Citat:
Ursprungligen postat av
stavpolisen
Vilket äckel Smail är ! På sitt 27:e år och fjantar omkring som en tonåring . Dessutom har han en mesig röst med ful invandrarmalmöskånska ! Hur kan man f ö tro att man är cool bara för att man tatuerar sig ? Alla ser ju likadana ut - bara motiven som skiftar. När de blir äldre så inser de förhoppningsvis att det är tuffast att vara sig själv och inte bara följa med strömmen . Patetiska (och ointelligenta) människor allihop tycker jag ! Ska inte se fler avsnitt . Mår illa av att se dessa ungdomar och då har jag inte ens nämnt den andre malmöpågen Jeppe !
Varför så sur i tonen? Avundsjuk?
Låt han leva sitt liv om han är lycklig så. Ska han leva ett annat liv för att människor som du dömmer honom?
Han lyckas uppenbart attrahera en väldigt vacker kvinna i programmet. Är han inte intresserad av att skaffa barn, så är det rent sexuellt en vinstlott bara där.
Sen lyckas han på en rad andra områden i sitt liv bara igenom att medverka i programmet.
Alla människor lever olika liv. Om han pluggade till politiker vore det ju givet ett stort misslyckande att bete sig som han gör. Men han är en bartender och hans liv är format efter att han gillar sprit och brudar, han får uppenbart båda delarna.
Tror du han kommer ångra sig när han blir äldre?
Jag tror tvärtom, att han försöker dra ut på den bästa tiden i sitt liv, tonåren och att han snart har passerat bäst före datumet och tar tag i sitt liv och skaffar en familj.
Tatueringar är bra samtalsämnen och många brudar finnar dom attraktiva. Jag tycker man ser manligare ut i tatueringar och förstår helt varför man väljer att göra det.
Själv har jag ingen tatuering- men jag är inte en avundsjuk gubbe som börjar bli skrynklig i skinnet.
Mvh