2017-09-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Vad tror ni, är det äkta mellan Smail och Emma? Eller är det ett spel från Smails sida?

Kan va både och. Om det skulle va riktiga känslor så kan han nog förlora på det. För då hade någon som Jeppe kört över han, smail känns inte som samma spelare längre.

Sen dom som e kvar på motellet kommer nog in och kör över dom andra. I alla fall Jeppe och Johan, kanske även mos. Alla brukar ju hänga i Rhodos ! 😂
Citera
2017-09-19, 13:10
Medlem
Jävlar vad trashiga deltagarna är detta året. Ingen av tjejerna är snygga och dom är smalfeta, dvs inga muskler o bara fett men det är lite fett bara därav smalfet. Väldigt tråkiga deltagare generellt. Ingen sticker ut direkt, förra säsongen var intressantare. Då var det mer taktik, denna säsongen är ju bara en fjortis-fest.
Citera
2017-09-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Varför så sur i tonen? Avundsjuk?

Låt han leva sitt liv om han är lycklig så. Ska han leva ett annat liv för att människor som du dömmer honom?

Han lyckas uppenbart attrahera en väldigt vacker kvinna i programmet. Är han inte intresserad av att skaffa barn, så är det rent sexuellt en vinstlott bara där.
Sen lyckas han på en rad andra områden i sitt liv bara igenom att medverka i programmet.

Alla människor lever olika liv. Om han pluggade till politiker vore det ju givet ett stort misslyckande att bete sig som han gör. Men han är en bartender och hans liv är format efter att han gillar sprit och brudar, han får uppenbart båda delarna.

Tror du han kommer ångra sig när han blir äldre?
Jag tror tvärtom, att han försöker dra ut på den bästa tiden i sitt liv, tonåren och att han snart har passerat bäst före datumet och tar tag i sitt liv och skaffar en familj.

Tatueringar är bra samtalsämnen och många brudar finnar dom attraktiva. Jag tycker man ser manligare ut i tatueringar och förstår helt varför man väljer att göra det.

Själv har jag ingen tatuering- men jag är inte en avundsjuk gubbe som börjar bli skrynklig i skinnet.

Mvh
Ha ha ! Jag är kvinna och än så länge inte speciellt skrynklig i skinnet .
Citera
2017-09-19, 13:27
Medlem
Citat:
Vad tror ni, är det äkta mellan Smail och Emma? Eller är det ett spel från Smails sida?

Tror inte det med tanke på vad han sa i synken. Riktigt gay med alla "kärlekspar" förövrigt. Ett par funkar, men 3 st? Give me a break

Om produktionen hade gett mer understöd till dom som vågar spela lite fult så tror jag fler hade gjort det. Men nu åker man i princip ut med huvudet före om man inte är "neutral" vilket är pisstråkigt.
Citera
2017-09-19, 13:32
Medlem
Grankulas avatar
Citat:

Verkar ändå som dem är tillsammans nu i efterhand, om man tittar på deras insta. Så det kan nog vara äkta
Citera
2017-09-19, 16:30
Medlem
Zlatan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Jävlar vad trashiga deltagarna är detta året. Ingen av tjejerna är snygga och dom är smalfeta, dvs inga muskler o bara fett men det är lite fett bara därav smalfet. Väldigt tråkiga deltagare generellt. Ingen sticker ut direkt, förra säsongen var intressantare. Då var det mer taktik, denna säsongen är ju bara en fjortis-fest.

Nej fyfan, förra säsongen sög röv. Tycker den här säsongen började lite halvdant men nu är det riktigt underhållande mycket tack vare Mos, Kristian och Smail. Själv tycker jag att taktiksnacket oftast är pisstråkigt att kolla på, det leder ofta ingenstans ändå.
Citera
2017-09-19, 17:02
Medlem
Kiggzors avatar
Smails kuk i tv alltså. Har vi sett balle i paradise hotel förr?
Senast redigerad av Kiggzor 2017-09-19 kl. 17:30.
Citera
2017-09-19, 20:33
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
På något sätt så gillar jag att Smail har blivit lite kär i Emma. Det får mig faktiskt att gilla honom som person och jag gillar honom mer nu än 2014 när han det enda han gjorde var att knulla och spela.

Gillar so far denna säsongen mer än dom förra två, för mycket spel är aldrig för bra även om PH är ett spel.
Citera
2017-09-19, 20:49
Medlem
hihahihas avatar
Tänkte på Paradise Motel. Vad händer med den som inte vinner nästa tävling, kommer den stackarn tvingas vara kvar där helt ensam i väntan på att få komma in?
Citera
2017-09-19, 22:38
Medlem
mos är ju så trög smail är den siste jag skulle lita på inne i huset
Citera
2017-09-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Tänkte på Paradise Motel. Vad händer med den som inte vinner nästa tävling, kommer den stackarn tvingas vara kvar där helt ensam i väntan på att få komma in?

Verkar som även han Johan från förra året kommer in. Han och Jeppe kan nog jävlas med många.
Citera
2017-09-19, 22:58
Medlem
Zlatan.s avatar
Oj vad nöjd Hajdar var i slutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in