2017-09-20, 17:36
Medlem
När jag pratar med tjejer som jag aldrig har haft sex med säger dom att nej lagom är bäst. Tjejer jag legat med säger att dom älskar stor kuk. Vet faktiskt inte vem jag ska tro på en förklarade de så här: stor kuk är roligt några gånger eller ibland men i längden är de bättre med en genomsnittlig... Suck...
2017-09-20, 17:45
Medlem
Zivanbres avatar
I början tycker de flesta att det gör ont, men de lär sig att älska fb-dasen efter en kort tid.
2017-09-20, 17:49
Medlem
ja det gnälls en del över storleken efter en tid,

när nyförälsken är över och kåtheten försvinner tycker odm bara det är jobbigt
2017-09-20, 18:07
Medlem
Sirianas avatar
För det första tror jag att det här med "normal" och "för stor" är ganska individuellt.

En penis som är 18 cm lång och 14 cm i omkrets är ju över medel (medel anses väl ligga på ca 13-14 cm lång och ca 11-12 cm i omkrets), men är inte FÖR stor utan bara alldeles underbar

Sen så finns det ju såklart penisar som är in fact FÖR STOR, alltså vi snackar typ 22x16 cm. Det är nog helt enkelt nåt som är roligt att leka med ibland men inget man orkar med i längden.

My two cents.
2017-09-20, 18:17
Medlem
Idiotfråga... Allt beror på tjejens/kvinnans fitta. Har knullat många som är tajta och lika många som känts som badkar, de som har fittor av badkarsstorlek uppskattar självklart större kukar än de som är tajta...

Lite off-topic men om nån tjej/kvinna läser denna tråd vill jag tipsa om Geishakulor.
2017-09-20, 18:28
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneroom
När jag pratar med tjejer som jag aldrig har haft sex med säger dom att nej lagom är bäst. Tjejer jag legat med säger att dom älskar stor kuk. Vet faktiskt inte vem jag ska tro på en förklarade de så här: stor kuk är roligt några gånger eller ibland men i längden är de bättre med en genomsnittlig... Suck...

De säger att de gillar normala för vara snälla och för att du inte ska bli ledsen om det visar sig att du har en sådan, när ni legat och du visat att så inte är fallet så kan de vara ärliga.
2017-09-20, 18:29
Medlem
Lootpack23s avatar
Har man stor balle så kommer ju fittan bli slapp och då vill man ha en ny tight fitta att tänja. Därför jag inte vill ha ett förhållande, få samma fitta jämt och den blir aldrig tight och skön igen. Best före datum på fittor
2017-09-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
De säger att de gillar normala för vara snälla och för att du inte ska bli ledsen om det visar sig att du har en sådan, när ni legat och du visat att så inte är fallet så kan de vara ärliga.
nej dom säger inte det för att vara snälla dom säger det för dom har väldigt tajta pussies och stora kukar gör ONT
2017-09-20, 19:04
Medlem
Kvinnor är utrustade för medelmåttet, för stor avvikelse åt båda hållen gör upplevelsen sämre.

Acceptera det du har och "plugga" på vilka tekniker och positioner är bäst för dig och din partner, oavsett vilken storlek du har borde du vilja bli bättre.
Senast redigerad av Kartraith 2017-09-20 kl. 19:07.
2017-09-20, 21:02
Bannlyst
Fittan kan ju variera något så oerhört.
Det är bara sätta av en dag för ett studiebesök på Familjeliv så förstår man dock den väldiga kognitiva dimman när det gäller det här.
Där ser man kvinnor som uppvisar alla tecken på psykos. Kvinnor som först och främst lägger till 10 cm på sin mans kuk plus att de har noll självinsikt i att de själva kan vara del av problemet. Så därför kräver de att partnern har minst 25cm, lägg då på 10 cm på nuvarande partnern och de menar alltså att du bör ha 35cm för att vara fullgod man.

Familjeliv är en väldigt bra studiedag att ägna tiden på om man vill förstå generella kvinnan i det här landet.
2017-09-20, 21:19
Medlem
sommarlovs avatar
Min fru hävdar att min kuk krympte efter att hon fött barn.

Det är en skämtsam beskrivning på problemet.
Med rätt partner är det inget problem.
2017-09-20, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Min fru hävdar att min kuk krympte efter att hon fött barn.

Det är en skämtsam beskrivning på problemet.
Med rätt partner är det inget problem.

Det där är inget du ska behöva stå ut med. Ordinera yoga eller annan gruppträning på gymmet, bästa vore om hon kunde börja styrketräna i allmänhet och ägna sig åt knipövningar i synnerhet. Men det är få kvinnor som klarar av att ta emot denna uppmaning utan att få alla sina feels kränkta.

Gå inte och håll det för dig själv och anklaga dig själv utan ta tjuren i hornen och ta upp diskussionen!
Senast redigerad av LysandeUtsikt 2017-09-20 kl. 21:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in