Citat:
Ursprungligen postat av
MeMajk
Det bästa farbor blå kan göra är att nu dra i handbromsen och avslå förlängningen och sedan hålla ett öga på dem i ett par månader till, sedan är det förhoppningsvis svensk kall vinter
Ju längre man väntar med att avslå ansökan och avsluta en eventuell, illegal demonstration, ju värre blir det att ta hand om problemet.
Hazarerna och vänsteraktivisterna, som står bakom, kan mobilisera bråkstakar i ett nafs. Genom att ge dem så lång demonstrationstid, har man också gett dem gott om tid till att arrangera ett fungerande mobilisationsnätverk. Att upprätthålla lag och ordning kan därför komma att bli svårt att sköta snyggt. Ser framför mig gråtande sugarmommies och ilskna vänstermuppar hängandes i byxbenen på poliserna som ska rensa upp, medan "barnen" och illegalerna ler hult och gör handhjärtan.
Det är för mig obegripligt att man bara förlängt och förlängt hazarernas tillstånd och på så vis permanentat jippot. Det hade gott och väl räckt med ETT demonstrationstillfälle och sedan klart. Vilka andra får sina tillstånd förlängda? Varför gynna en speciell grupp? Det stärker min tro att vänsterextremister styr upp allt och för sin egen skull, men under täckmanteln att man ömmar för de stackars "hitlurade och ensamma barnen".
Vänsterfolk är inte det minsta godhjärtade och mänskliga. De är bara extremt avundsjuka och kan inte ta att vissa har det bättre än andra.
Så nu Polisen, visa vem som bestämmer! Ordningsmakten eller vänsterdrägget och deras skäggamar?