2017-09-19, 23:39
Medlem
MAC14s avatar
Hur står det till med politiken i Bajens led egentligen? Av vad man hört så ska mycket vänsterslödder av allehanda sort vara samlat där men användaren tuffkatt hävdar annat:

Citat:
Vänstermänniskor i Bajens huliganled? Knappast. Minst lika många högerorienterade (läs: nazister) där som hos övriga Stockholmslag eller Göteborgslag. Kategori C, det vill säga.

Någon med insyn som kan berätta hur det ligger till?
Citera
2017-09-20, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Hur står det till med politiken i Bajens led egentligen? Av vad man hört så ska mycket vänsterslödder av allehanda sort vara samlat där men användaren tuffkatt hävdar annat:

Någon med insyn som kan berätta hur det ligger till?

Dom dominerande krafterna i Bajen är vänster, dock ska det inte uteslutas att det finns höger där också
Citera
2017-09-20, 06:34
Medlem
Några DFG fick käka igår vid olearys i Haninge. Och nej det var inga "vanliga" supportar. 10-10.
Citera
2017-09-20, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Några DFG fick käka igår vid olearys i Haninge. Och nej det var inga "vanliga" supportar. 10-10.
Fy fan vilken äcklig lögnare du är!
Bajen=smutsigast i sverige!!!
Citera
2017-09-20, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Fy fan vilken äcklig lögnare du är!
Bajen=smutsigast i sverige!!!

Ja, vad säger man...;0)

Smutsvrak hoppar på julgranar som röker utanför ett ställe som visar fotboll.

En till sjukhus. Bajare.
Citera
2017-09-20, 07:55
Medlem
Citat:
Du är ju helt jävla dum i huvudet? 10 mot 10? Häng dig själv. I vanlig sann bajenanda forsätter fulattacker från eran sida. När ska ni sluta?
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-20 kl. 08:00.
Citera
2017-09-20, 08:03
Medlem
Citat:
Nu har den här tråden spårat ur fullständigt. Visst att den heter "fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter" men att rapportera att 10 man från en firma varit och ätit på Olearys är kanske att ta det lite långt.
Citera
2017-09-20, 08:06
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Dom dominerande krafterna i Bajen är vänster, dock ska det inte uteslutas att det finns höger där också
Hur vet du att det är vänster som är "Dom dominerande krafterna i Bajen", och vad menar du med "Dominerande krafter"?

Vad jag vet så är Bajen helt opolitiskt, att vi inte har några "dominerande" politiska krafter på våra läktare överhuvudtaget. Men vad vet jag, jag har ju bara varit med i tjugo år, så jag har väl inte hunnit bilda mig en välgrundad uppfattning än. Jag får återkomma.
Citera
2017-09-20, 09:29
Medlem
Btw,en av dom 10 DFG grabbar som fick käka igår är en helt vanlig bajensupporter!!! säger en hel del om vilken jävla koll ni inavlade missfoster har.
Fattar inte hur man kan vara en så in åt helvete misslyckad samling individer.
Citera
2017-09-20, 12:49
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Nu har den här tråden spårat ur fullständigt. Visst att den heter "fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter" men att rapportera att 10 man från en firma varit och ätit på Olearys är kanske att ta det lite långt.

Haha, årets inlägg.
Citera
2017-09-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Btw,en av dom 10 DFG grabbar som fick käka igår är en helt vanlig bajensupporter!!! säger en hel del om vilken jävla koll ni inavlade missfoster har.
Fattar inte hur man kan vara en så in åt helvete misslyckad samling individer.

DFG har ju spöat på så många svennebananer i haningeområdet genom åren så att de räcker och blir över. Framförallt på O´learys eller Neptun som det hette när det var ännu värre. Vet inte om det stämmer men det sägs att folk som jobbat där vevat på folk under arbetstid till och med. Ökänt hak. Bara varit där tre gånger personligen under typ 20 år men det har varit djurgårdsspännisar där och svinat varenda gång.
Citera
2017-09-21, 05:25
Medlem
Joels-bitars avatar
Hörde att dfg hade stormat Ölstugan på Gullmarsplan igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in