2017-09-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundbergaren
Då kan du ju fortsätta gå runt o vara nervös inför dina LSD-trippar och b-trippa precis som du gjorde den här gången. För hela tripp-rapporten STINKER av en bad tripp. Du vet inte hur man trippar och medans du går runt med din "respekt" inför "substans"(?? vad är en substans ens, det är en lappjävel som man tuggar i sig och sväljer inte eld och lågor precis) och även om du går runt nästa gång o ska ta den så kommer din nervositet och spänning förstöra den fina trippen som det är.

TLDR du beter dig som en fjant angående det här och du borde inte ta mer LSD.

Det var verkligen inte en bad trip för mig. Har du ens läst? Och jag känner bara att jag gjorde vad jag skulle och inget mer.
Citera
2017-09-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamoza
Det var verkligen inte en bad trip för mig. Har du ens läst? Och jag känner bara att jag gjorde vad jag skulle och inget mer.
Jag har läst den och det är en bad tripp. Även om du klarade dig lindrigt undan så var det definitvt inte en bra tripp.

Jag är övertygad om att du hade en bad tripp men du vet inte ens vad en tripp är så tack och godnatt stolpskott.
Citera
2017-09-15, 20:38
Medlem
Citat:
Jag har läst den och det är en bad tripp. Även om du klarade dig lindrigt undan så var det definitvt inte en bra tripp.

Jag är övertygad om att du hade en bad tripp men du vet inte ens vad en tripp är så tack och godnatt stolpskott.

Jag fick ut precis det jag ville som en första erfarenhet så nej, du har fel och jag har rätt tyvärr. Godnatt
Citera
2017-09-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamoza
Jag fick ut precis det jag ville som en första erfarenhet så nej, du har fel och jag har rätt tyvärr. Godnatt
Kan inte du försöka förklara vad en tripp är för något? Du som skrivit en hel tripp rapport.

Enligt mig ska du försöka igen. Men du säger själv att du inte vill försöka igen, vilket får mig att börja förstå att oavsett vad du skriver och försöker intala din omgivning att det trots allt det var en bad tripp.
Citera
2017-09-15, 20:57
Medlem
Citat:
Kan inte du försöka förklara vad en tripp är för något? Du som skrivit en hel tripp rapport.

Enligt mig ska du försöka igen. Men du säger själv att du inte vill försöka igen, vilket får mig att börja förstå att oavsett vad du skriver och försöker intala din omgivning att det trots allt det var en bad tripp.

Förklara du istället vad en bra tripp är fattar inte varför du ska sätta en jävla stämpel på min upplevelse. Vad är ditt syfte? Klart jag kommer försöka igen, men jag ser det inte som en grej man "bara gör" utan att läsa på eller känna att det känns rätt. Finns för många personer redan som e sjukt jävla oansvariga när det gäller substanser. Ja, jag kallar det substanser. Tycker det är oansvarigt mot sig själv att försöka låtsas att man ska va cool och "trippa si och så för att så ska man göra". Tror mer på att utforska och lära sig gradvis!

Men du behöver inte bry dig mer om min upplevelse. Jag har börjat utforska psykadelika och jag gjorde det på mitt sätt. Om du tycker det är "b" så får du tycka det. Kunde seriöst inte bry mig mindre om vad du tycker när jag själv känner att det var bra för mig och min utveckling.
Citera
2017-09-15, 23:26
Medlem
Citat:

Vem bestämmer vad som är en bra och vad som är en dålig tripp? Flera faktorer som spelar in på hur trippen kommer att bli. Bara för att en tripp inte är särskilt behaglig betyder det knappast att det är en dålig tripp. Tuffa trippar kan ibland vara de mest lärorika. Och det är väl bra?
Citera
2017-09-16, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetsparadox
Vem bestämmer vad som är en bra och vad som är en dålig tripp? Flera faktorer som spelar in på hur trippen kommer att bli. Bara för att en tripp inte är särskilt behaglig betyder det knappast att det är en dålig tripp. Tuffa trippar kan ibland vara de mest lärorika. Och det är väl bra?
Jag håller verkligen med dig om det sista,

Men TS verkar inte veta vad en tripp är. ganska säker på att du inte heller vet vad en tripp är

gg wp
Citera
2017-09-16, 20:45
Medlem
Citat:

Men TS verkar inte veta vad en tripp är. ganska säker på att du inte heller vet vad en tripp är

gg wp

Oj vilket ego du har... Varför denna attityd? Är inte allting relativt? Jag skulle vilja säga på detta sätt att det endast är personen som upplever trippen som får avgöra om det var en så kallad "bad-trip". Jovisst du kan sitta här och säga att det du läser upplevs som en dålig tripp för dig.. Men varför sådant ego? Varför komma och säga att det är si och så, låt alltet flyta fritt.

"Allt är oöndligt" - Peace <3
Citera
2017-09-16, 22:22
Medlem
hgbgs avatar
Wow. Av alla de otaliga tripprapporter jag läst genom åren tillhör den här toppen, du har ett målande, öppet och ärligt sätt att beskriva. Det är med många personliga referenser jag läser din text och tankarna går tillbaka till min egna första upplevelse.

Fortsätt konsumera psykedelier, gör du det rätt kommer det att transformera ditt liv. Av texten att bedöma har du precis rätt mindset för att kunna extrahera potentialen hos psykedelier. Det märks tydligt att du har intellekt och självkännedom nog. Höj dosen successivt, men med mod. Går du upp på högre doser (250+ ug) är en tripsitter en god idé, som själv har erfarenhet och mikrodoserar med dig.

Låt inte pajkastare infektera dig och generera negativitet när du har så många rätt.

Den här texten gjorde mig glad.

Be well, take care & trip

/h
Citera
2017-09-17, 00:56
Avslutad
Riktigt bra rapport! Var kul och intressant att läsa! Jag har bara tagit lsd 1 gång och kan känna igen mig i en del av vad du skriver! Starkt av dig ta dig igenom vågorna och allt! Å härligt du känner dig starkare nu efteråt. Hoppas du kan hålla fast vid den känslan för det förtjänar du!

Efter min upplevelse, precis som dig så kände jag mig mer som en del av universum...att allt är ihopkopplat och det är en självklarhet. Väldigt befriande! Jag började dessutom älska allt som växer efter den trippen ......å något jag kan rekommendera är att just kolla på träd / blommor när du trippar. Gjort det på svamp ett par gånger och verkligen bara njutit av att se så mycket häftigt som våra sinnen annars inte kan uppleva.

Ser fram emot fler rapporter om du nu prövar igen! (No pressure ofc! 😊 )

Om det blir riktigt läskigt någon gång kan jag rekommendera att säga Hakuna Matata ett par gånger. Det lättar upp stämningen
Citera
2017-09-17, 13:41
Medlem
Citat:

Fan vilken röv du är. Sluta sabba zamozas tråd med ditt trams, och skaffa dig lite verklig medvetenhet.

Jag tänker inte svara på några vidare inlägg om detta, för att inte heller hålla på med trams i tråden, så förvänta dig inga fortsatta konversationer med dig från min sida här, men seriöst, perspektiv kompis.

Ont, kul att TS fick ut något av sin upplevelse! Intressant att höra om din upplevelse utifrån hur du beskrev buildupen, vad som fått dig intresserad av det psykedeliska över huvud taget osv. Spännande med en sån ingångspunkt (i kontrast till många andra tripprapporter här).
Kul att höra
Citera
2017-09-18, 00:19
Bannlyst
Citat:

gg wp

Om du bara visste hur löjlig du är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in