Beijer Byggs "Stabilt sedan 1915" är ord och inga visor Kul att de visar vad de menar utan massa floskler.
Pantamera-sången där den blonde killen står som världens raggare och flörtar skiten ur kameran vid maskinen är ganska skojig också, åtminstone den sekvensen.
Jag gillar såna här reklamer som går all in för att måla upp vilket fantastiskt lyckligt liv man får bara man köper deras produkter. Det finns liksom ingen gräns för hur mycket solsken, snygga tjejer och framgång jag kommer att få bara jag köper Gillette eller Coca-Cola. Dagens reklamer är så mycket mer dämpade med detta.
Jag gillar såna här reklamer som går all in för att måla upp vilket fantastiskt lyckligt liv man får bara man köper deras produkter. Det finns liksom ingen gräns för hur mycket solsken, snygga tjejer och framgång jag kommer att få bara jag köper Gillette eller Coca-Cola. Dagens reklamer är så mycket mer dämpade med detta.
Precis så!
80-talet var speciellt på ett bra sätt.
Nokian Hakkapeliitta 9: Extreme winter grip gillar jag starkt! Snyggt gjord
https://www.youtube.com/watch?v=cUohS7G_SIc Men den kunde varit lite längre då dubbarna lyser innan däcket skapas, men annars gillar jag att den är nordisk i sig. Finns säkert någon som anser den rasistisk för att det inte finns någon hudfärgsberikare med.
Spanade en stund på lite 80 tals reklam på Youtube. De flesta av oss fl.b:are skulle nog anse att den är bättre just p g a avsaknad av MENA typer. Har nog kollat ett 50 tal olika varianter men ingen har med en MENA. Bara vita och enstaka svarta.