2017-09-15, 20:37
Medlem
kukflashs avatar
Jag tror såhär... vill man vinna ph så ska man ligga så lågt som möjligt. Avslöja inte för mycket i syncen eftersom produktionen styr ALLTING. Vill dom ha ut dig så kommer det att hända. Man har även en mygga på sig och är övervakad dygnet runt
Citera
2017-09-15, 21:24
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Det är nog lite av pierres taktik. Han ligger lågt, spelar korkad och står tryggt med sin partner. Han vann ju ändå PH-Norge.

Sen syns han inte så mycket i TV. Antagligen för att produktionen har valt att lägga mer tv-tid åt allstar-gubbarna. Kolla bara hur mycket de visar Smail.

Mycket möjligt. Tänker allmänt hur han för sig och när han pratar. Hade jag försökt spela så dum hela tiden att jag blivit galen haha..

Vi får vänta och se helt enkelt hur det utspelar sig. Rolig säsong hittills
Citera
2017-09-17, 17:27
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Mos är ju också vettig och jordnära. Om än lite flummig.

Ah, kan gå med på det också.
Citera
2017-09-18, 22:02
Medlem
vem van veckans motel?
Citera
2017-09-18, 22:16
Medlem
Grankulas avatar
Assså mos och kristian är så jävla sköna tilsammans. Speciellt mos som skyller ifrån sig på kristian i början av avsnittet
Citera
2017-09-18, 22:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem van veckans motel?

antar Haidar gjorde detta nog. sa ju på reklamen att Jeppe och Hermansson skulle mötas.

såg ni hennes reaktion?
Senast redigerad av Hunden007 2017-09-18 kl. 22:32.
Citera
2017-09-18, 22:41
Medlem
mos är ju så jävla trög inte en chans att krille håller käften
Citera
2017-09-18, 22:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mos är ju så jävla trög inte en chans att krille håller käften

ja vafan sen säger han till tjej som Smail sätter på.
Citera
2017-09-18, 23:42
Medlem
Ganonitos avatar
Undrar av det var ett medvetet val av Mos att ta bort de nya killarnas immuniteter. Eller om produktionen rent av styrde det med.
Citera
2017-09-19, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Assså mos och kristian är så jävla sköna tilsammans. Speciellt mos som skyller ifrån sig på kristian i början av avsnittet

Citera
2017-09-19, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Vilket äckel Smail är ! På sitt 27:e år och fjantar omkring som en tonåring . Dessutom har han en mesig röst med ful invandrarmalmöskånska ! Hur kan man f ö tro att man är cool bara för att man tatuerar sig ? Alla ser ju likadana ut - bara motiven som skiftar. När de blir äldre så inser de förhoppningsvis att det är tuffast att vara sig själv och inte bara följa med strömmen . Patetiska (och ointelligenta) människor allihop tycker jag ! Ska inte se fler avsnitt . Mår illa av att se dessa ungdomar och då har jag inte ens nämnt den andre malmöpågen Jeppe !

Varför så sur i tonen? Avundsjuk?

Låt han leva sitt liv om han är lycklig så. Ska han leva ett annat liv för att människor som du dömmer honom?

Han lyckas uppenbart attrahera en väldigt vacker kvinna i programmet. Är han inte intresserad av att skaffa barn, så är det rent sexuellt en vinstlott bara där.
Sen lyckas han på en rad andra områden i sitt liv bara igenom att medverka i programmet.

Alla människor lever olika liv. Om han pluggade till politiker vore det ju givet ett stort misslyckande att bete sig som han gör. Men han är en bartender och hans liv är format efter att han gillar sprit och brudar, han får uppenbart båda delarna.

Tror du han kommer ångra sig när han blir äldre?
Jag tror tvärtom, att han försöker dra ut på den bästa tiden i sitt liv, tonåren och att han snart har passerat bäst före datumet och tar tag i sitt liv och skaffar en familj.

Tatueringar är bra samtalsämnen och många brudar finnar dom attraktiva. Jag tycker man ser manligare ut i tatueringar och förstår helt varför man väljer att göra det.

Själv har jag ingen tatuering- men jag är inte en avundsjuk gubbe som börjar bli skrynklig i skinnet.

Mvh
Citera
2017-09-19, 12:38
Medlem
MettaFocks avatar
Vad tror ni, är det äkta mellan Smail och Emma? Eller är det ett spel från Smails sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in