Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Det är DU - ingen annan - som gör anspråk på att företräda en grupp som ska hyfsa debatten, hålla god ton och avstå från elaka påhopp. I det är det väl rimligt att frågan riktas till dig om #jagärhär skulle se på ditt inlägg med gillande?
Så här är det. Jag förstår om du känner dig arg och frustrerad och JAG har inget emot att det syns i en text. Det gör tydligt vad du vill ha sagt.
Jag har heller inget emot att ge dig det utrymmet, låta dig uttrycka dig med de ord du väljer - jag noterar bara att du företräder en grupp som inte ger samma utrymme åt andra. Personer som också ger uttryck för ilska och frustration. Dessa anmäler ni, eller dränker i ert spam. Säg mig, Yrisens, de agerar som du just agerade och blir tystade. Tror du det gör dem MINDRE arga och frustrerade?
Det-RSS det som är skillnaden på er och mig. Jag blir inte tystad, förekommer mer hot från extremhögern iof men tystad blir jag inte. Spelar ingen roll hur mycket extremhögern skriver i kommentarerna så svarar jag tålmodigt även sakligt framför mina åsikter.
Det brukar sluta med att extremhögern slutar svara elker ber mig dra åt helvete.
Men tystad blir jag aldrig... det är skillnaden mellan oss.
Och sen, vet ni vad taggen används till?? Och nej, det är inga order från Mina eller gruppen.
Hur många ggr ska man behöva säga det.
Det är fortfarande den ENSKILDE som skriver och tar ansvar för vad man skriver.
Hoppas nu att detta är utrett nu..