Jag har full förståelse för TS "det var bättre förr ironi"
Råkade själv ut för en sån här incident för några månade sedan i en helt stillastående bilkö på nästan plan mark lyckades jag (inte helt klart att det faktiskt var jag) i 0,05km/h rulla in taxi med en äkta MENA - förare.
En lätt puff, tror inte ens man kunnat klämma ihjäl en ekorre däremellan, men ut far MENA- föraren och gafflar om att jag förstört hans bil, gnuggar bort lite smuts på "kofångaren" och pekar på en liten svart inbuktning stor som en kaffeböna (det finns fler äldre skador och skrapmärken redan).Han kräver att vi ska invänta polis (i en timslång 3 fils bilkö) jag tycker inte att det finns så mycket att diskutera - det finns inget på min bil som kan åstadkomma märket han pekar på, han har mitt bilnummer, jag säger att vi inte kommer längre så jag åker därifrån i kön som nu börjat rulla sakta.
MENA-föraren ringer polisen och anmäler smitning från olycksplats - polisen ringer mig och jag förklarar att det inte rör sig om en trafikolycka och beskriver omständigheterna, får rådet att kontakta föraren och möta upp honom - vilket jag gör.
Möts upp på Arlanda jag kör upp min bil bakom, konstaterar återigen att det inte finns något på min bil som korresponderar mot skadan men han ger sig inte, och nu har han minsann ont i nacken också.....

Tror ingen normal människa ens hade bemödat sig att kliva ur sin bil vid en sådan här händelse.
Hur som helst, det kostade mig självrisk vilket jag hackar i mig, men det som retar mig är en halvskabbig Taxi fick en ny kofångare (och därmed täckning för alla gamla skador) samt förmodligen även stilleståndsersättning på försäkringen