Citat:
Säg inte det - PM ser inte ut som någon som lägger allt för stor tid på sin fräschör eller byter underkläder om han inte måste....
En dansk artikel uppger att PM inte synts iklädd något annat en den grönaktiga overallen - sista åren!
Har han överhuvudtaget underkläder under overallen?
Man kan ju se hans klädgarderob framför sig - overall bredvid overall
.
Säkert hade han också ombytesoveraller i u-båten.
Tycker också att det finns mycket som talar för något sexuellt motiv bakom det hela, annars är det märkligt att försöka förstå vad som kan utlösa ev mord och styckning.
Vår mest kände seriemördare och nekrofil Ted Bundy - snygg skötsam svärmorsdröm - nekade sig igenom allt utom sista intervjun. Under rättegången skötte han, som juridikstuderade, sitt eget försvar. När åklagaren gick igenom kroppsfynd på liken och vilka övergrepp som skett - bad Bundy flera gånger åklagare upprepa det hela och alla i rättssalen såg hur Bundy slöt ögonen och njöt av beskrivningen...
Sexuella predatorer kan dölja mycket som vi andra helt enkelt inte begriper.
En dansk artikel uppger att PM inte synts iklädd något annat en den grönaktiga overallen - sista åren!
Har han överhuvudtaget underkläder under overallen?
Man kan ju se hans klädgarderob framför sig - overall bredvid overall
. Säkert hade han också ombytesoveraller i u-båten.
Tycker också att det finns mycket som talar för något sexuellt motiv bakom det hela, annars är det märkligt att försöka förstå vad som kan utlösa ev mord och styckning.
Vår mest kände seriemördare och nekrofil Ted Bundy - snygg skötsam svärmorsdröm - nekade sig igenom allt utom sista intervjun. Under rättegången skötte han, som juridikstuderade, sitt eget försvar. När åklagaren gick igenom kroppsfynd på liken och vilka övergrepp som skett - bad Bundy flera gånger åklagare upprepa det hela och alla i rättssalen såg hur Bundy slöt ögonen och njöt av beskrivningen...
Sexuella predatorer kan dölja mycket som vi andra helt enkelt inte begriper.
Vid "räddningen" hade han i alla fall en svart t-shirt under overallen, syns tydligt på de sista bilderna av honom. Vore väl ganska tänkbart att han matchat med (svarta?) kalsonger, men visst, inte otänkbart att han gick utan. Hursom bör de ev besudlingarna från hans kön ha avsatts på insidan av den overall han bar vid uppfiskandet och som togs i beslag. Har han inte tvättat sig på flera dagar, vilket jag ser som mycket sannolikt, så kan det finnas fler dna än i så fall Kims, men kanske kan vara vara möjligt av duktiga forensiker att vaska fram de olika. Även om det skett sexuellt våld så måste specifikt hans kön inte ha varit i närheten av Kims underliv märk väl.
Finns det sperma på hans kön + insidan av hans overall vid könet är det möjlig chans dock att lägga till detta som indicie på i vart fall sexuell kontakt vid mordet och stärker på så sätt åtminstone ett sexuellt motiv.
Han har själv tillstått att han bytt overall under tiden på båten, dock oklart när. Men det framkom från en dansk källa, minns ej vilken.
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
Med tanke på att han fraktat en 1,6 ton tung raket till Bornholm och att jag inte tror att danska myndigheter är så slöa som ni anser, tror jag att jag verkligen läst om detta. Men artiklar samt Youtubevideor har svällt i omfattning. Jag tänker fortsätta leta men det tar tid att läsa igenom alla artiklar som kan komma ifråga.