Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Haha, vår seriösa ukrainare med goda insyn i Naftogaz (backa inte!) och toppjobb i Sverige blev lite sur och kränkt?
Att trolla var kanske roligt, att skryta på ett anonymt forum är definitivt patetiskt, men det kommer du ju att bestrida. Ta det lugnt!
Jag får copy-pasta frågorna som du kan svara på (givetvis när du har tid

)
1 Hur ser du på att alla oberoende utländska styrelseledamöter avgick häromdagen från Naftogaz?
2 Vad är Naftogaz Dealen för något. Deal I och Deal II (som ska presenteras efter domstolen LOL).
3 Vad är det för super-duper reformerna som Naftogaz/regeringen gjort?
4 Varför är LNG så bra för Ukraina och
5 Hur troligt är det enligt dig att NS2 inte blir av.
Na zdorovje!
Jag tycker mest bara att du är ointressant; ungefär som salt på en tallrik. Du saknar kunskap, du spammar inlägg frenetiskt och du gör dig till "expert" inom ämnen du inte behärskar. Istället kompenserar du med långa, upprepande och uppmärksamhetskrävande inlägg. Så klart toppar du med fåniga försök till att vara rolig och - iofs lite roligare fast inte medvetet - anklagelser om att "vara ukrainare".
Den som skriker om att bli besvarad, vilket du gör om och om igen utan ett uns av ironi, borde kanske fundera kring varför?
När det gäller dina frågor så har dom redan besvarats, och länkats, men antingen är din alternativverklighet lite för övertygande, eller också behöver du enklare svar.
Vill du inte se någonting bra i att ett bolag vänder gigantiskt underskott till stora bidrag till statskassan, kan du inte förstå de länkar som postats och är nationalpopulistiska zingers det enda du förstår så spelar det ingen roll.
Jag skulle så klart kunna peka ut allt det löjliga i att du sitter och snackar dag och natt om amerikansk politik, alldeles naken i kunskaps- och erfarenhetsbrist, men det är ditt livsval (sic!) och jag bryr mig inte.