2017-09-16, 18:11
Avslutad
Jag gillar egentligen inte att använda fula ord i skrift men idag idkade vi sannerligen samlag med Elfsborgs bakdel. 3-0 var i underkant.
Citera
2017-09-16, 19:02
Medlem
hobokens avatar
Vi är riktigt bra idag. Örebro har inte en chans. Synd att vi tappat så mycket poäng tidigare, för så som vi spelat senaste tio omgångarna borde vi ha ett poängsnitt över 2,0.
Citera
2017-09-16, 19:34
Medlem
simonvps avatar
Win-win eller lose-lose imorgon för Bajens del?

Ger mig fan på att det blir en repris av matchen mot aik; vi blir utspelade men Wiland grejar en pinne åt oss. dif tar in på MFF och vi har inget att ta med oss från matchen...
Citera
2017-09-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Win-win eller lose-lose imorgon för Bajens del?

Ger mig fan på att det blir en repris av matchen mot aik; vi blir utspelade men Wiland grejar en pinne åt oss. dif tar in på MFF och vi har inget att ta med oss från matchen...
3 pinnar mot Malmö imorgon. Tattarna får guldvittring, vi krossar deras drömmar i derbyt.

#Bajensadistas
Citera
2017-09-16, 19:50
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag gillar egentligen inte att använda fula ord i skrift men idag idkade vi sannerligen samlag med Elfsborgs bakdel. 3-0 var i underkant.

Ni idkade samlag i det som ni själva är?

Nej skämtåsido, inkast aside så har ni alla mina jävla tummar i guldstriden nu. Hellre er än Skansen och danskarna.
Citera
2017-09-16, 19:51
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
3 pinnar mot Malmö imorgon. Tattarna får guldvittring, vi krossar deras drömmar i derbyt.

#Bajensadistas

Det får bli att sabba med ett kryss. Kan inte se oss vinna ett mittfält utan Junior, och om Svendsen plus apdräparen Romulo missar...ja, vem ska kliva fram då?
Citera
2017-09-16, 21:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Med andra ord var det upp i Häcken.
Citera
2017-09-16, 21:36
Medlem
Djurkyrkogården var det va?

Djurgår'n är riktigt jävla bra just nu. Spelar grymt underhållande fotboll! Hoppas på en europa plats.
Citera
2017-09-16, 21:37
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det får bli att sabba med ett kryss. Kan inte se oss vinna ett mittfält utan Junior, och om Svendsen plus apdräparen Romulo missar...ja, vem ska kliva fram då?
Johan Wiland?
Citera
2017-09-16, 21:39
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Johan Wiland?

Jo och då är väl just krysset troligast, likt mot aik
Citera
2017-09-16, 22:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank

#Bajensadistas

Tror ni på er höjd tar 1 pinne imorgon, men självklart hoppas jag på malmötorsk. Dock kommer jag aldrig hoppas på bajenvinst... :/
Hursomhelst. vi har kvar derbyt och detta gör att vi nog ska vara jävligt nöjda med europaplats och var vi än i världen tar oss så ska jag jävlar i mig vara där! Så jävla pepp inför Europa så ett SM-guld som ändå är så gott som omöjligt just nu skiter jag i...
Citera
2017-09-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tror ni på er höjd tar 1 pinne imorgon, men självklart hoppas jag på malmötorsk. Dock kommer jag aldrig hoppas på bajenvinst... :/
Hursomhelst. vi har kvar derbyt och detta gör att vi nog ska vara jävligt nöjda med europaplats och var vi än i världen tar oss så ska jag jävlar i mig vara där! Så jävla pepp inför Europa så ett SM-guld som ändå är så gott som omöjligt just nu skiter jag i...

Lyckas man hålla samma kvalité på liret som nu och förhoppningsvis spelarna man har nu så har man en god mix av kvalité och rutin inför EL kval. Några turliga lottningar och man kan göra något liknande ÖFK. Dock hade dom väl ingen tur med lottningarna i teorin haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in