2018-01-04, 18:22
Medlem
Mäktiga Djuuu lös med sin frånvaro igår.
Hade kunnat blivit en trevlig tillställning ifall ni dykt upp.
/Bajen
Citera
2018-01-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Haha tror t.o.m. jag hade solat djuuuu

Med tanke på att 95 % på våran läktare var kvinnor, barn och familje fäder, och dom sista 5 % några finniga fjortisar så hade det ju inte varit något att skryta med.
Citera
2018-01-04, 23:24
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxximo83
Med tanke på att 95 % på våran läktare var kvinnor, barn och familje fäder, och dom sista 5 % några finniga fjortisar så hade det ju inte varit något att skryta med.
Syftade på aktiva. Typ UCS, DFG, DY och allt vad ni har.

Ser ingen mening i att spöa på "normala" djurgårdare (i den mån djurgårdare kan vara "normala").
Citera
2018-01-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Syftade på aktiva. Typ UCS, DFG, DY och allt vad ni har.

Ser ingen mening i att spöa på "normala" djurgårdare (i den mån djurgårdare kan vara "normala").

Du hade fått veva mycket i luften dock eftersom det inte fanns en enda aktiv på plats vad jag såg iaf..förutom på eran sida då
Citera
2018-01-05, 02:39
Medlem
Det här verkar ju förvisso vara en pajastråd, med ett fåtal insatta, men jag frågar ändå.
Jag sitter i centrala Rom för närvarande, och hängde på en "irländsk" pub här idag, och in kliver två riktiga heffaklumpar med varsin flickvän och ett barn.
De är inledningsvis rätt trevliga, men ju mer de får i sig sprit, ju mer pratar dem (HÖGT). De är från Gdynia/Gdansk och ska på laziomatchen på lördag. De är där för att de är inbjudna pga politiska åsikter och fightingegenskaper enligt de själva.

Själv ska jag på Roma-Atalanta samma dag, men är föga imponerad av de här tjockisarna,
Nu till frågan;
Det är 10-15 år sedan jag själv var aktiv.
Läser mest på olika ställen om inhyrda polacker osv, är det så här illa numera i svenska klubbar också? Är det verkligen så att ni vill låta flodhästar som dessa representera er? På riktigt?!

Självklart heilade de som hejdåvinkning.
Citera
2018-01-05, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Så du har varit "aktiv" och pratar polska. Var du inhyrd för 10-15 år sedan?

Allvarligt? Var har jag ens hävdat att jag pratar polska?

Svara på frågan förslagsvis, eller inte alls.
Citera
2018-01-05, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaugh
Allvarligt? Var har jag ens hävdat att jag pratar polska?

Svara på frågan förslagsvis, eller inte alls.

Jag förstod det som att de pratade sinsemellan eftersom de var med respektive och barn och att du accentuerade att de pratade högt. När du säger det kan de ha pratat med dig istället för att du satt bredvid och hörde.
Lite sinnesförändrande här
Citera
2018-01-05, 13:27
Medlem
Nästan bättre att både bajen och dif, och kanske gnaget med lägger ner sina firmor, bara så att man slipper pajkastningen. Man slår sig över bröstet utan att ens haft ett box. Ist så försöker man vinna poäng på historier om hur många man var och hur rädda dom andra var. Stockholm har gått från att vara en av dom hetaste städerna i norra europa till detta. Jag förstår varför wm åker ner till kontinenten för sthlm är helt hopplöst.
Citera
2018-01-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Nästan bättre att både bajen och dif, och kanske gnaget med lägger ner sina firmor, bara så att man slipper pajkastningen. Man slår sig över bröstet utan att ens haft ett box. Ist så försöker man vinna poäng på historier om hur många man var och hur rädda dom andra var. Stockholm har gått från att vara en av dom hetaste städerna i norra europa till detta. Jag förstår varför wm åker ner till kontinenten för sthlm är helt hopplöst.

Du vet att Gnaget och Bajen också åker utanför gränsen och kör? Bajen senast i november. Det är bara dif som inte gör de.
Citera
2018-01-06, 00:13
Medlem
capitalswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Du vet att Gnaget och Bajen också åker utanför gränsen och kör? Bajen senast i november. Det är bara dif som inte gör de.

Vilka körde bajen mot?
Citera
2018-01-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Dom kör. När ska din feta brödfitta sluta snacka om saker du inte har en jävla aning om? Bajen kör mot utländskt motstånd, fb har kört mot zenit både yngre och äldre. Det motståndet har ingen svebsk liga gått upp mot tidigare. Du verkar ta mig fan vara helt jävla hjärndöd.
Citera
2018-01-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capitalswe
Vilka körde bajen mot?

.
Senast redigerad av MorbuSdowN 2018-01-06 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in