2017-09-20, 23:02
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
Tack för svaret, någon annan?

MOS! den blonda killen! de ser man ju i slutet
Citera
2017-09-20, 23:02
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Tack för svaret, någon annan?

Mos. Anna och Kristian är förövrigt i ett förhållande nu.
Citera
2017-09-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
MOS! den blonda killen! de ser man ju i slutet

Hade ej frågat om jag kollat på avsnittet
Citera
2017-09-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelBeckasin
Mos. Anna och Kristian är förövrigt i ett förhållande nu.

hehe fanns en poäng endå i tidigare idiotförklaring av Kristian haha
Citera
2017-09-20, 23:08
Medlem
Fy fan vad roligt att Mos smällde på Anna. Särskilt med tanke på att Anna och Kristian är tillsammans nu och för att han har gått runt och tjötat om att "Smail inte förstår sig på tjejer" detta avsnittet.

Segt att ryssen åkte ut, kändes som den mest genuina karaktären där inne
Citera
2017-09-20, 23:14
Bannlyst
Annas beteende visar att hon verkar kunna göra vadsomhelst för att vinna. När G försvann så flirtade hon med allt och alla och gick över alla gränser som finns. Att gå och lägga sig med Mos säger att hon är näst intill horaktig i sitt beteende.

Nu var det inte hon som knullade..( om någon trodde det).. men hon gjorde många illa under dagens program.. hon kommer att åka ut.. om inte fjanten Kristian räddar henne..
Citera
2017-09-20, 23:21
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Annas beteende visar att hon verkar kunna göra vadsomhelst för att vinna. När G försvann så flirtade hon med allt och alla och gick över alla gränser som finns. Att gå och lägga sig med Mos säger att hon är näst intill horaktig i sitt beteende.

Nu var det inte hon som knullade..( om någon trodde det).. men hon gjorde många illa under dagens program.. hon kommer att åka ut.. om inte fjanten Kristian räddar henne..

Fast det var ju det. Mos och Anna enligt Mos själv.
Citat:
– Jag ska vara helt ärlig, jag tänker inte försvara mig, men jag lovar att vi inte låg. Vi juckade och hon höll i min… ja du vet och så bara juckade vi, säger Robin och fortsätter:

– Fan vad de har vinklat det sjukt, de får det att se ut som att jag och Anna pratar med varandra för första gången.

Källa: http://www.hant.se/paradise-hotel-profilen-avslojar-sanningen-bakom-triangeldramat/
Citera
2017-09-20, 23:23
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Fy fan vad roligt att Mos smällde på Anna. Särskilt med tanke på att Anna och Kristian är tillsammans nu och för att han har gått runt och tjötat om att "Smail inte förstår sig på tjejer" detta avsnittet.

Segt att ryssen åkte ut, kändes som den mest genuina karaktären där inne
tycker det var fett fittigt av mos. Dem är ju bästa vänner. Okej om kristian och mos precis hade träffats på ph. Men nu e dem ju faktist vänner sen innan. Så snacka om att bryta mot bro code, samt vara en falsk vän. Jag hade aldrig snott en brud från en nära vän om jag vet att han hållit på med henne och gilalde henne. Näe, dåligt av mos tycker jag
Citera
2017-09-20, 23:28
Medlem
D.Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
tycker det var fett fittigt av mos. Dem är ju bästa vänner. Okej om kristian och mos precis hade träffats på ph. Men nu e dem ju faktist vänner sen innan. Så snacka om att bryta mot bro code, samt vara en falsk vän. Jag hade aldrig snott en brud från en nära vän om jag vet att han hållit på med henne och gilalde henne. Näe, dåligt av mos tycker jag

Tror detta är väldigt vinklat.
Robin och Anna höll på innan Kristian och Anna men det har produktionen valt att inte ta med för att skapa känslor bland oss tittare
Citera
2017-09-20, 23:34
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Haze
Tror detta är väldigt vinklat.
Robin och Anna höll på innan Kristian och Anna men det har produktionen valt att inte ta med för att skapa känslor bland oss tittare
jo , kan ju iofs stämma. I sånna fall lyckades dem haha
Citera
2017-09-20, 23:37
Bannlyst
Citat:
hehe fanns en poäng endå i tidigare idiotförklaring av Kristian haha

Citat:
Ursprungligen postat av D.Haze
Fast det var ju det. Mos och Anna enligt Mos själv.

Källa: http://www.hant.se/paradise-hotel-profilen-avslojar-sanningen-bakom-triangeldramat/

Om det stämmer så bekräftar det bara att Anna har ett horaktigt beteende..
Citera
2017-09-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula

ja jävligt fittigt men mos har ju tidigare visat att han bara har fitta i huvudet han gjorde ju jävligt klart att han bara såg fanny som ett knull i dagen avsnitt sen när han tröttnar så tar han direkt och gå vidare till anna

ingen bro det där inte

och skitsnacket att dem inte knullade såg man ju att det bara var bullshit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in