2017-09-20, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
hehe fanns en poäng endå i tidigare idiotförklaring av Kristian haha

Hur fn kan Kristian vara ihop med Anna?? Alla ser vad som händer när G försvinner.. hon gör ALLT för att få ny partner..

Hur kan man ha respekt för Kristian?? En pojke utan balls.. en pojke som inte vågar tala om vad som är rätt och fel.. sitter och kastar en kudde i sin ensamhet😂
Citera
2017-09-20, 23:58
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
jo , kan ju iofs stämma. I sånna fall lyckades dem haha
Verkligen! Dom är duktiga måste man säga.
Kristian hade inte känslor för Anna förens långt in i säsongen så jag tror dom har försökt få Anna att verka lös och Kristian nykär för att säkra några extra tittare lmao.
Citera
2017-09-21, 00:01
Medlem
Liina89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hur fn kan Kristian vara ihop med Anna?? Alla ser vad som händer när G försvinner.. hon gör ALLT för att få ny partner..

Hur kan man ha respekt för Kristian?? En pojke utan balls.. en pojke som inte vågar tala om vad som är rätt och fel.. sitter och kastar en kudde i sin ensamhet😂

Tycker synd om Kristian i kvällens avsnitt men Anna var ju öppen med att hon inte ville få känslor för någon i huset.. Tråkigt att Genri åkte, tycker bäst om honom, mos, Anna och Kristian.. Kristian verkar vara en jättefin människa.
Senast redigerad av Liina89 2017-09-21 kl. 00:39.
Citera
2017-09-21, 00:03
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Om det stämmer så bekräftar det bara att Anna har ett horaktigt beteende..

Varför egentligen?
Hade Fanny tryckt någon annan så hade man inte sagt något. Du, precis som många andra, ser det produktionen vill att du ska se. Utan känslor så hade inte serien funkat men låt inte Anna få ut för produktionens mästerverk
Citera
2017-09-21, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D.Haze
Varför egentligen?
Hade Fanny tryckt någon annan så hade man inte sagt något. Du, precis som många andra, ser det produktionen vill att du ska se. Utan känslor så hade inte serien funkat men låt inte Anna få ut för produktionens mästerverk

Har inget med produktionen att göra.. vissa saker gör man inte.. det sänker personen i fråga till bottennivåer..
Anna visade bara sin ryska ådra.. kallhamrad..hon fattar nog inte än idag vad man får och inte får göra..
Citera
2017-09-21, 00:19
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Har inget med produktionen att göra.. vissa saker gör man inte.. det sänker personen i fråga till bottennivåer..
Anna visade bara sin ryska ådra.. kallhamrad..hon fattar nog inte än idag vad man får och inte får göra..
Hennes agerande nej men hur det fick oss tittare att känna. Hade dom inte vinklat det som dom gjorde så hade man inte reagerat lika starkt.
Som sagt, hon höll på med båda två och båda visste om det. Hon ville inte ha någon kärlek i huset, det sa hon till båda två och Mos var dessutom på henne före Kristian
Citera
2017-09-21, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D.Haze
Hennes agerande nej men hur det fick oss tittare att känna. Hade dom inte vinklat det som dom gjorde så hade man inte reagerat lika starkt.
Som sagt, hon höll på med båda två och båda visste om det. Hon ville inte ha någon kärlek i huset, det sa hon till båda två och Mos var dessutom på henne före Kristian

Mos är en vän till Kristian..detta vet Anna.. därför gör man inte så.. en oskriven regel..
Citera
2017-09-21, 00:28
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Haha så sjukt att kristian blev cucked igen. Alla dessa misslyckade nätter tillsammans och mos får till det första natten. Hade hoppats att det skulle bli smail men men.

Oavsett vilket har anna pankova sjunkit i ens ögon, tyckte hon verkade vara en genuin tjej. Men samtidigt är det inte förvånade för alla vet att alla tjejer är slynor. Särskilt sådana som är med i PH...

Det jag däremot inte förstår är hur kristian kan vara tillsammans med en sådan bedragerska och hynda i verkliga livet. Har han ingen självrespekt?
Citera
2017-09-21, 00:36
Medlem
Fattar inte Kristian att han är oerhört på de tjejerna som han är intresserad av? Har han autism eller något?
Citera
2017-09-21, 00:41
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Mos är en vän till Kristian..detta vet Anna.. därför gör man inte så.. en oskriven regel..
Jag förstår vad du menar men jag tycker faktiskt inte att Anna har gjort något fel ännu.
Det är PH, en show med manus.
IRL hade man sett saken på ett helt annat sätt.
Citera
2017-09-21, 00:46
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Har aldrig sett så många försvarsmekanismer i en och samma video. Kristian skyller bort och försvarar allt samtidigt som anna sitter och blånekar och/eller säger att hon haft sex med mos med händerna. A true beta cuck speech (börjar vid 1:20):

https://www.youtube.com/watch?v=Ni4hYv8-SP8
Citera
2017-09-21, 00:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Har aldrig sett så många försvarsmekanismer i en och samma video. Kristian skyller bort och försvarar allt samtidigt som anna sitter och blånekar och/eller säger att hon haft sex med mos med händerna. A true beta cuck speech (börjar vid 1:20):

https://www.youtube.com/watch?v=Ni4hYv8-SP8

jag ställer mig till frågan hur den ens får avslöja de är ett par. detta spoilar ju en del på förhand lovar likt andra säsonger så kommer dessa typ vinna då PH pushar för detta. jag hoppas jag har fel men en känsla på detta.

och givetvis åkte den enda icke kvarvarande allstaren ut. varför tog de ens in nya killar när de ändå kommer åka direkt?
Senast redigerad av Hunden007 2017-09-21 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in