2017-09-20, 01:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag känner skammen att vi inte ger amnesti. Det är vår skyldighet. Dom fryser och kommer fortsätta till Fritzon och Ribbenvik ändrar sig. Tänk om någon dör på norra bantorget. Måste någon dö innan amnestin? Det gräver inombords och jag kan inte sova efter hans starka tal. Det gör ont i hjärteroten min vän. Sjukskriver mig imorgon.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Borde inte du byta ut din ena slogan mot #låtdegamlastanna?

Och vad gäller den låga temperaturen på Norra bantorget så står det dom fritt att återvända till Afghanistan om det blåser kallt, just nu är det 15 grader i Kabul för att nå upp till åtminstone 29-30 grader varmt de närmsta dagarna, dom behöver alltså inte frysa om dom inte vill det.

Men visst, sjukskriv dig du för en bagatell och belasta sjukförsäkringssystemet din hypokondriker
Citera
2017-09-20, 01:28
Medlem
Citat:
Så du bryr dig inte om Salima 13 år som kom hit med sin mor och sin bror Ahmed 15? När dom kom med gråt i blick och med önskan om lite trygghet? Eller Mustafa som kämpade till tryggheten med Sarah på sina axlar? Bomber faller i Afghanistan, tortyr från talibaner min vän.

Nu kämpar våra hjältar på norra bantorget för överlevnad.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Svaret är nej, och de är inga "hjältar". "Vi bygger landet"? Haha, titta på vad de och deras landsmän byggt i Afghanistan. De spränger t om sina egna jävla moskéer i luften...

#utmedbatikhäxorna

#förbjudpraktjakt
Citera
2017-09-20, 04:32
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Den där Amir är en riktigt dryg jävel.

https://twitter.com/nabizadehse/status/909891644417290241

Han är inte ens från Afghanistan Han verkar tro att han har någon rättigheter till svenska skattepengar. Förmodligen beror det på kusingifte.
Citera
2017-09-20, 04:38
Medlem
Citat:
Min vän, nu är det ju så att alla barn/unga har gratis tandläkarvård upp till 20 år eller om det är 21 år. Amir kämpen är 18. Vad han gör med sin lön är upp till honom, eller hur?

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Unga och barn inkluderar inte vuxna som barnlajvar gubbarn har inte gratis tandvård i Sverige. Tandläkaren kollar förhoppningsvis Iran Amirs ålder samtidigt.

Nu får vi hoppas på en kall höst och vinter så "barnen" fryser ihjäl.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-20 kl. 04:40.
Citera
2017-09-20, 06:44
Medlem
Lekstugan med lekledare Löfvén har verkligen satt sig i skiten Jag tror verkligen inte att regeringen ger med sig hur ska regeringen då agera framöver. Vuxna barn kräver bostad likt mannen med flera fruar får vi inte bostadsrätter i attraktiva områden går vi ut i demonstration, nordafrika vill ha amnesti får vi inte amnesti går vi ut i demonstration. Vi ockuperar gator och torg och knivar en polis. Kan vi hazarer inte ta hit våra anhöriga som ni ska försörja ge hem och bidrag går vi ut i ännu en demonstration och så vidare Hur många bostäder på ca 6 miljoner har svenska skattebetalare råd att finansiera? Hazarerna kräver redan nu boende innanför tullarna Nu kan vi inte vara alltför kräsna max 3 rum.

https://www.hemnet.se/bostader?location_ids%5B%5D=898754&item_types%5B%5 D=bostadsratt&rooms_max=3
Citera
2017-09-20, 06:55
Medlem
Var har de krävt bostad innanför tullarna?
Citera
2017-09-20, 07:30
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII

Ja jag vill också se det. För om det stämmer så ska det bli intressant att se vad som händer om horungarna får stanna?
Citera
2017-09-20, 07:32
Bannlyst
Citat:
Så du bryr dig inte om Salima 13 år som kom hit med sin mor och sin bror Ahmed 15? När dom kom med gråt i blick och med önskan om lite trygghet? Eller Mustafa som kämpade till tryggheten med Sarah på sina axlar? Bomber faller i Afghanistan, tortyr från talibaner min vän.

Nu kämpar våra hjältar på norra bantorget för överlevnad.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Du är sinnesslö eller bara ett troll. Välj själv ... Dom här människorna är inte födda till Svenska, därav har dom ingen rätt att vara här. En katt som föds i ett stall bli inte en häst med automatik. VI måste få andra politiker som starta den stora härliga deporterings festen. Politiker som vet hur en ksp m/36 skall används emot en uppretad folkmassa, inte ens massa jävla we shall overcome trams i Rinkeby.
Citera
2017-09-20, 07:42
Medlem
Var 4 grader i morse. Kan inte ha varit en behaglig natt.
Citera
2017-09-20, 08:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidasII

Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak
Ja jag vill också se det. För om det stämmer så ska det bli intressant att se vad som händer om horungarna får stanna?
Det tror jag inte en sekund på att de har. Vad jag däremot tror är att dom tror att alla svenskar får en bostad av typ staten när dom är runt 25 år, att ingen svenne tvingats kämpa ett tag innan första kontraktet är lägrat. Då dessa penntroll alla är och studsar kring det åldersstrecket förstår jag att de är otåliga. De glömmer dock att de inte är svenskar och att ingen kommer att se dom som svenskar de närmaste 30 åren...
Citera
2017-09-20, 08:52
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Var 4 grader i morse. Kan inte ha varit en behaglig natt.

Vadå, har dom tillstånd att sova där? Trodde det skulle vara som på förra platsen att dom bara fick förpesta platsen fram till 22:00.
Citera
2017-09-20, 09:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Vadå, har dom tillstånd att sova där? Trodde det skulle vara som på förra platsen att dom bara fick förpesta platsen fram till 22:00.
Ja, så är det: tillstånd fram till 22:00 och tält (utan väggar) 3x3 meter. Jag tror de hävdar att de sitter, inte ligger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in