2017-09-19, 17:13
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Tycker snarare uttalandet vittnar om ointresse och att Polisen nu skiter i att upprätthålla ordningen. Någonstans har polisledningen fullkomligt tappat respekten för sin uppdragsgivare, och jag kan väl på något sätt ändå ha lite förståelse.

Det som stör mig är att snutjävlarna avsätter personal dagligen för att vakta dessa baaarn och sedan klagar de över att de behöver mer folk
Citera
2017-09-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Det som stör mig är att snutjävlarna avsätter personal dagligen för att vakta dessa baaarn och sedan klagar de över att de behöver mer folk
Det håller jag med om och är det största problemet. Hur dom ens kan ställa upp på detta efter nacksvinget är en gåta. Jag hade krävt som konstapel att få bunta ihop dom och skicka direkt till förvar. Kärringarna ska socialtjänsten ta hand om och ifrågasätta om dom är sexualbrottslingar då dom ligger med folk som dom säger är barn.
Citera
2017-09-19, 17:29
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitGirl
Dom är ju redan "gamla". Och när ska de ut ur LANDET. Har polisen helt gett upp nu så de låter dom stanna kvar där på Bantorget i all evig tid. Jaha, så nu är alla och allt välkommet till Sveristan och bo vart ni vill, gör vad ni vill. Polisen tittar bort. Fy fan........
Ja, när fan kan man få bort och ut dessa afghanscammare? Så förbannat sjukt det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Äntligen har polisen fått lite pondus om det var dom som uttryckte sig så. Djä*ligt roligt sagt.
Om polisen sagt så är det nog lite sarkastiskt uttryckt. Självfallet ska inte afghancirkuskollektivet, dessa bedragarelement etcetera, vara här över huvud taget egentligen.

Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Dålig källa men det är inte bra att barnen/ungdomarna blir sjuka av kölden och hamnar på sjukhus, redan två som hamnat där varav Mahmoud kom in med ambassadpersonal så det gick snabbare. Nu är jag mer säker på att Ribbenvik och Fritzon kommer ändra sig, kylan kommer faktiskt vara på våra unga ensamkommandes sida i tv och nyheter, unga och barn som får lunginflammation och skador är inte bra för Sveriges anseende. Fint att dom får värma sig i en lägenhet nära där dom befinner sig. Önskar att jag kunde hjälpa till mer men bor för långt bort. Fler tält och sovsäckar behövs och regelbunden logistik för tvätt osv.
Skitsnack. Afghanföreställningen hör inte hemma i Sverige. Det hela är fel på alla sätt som finns. Bedragare är vad de är - och de har ingen som helst rätt att vara här.
Samnytt återger verkligheten på ett bra sätt, till skillnad mot pk-media, och framför allt till skillnad mot dig som bara ljuger och försöker spamma sönder denna tråd med trolleritrams i inlägg efter inlägg.
Citera
2017-09-19, 18:00
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Man måste beundra Amirs pr - arbete för NMR, SD och andra högerfalanger.
Han breddar vägen för dem in till riksdagen! 😊
Du är inte så långt ifrån, sedan undrar jag om han har säpo kontaker. Ja med tanke på 2 kameror med objektiv i typ 75-100 tusen klassen, kanske som tidigare sagts mulvad. Men vad vet jag mitt arma luder
Citera
2017-09-19, 18:46
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
iationer
Ptja... de gör nog så gott de kan med "materialet". HR, omorganisationer kräver mange folk. Oduglingar ska också ha nåt att göra - både i toppen o botten. Den svenska modellen.
http://polistidningen.se/2016/04/1-076-sokande-till-polisutbildningen-kroknade-vid-webbformularet/
Citera
2017-09-19, 18:58
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Verkligen!

Att lägga upp sin portkod in en ÖPPEN Facebookgrupp med nästan 20 000 medlemmar är enormt omdömeslöst. Min bostadsförening skulle inte uppskatta det, inte heller en direkt uppmaning till ett hundratal afghaner att komma och gå i trappuppgången efter egna önskemål.

Det är ett bra bevis för att dessa "hjälpare" är totalt utan vett och sans. Hon har ju lagt upp det på Stadsmissionens hemsida också men där reagerade nån och uppmande henne att byta portkod.
Citera
2017-09-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Den där Amir är en riktigt dryg jävel.

https://twitter.com/nabizadehse/status/909891644417290241

'Dryg jävel'; det var väl ändå århundradets underdrift: skojaren är ju alldeles.. kommer inte på nåt passande, måste nog synonymgoogla 'kräk' för adekvat begrepp. Om det öht finns?🤔

'Jag har råd med vad som helst!'. Den meningen rymmer så mycket. Anledningen till att han kom hit. Anledningen till att alla hazarer kom hit och anledningen till att de strejkar.

De vill också ha råd med allt utan att prestera något.😐
Citera
2017-09-19, 21:38
Moderator
Tinuviels avatar
Nu ska de ut och demonstrera igen.

Den 22/9 ska de marschera till den afghanska ambassaden under parollen "inga resehandlingar till döden":
https://twitter.com/nabizadehse/status/910209424635174913

Förljugen bild för övrigt. En bild där huvuddelen av de som går i demonstrationståget är svenskar. Varje gång de har demonstrerat har det varit tvärtom. 90 procent afghaner och av dessa 98 procent män.

Det döljer inga handhjärtan.
Citera
2017-09-19, 21:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Den 22/9 ska de marschera till den afghanska ambassaden under parollen "inga resehandlingar till döden":

Förljugen bild för övrigt. En bild där huvuddelen av de som går i demonstrationståget är svenskar. Varje gång de har demonstrerat har det varit tvärtom. 90 procent afghaner och av dessa 98 procent män.

Bra att dom, efter 45 dar, drar mot sitt hemland till. På tiden...
Citera
2017-09-19, 21:47
Medlem
LaScalas avatar
Och hucklehelvetet har kommit över Salles medlemskort från Pressunionen och lagt upp på twitter.
https://twitter.com/fatemeh_khavari
Citera
2017-09-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Och hucklehelvetet har kommit över Salles medlemskort från Pressunionen och lagt upp på twitter.
https://twitter.com/fatemeh_khavari

Så härligt!!! Nu får hon vatten på sin kvarn (Vår Malala) . Fatemeh, grattis! Vik dig inte för nazister och rasister.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-09-19, 22:33
Medlem
Citat:

Undrar om de välkomnas av ambassaden?
För på frekdagar har ambassaden stängt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in