Fotodokumentation Granliden 170809 (tillägg 5 s 8-27), till utvisande av växtförhållandena på Granliden i augusti månad.
Det bör väl avse från var man kan se båten i förhållande till där Johanna säger sig vistats innan och under 112 samtal.
Kan vara, men som jag skrev i det förra inlägget, åklagarna har lagt mer krut på A*i-delen och det är ju rätt, den är ju den svagaste länken och behöver förstärkas.
Som develi citerade nyss, förundersökningen mot de tre medmisstänkta pågår med oförändrad inställning.
Fotodokumentation Granliden 170809 (tillägg 5 s 8-27), till utvisande av växtförhållandena på Granliden i augusti månad.
Det bör väl avse från var man kan se båten i förhållande till där Johanna säger sig vistats innan och under 112 samtal.
Kan det också vara, bra tänkt där. Bilderna som lasternassumma la in gav ju ett helt annan intryck. Jag hoppas på syn av Hovrätten, det borde klargöra betydligt mer av larmsamtal och temsning.
Ja, det verkar som om de lagt åtskilligt mer krut på A*i-delen nu, Wenna och Fahlander är nog ganska säkra på GM och AM-delen så de har försökt stärka upp i A*i-delen vilket är bra.
Kommer att bli oerhört intressant när det brakar loss i HR.
"20. Vittnesförhör med Carl Nyström, angående fårhållningen vid Granliden till styrkande av att det inte fanns några får på Granliden i augusti 2015 Presentationsform: Hänvisning till uppspelning av ljudupptagning vid tingsrätten "
Nu vill jag att Hovrätten lyssnar noggrant om att fåren hon matade var stendöda jämfört med JMs dravel.
"is no more", "has ceased to be", "bereft of life, it rests in peace", and "this is an ex-sheep".
Fårägaren: I'll tell you what's wrong with it, my lad. 'E's dead, that's what's wrong with it!
JM: No, no, 'e's uh,...he's resting.
En till ny sak, för mig i alla fall, som framkommer är att IVO gjorde polisanmälan ang boendet i Arboga.
Under motgångar för Pangelius: 5. Inspektionens för vård och omsorg anmälan om brott mot
socialtjänstlagen (tillägg 5 s 41-42), till styrkande av att Johanna Möller blev
polisanmäld för boendet i Arboga.
Bra där med Temsning, den saknade jag i TR-domen.
Vad tusan är det här då? Växtförhållanden är ju hur miljön är; att olika växter behöver en viss jordmån osv för att trivas. Har det med kiselalgerna att göra borde det väl snarare vara provtagning än foto?
Har de hittat nån vegetation som bara trivs runt stugknuten på gäststugan i möllerska myllan?
Hoppas juuuh på växtdelar lungor.
Äsch. Det kanske bara var Temsning, hur signalerna far bland träden slog det mig.
Nån del av vegetationen på oväntat ställe som förefaller ha blivit selektivt bevattnad utan synbar anledning?
Ingen aning om vem Alf kan vara. Det är ju JM som skrivit SMSet, kan ju vara felskrivet? Inte hade väl Aftonbladet koll på det här vid den tiden?
Ja jag såg det där med AGs rum när jag nu läste om telefonprotokollen. Btw, vilka sjuka konversationer de har i familjen Dysfunktionell .
Borde inte Alf vara någon på kommunen/landsting som har kontrollerande/ansvarig funktion gentemot Pangelius, och som fått ta del av anmälan? Eller en förkortning för en sådan instans?
Alltså den som Pangelius formellt har sitt uppdrag från.
"20. Vittnesförhör med Carl Nyström, angående fårhållningen vid Granliden till styrkande av att det inte fanns några får på Granliden i augusti 2015 Presentationsform: Hänvisning till uppspelning av ljudupptagning vid tingsrätten "
Nu vill jag att Hovrätten lyssnar noggrant om att fåren hon matade var stendöda jämfört med JMs dravel.
"is no more", "has ceased to be", "bereft of life, it rests in peace", and "this is an ex-sheep".
Fårägaren: I'll tell you what's wrong with it, my lad. 'E's dead, that's what's wrong with it!
JM: No, no, 'e's uh,...he's resting.
Åklagarna koncentrerar sig på Johanna Möller,s orimliga förklaring och det är bra, bara det faktum att hon uppgav vad jag nu kommer ihåg fem eller sex olika versioner beroende på vem som skulle delges om hur A*i dog borde räcka för att döma henne för det, det är ju helt djävla sanslöst hur det har ljugits och betett sig från Johanna Möller,s sida när det gäller A*i.
Bra att de vill visa att hon inte har sovit, har ju svårt att tro att hennes telefon lever ett eget liv och temsingen visar ju att åtminstone telefonen har varit mobil under natten.
Borde inte Alf vara någon på kommunen/landsting som har kontrollerande/ansvarig funktion gentemot Pangelius, och som fått ta del av anmälan? Eller en förkortning för en sådan instans?
Alltså den som Pangelius formellt har sitt uppdrag från.
Pangelius hade uppdrag från flera olika kommuner, varje ekb har en "hemkommun" som ansvarar för denne. När det gäller S o N så visste ju Göteborgs kommun om det sedan tidigare, det var ju dit killarna vände sig för att göra anmälan.
Lika länge som i TR då, det är ju ett stort mål som har överklagats så det är ju inte så konstigt, vi får se om vakterna är mer alerta den här gången och inte somnar på sin post.