2017-09-19, 23:19
Medlem
Hunden007s avatar
Mos förtjänar åka kass tjuv. borde lärt sig från Mehdi hur man skall göra,
Citera
2017-09-19, 23:27
Medlem
Mos asså, störigt. Hade varit kul o se Haidar gissa fel. Men Pierre åker väl.
Citera
2017-09-20, 00:08
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Min stora fråga är från klippen på kommande avsnitt. Ligger Anna med någon annan eftersom kristian säger "det känns som en kniv som vrider om i hjärtat". Scenen innan ser man ett par som har sex, men vet inte vem. Spännande..

För övrigt så hoppas jag nog Pierre åker ut, han tillför inte med så mycket. Förstår inte hur han kan ha vunnit norska PH.
Citera
2017-09-20, 00:16
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jävlar vad trashiga deltagarna är detta året. Ingen av tjejerna är snygga och dom är smalfeta, dvs inga muskler o bara fett men det är lite fett bara därav smalfet. Väldigt tråkiga deltagare generellt. Ingen sticker ut direkt, förra säsongen var intressantare. Då var det mer taktik, denna säsongen är ju bara en fjortis-fest.

Precis det som slog mig med. Av ALLA ansökningar dom fått så kan det väl inte vara särskilt svårt att hitta cirkus 10 tjejer som ser BRA ut. Den enda som ser hyfsad ut är nog Isabelle. Gillar dock inte hur hon för sig, hon försöker "vara" lite för mycket. Svårt att förklara hur jag känner för henne.. Nu pratar jag om brunetten. Den blonda ser ut som en jävla kossa rent ut sagt, no offense..

Jag får nog säga emot dig på att jag tycker den här säsongen verkar kunna bli mycket bättre än förra tbh.
Citera
2017-09-20, 01:12
Bannlyst
Han kurden Heidar har ju gynekomasti precis som Tarzan har. Kärringtuttar som konstigt nog de blonda tjejerna verkar tända på.
Citera
2017-09-20, 01:35
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Verkar som även han Johan från förra året kommer in. Han och Jeppe kan nog jävlas med många.

Åh det vore helt underbart ju, han var en av mina favoriter! Var har du fått den informationen från?
Citera
2017-09-20, 01:56
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Han kurden Heidar har ju gynekomasti precis som Tarzan har. Kärringtuttar som konstigt nog de blonda tjejerna verkar tända på.

Han har inte gyno, är du helt blåst eller. Må hända att han inte är särskilt vältränad och har lite fett. Gå och lär dig något innan du öppnar munnen..
Citera
2017-09-20, 03:11
Medlem
Instant-Neccs avatar
Är detta andledningen till att smail valde Emma, så Erik kunde dra hem och sova?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/bEPag/paradise-hotel-eric-talar-ut-om-depressionen-det-var-en-kaftsmall
Citera
2017-09-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jävlar vad trashiga deltagarna är detta året. Ingen av tjejerna är snygga och dom är smalfeta, dvs inga muskler o bara fett men det är lite fett bara därav smalfet. Väldigt tråkiga deltagare generellt. Ingen sticker ut direkt, förra säsongen var intressantare. Då var det mer taktik, denna säsongen är ju bara en fjortis-fest.

Förra säsongen var ju hur tråkig som helst. Håller med om tjejerna dock, inte en enda av dem ser bra ut. Alla tjejer i år känns som en föryngrad skara av ullareds tanter. Den ser som minst bra ut måste vara den blonda Isabella, hon ser jätte konstig ut. Pytte små ögon och köttigt ansikte likt en människa med vattenskalle. Dessutom när man ser henne från sidan så buktar hennes panna utåt..? Ingen av tjejerna verkar ha tränat eller något liknande i sitt liv, pinsamt när de skulle twerka och ingen lyckas..
Citera
2017-09-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
halv libanes halv svensk tror jag
Citera
2017-09-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Min stora fråga är från klippen på kommande avsnitt. Ligger Anna med någon annan eftersom kristian säger "det känns som en kniv som vrider om i hjärtat". Scenen innan ser man ett par som har sex, men vet inte vem. Spännande..

För övrigt så hoppas jag nog Pierre åker ut, han tillför inte med så mycket. Förstår inte hur han kan ha vunnit norska PH.

är väl storknullaren robin som mosar ännu ett offer ser det ut som
Citera
2017-09-20, 16:10
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000

Är väl bara klippt så att det ska se ut som det. Tror inte han hade suttit med ett leende i synken när han säger sådär. Han får väl inte ligga som tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in