 00:15.
Citera
2017-09-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Dom anser att Sverige sagt att man är välkommen och då slängt igen dörren i trynet på dom. Då kan väl du gå och säga till dom, vad väntar du på?!.

Beskedet har redan lämnats, övertydligt till och med. De har fått definitivt avslag - många av dem. Nix amnesti.

Ett beslut behöver inte lämnas gha mot öga för att det ska gälla. Du kanske har lagt märke till att de flesta myndighetsbeslut meddelas via post eller mejl, inte genom ett hembesök eller i en tv-sändning.

Rätta sättet att följa upp ett beslut är i nuläget att

- upplösa demonstrationen
-kolla upp identitet och U-tillstånd på alla som är där, samt alla i Ensamkommandes riksförbund

- samla ihop de som ska ut, placera dem bakbundna på lastbilsflak och med huva över ansiktet

-skicka ut dem till Afghanistan eller Iran, utan krusiduller
Citera
2017-09-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Beskedet har redan lämnats, övertydligt till och med. De har fått definitivt avslag - många av dem. Nix amnesti.

Ett beslut behöver inte lämnas gha mot öga för att det ska gälla. Du kanske har lagt märke till att de flesta myndighetsbeslut meddelas via post eller mejl, inte genom ett hembesök eller i en tv-sändning.

Rätta sättet att följa upp ett beslut är i nuläget att

- upplösa demonstrationen
-kolla upp identitet och U-tillstånd på alla som är där, samt alla i Ensamkommandes riksförbund

- samla ihop de som ska ut, placera dem bakbundna på lastbilsflak och med huva över ansiktet

-skicka ut dem till Afghanistan eller Iran, utan krusiduller
Fanns ju youtubevideo från Migrationsverket där man propagerade att Sverige är bidragsparadis och refugees welcome etc. Löfven sa ju att hans Europa inte bygger murar och en klar inbjudan.

Behövs inget geni för att förstå hur man blir av med dom som får nekad put. Det baaarnen inte vill är komma tillbaks till släkten som ett misslyckande på investerade pengar i put.

Styret i Sverige sitter i en rävsax, dom vill inte ha massutvisningar med polisbrutalitet anklagandes över sig från msm etc. Får dom stanna är det som att ha vidöppna gränser igen. Utav 80.000 som fått avslag och skulle tills nu ha avvisats är majoriteten kvar, det är ju baaarnen medvetna om och kör på.
Senast redigerad av Persetan 2017-09-22 kl. 00:52.
Citera
2017-09-22, 01:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Vadå? Ska de stackarna behöva gå drygt 7 km?
Fattar ni hur mycket det tar på deras redan tärda små kroppar?

Nä, här behövs insatser från godhjärtade svenskar. Ta en dag ledigt från jobbet och skjutsa de små liven istället.
Naturligtvis kan du inte ta din skruttiga gamla svennebil med simpla tygsäten. Våra afghanska små vänner förtjänar att färdas med stil. Skinnsäten skall det vara.

Fina bilar finns att hyra och vi svenskar är så enormt rika att denna lilla uppoffring knappt märks i våra plånböcker men gör en enorm skillnad för våra afghanska hjältar.

Tillsammans kan vi få ett helt nytt samhälle byggt på kärlek, demokrati och invandring.

Rymdmått.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-22, 05:36
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det kommer givetvis att stå ett antal svenska bidragsparasiter med hand-/papphjärtan längs marschvägen, men sannolikt och förhoppningsvis tillräckligt få för att vanligt hederligt folk ska skratta åt eländet.
Nu får det vara nog, åldersbestäm och utvisa!
Citera
2017-09-22, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Det kommer givetvis att stå ett antal svenska bidragsparasiter med hand-/papphjärtan längs marschvägen, men sannolikt och förhoppningsvis tillräckligt få för att vanligt hederligt folk ska skratta åt eländet.
Nu får det vara nog, åldersbestäm och utvisa!

Det är viktigt nu att dom får känna att svenskar inte bortser från sin moral utan bryr sig och tar dom till sig. Nu behövs verkligen frukt och dryckutdelning längs vägen, så hjälp till nu om ni bor i Stockholm. Barnen/ungdomarna behöver kärlek från oss nu, strejken har pågått så länge och Ribbenvik har inte vågat meddela sitt svar på plats på norra bantorget. Det är en viktig marsch idag och vi hoppas på rejäl uppslutning med våra starka men ändå sköra barn/ungdomar. Det behövs fler rum och bostäder, varför öppnar inte fler stocholmare upp sina hem? Jag är med i hjärteroten och tanken varje steg från mitt jobb och mitt hem.
Åldersbestämningarna är mycket osäkra min vän, flera rapporter vittnar senaste året och veckan om det.

Rasistisk åldersbedömning:

"Medicinska ålderbedömningar av asylsökande har kritiserats från flera håll för att vara rättsosäkra. Nu visar det sig att flera hundra bedömningar har utförts av ett företag som drivs av en företrädare för ett invandringskritiskt parti, skriver SvD." ETC

https://www.etc.se/inrikes/invandringskritisk-lakare-genomforde-hundratals-aldersbedomningar

Osäkra åldersbedömningar:

"Migrationsverket har haft andra samarbeten kring medicinska åldersbedömningar tidigare. Kritiken mot den bristande rättssäkerheten har varit omfattande – det är omöjligt att ange åldern med exakthet." ETC

https://www.etc.se/inrikes/sa-drabbar-aldersuppskrivningarna-rattsvidrigt

Nu får det bli ett stopp för åldersutredningar, amnesti nu. Låt dom unga stanna.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-09-22 kl. 06:47.
Citera
2017-09-22, 06:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det är viktigt nu att dom får känna att svenskar inte bortser från sin moral utan bryr sig och tar dom till sig. Nu behövs verkligen frukt och dryckutdelning längs vägen, så hjälp till nu om ni bor i Stockholm. Barnen/ungdomarna behöver kärlek från oss nu, strejken har pågått så länge och Ribbenvik har inte vågat meddela detta på plats på norra bantorget. Det är en viktig marsch idag och vi hoppas på rejäl uppslutning med våra starka men ändå sköra barn/ungdomar. Det behövs fler rum och bostäder, varför öppnar inte fler stocholmare upp sina hem? Jag är med i hjärteroten och tanken varje steg från mitt jobb och mitt hem.
Åldersbestämningarna är mycket osäkra min vän, flera rapporter vittnar senaste veckan om det.

Rasistisk åldersbedömning:

"Medicinska ålderbedömningar av asylsökande har kritiserats från flera håll för att vara rättsosäkra. Nu visar det sig att flera hundra bedömningar har utförts av ett företag som drivs av en företrädare för ett invandringskritiskt parti, skriver SvD." ETC

https://www.etc.se/inrikes/invandringskritisk-lakare-genomforde-hundratals-aldersbedomningar

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Alla vet att du trollar. Du skriver och fnittrar för dig själv och tycker du är rolig men du är tragisk, oavsett om du är vänster eller höger.
OnT: Befann mig på norra bantorget igår och passade på att gå in till dem. Det såg fan ut som en pytteliten del av sydamerikanska slummen eller något. Kan inte vara roligt att vara i deras skor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in