Den vrsta av tjejerna r helt klart Sandra, kollar p grdagens avsnitt nu och hoppas att hon lmnar. Tycker om nya tjejen Izabelle, faktiskt skn tjej som nd verkar vettig (eller ja, s vettig som ngon sker ph kan vara).
Kan tillgga att jag gillar ryssen mest av killarna ocks... Genri eller vad han heter? Sedan kommer Smail, hoppas att Anna och han ligger .
Sist av killarna ligger Kristian helt klart. S jobbig i TV-rutan.
Hahah fyfan vad trkigt programmet hade varit utan Kristian, det mste du vl sjlv inse? Mnga i programmet r extremt stela. Minst 3 pers som inte ens var med i grdagens avsnitt, undra varfr
Senast redigerad av hicku 2017-09-14 kl. 14:33.
Hahah fyfan vad trkigt programmet hade varit utan Kristian, det mste du vl sjlv inse? Mnga i programmet r extremt stela. Minst 3 pers som inte ens var med i grdagens avsnitt, undra varfr
Ja, Kristian gr bra TV men fyfan vad det kryper i kroppen varje gng han snackar, srskilt nr han ska lgga in sitt "move"
TV 3 r vrdels som producent. Att inte f lra knna alla utan satsar p tre patetiska fredettingar sger mycket om produktionen.
Ser ut som att han har grov adhd nr han sitter och spnner sig/gestikulerar i synken
Kristian symboliserar den efterblivne.. loosern.. allt gr fel fr honom.. ligger och hnglar lite som vrsta tonring medans andra tar fr sig p ett vuxet stt..
Mobbar Sandra!
Undrar om hon r stolt ver sig sjlv, usch fr sna hemska mnniskor som hon, cklas verkligen!
Kan inte annat n att hlla med. Vilken cklig jvla mnniska hon r. Antagligen blivit extremt bortskmd i hela sitt liv. Usch vilken mnniska, fyfan.. Hoppas verkligen hon sjlv lser vad folk tycker om henne p olika forum/medier.
Pierre, r det bara jag som tycker han verkar aningen efter? Verkar inte riktigt som hissen gr hela vgen upp hos honom. Blir nstan irriterad av att bara se han tbh.
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2017-09-15 kl. 06:09.
Kan inte annat n att hlla med. Vilken cklig jvla mnniska hon r. Antagligen blivit extremt bortskmd i hela sitt liv. Usch vilken mnniska, fyfan.. Hoppas verkligen hon sjlv lser vad folk tycker om henne p olika forum/medier.
Pierre, r det bara jag som tycker han verkar aningen efter? Verkar inte riktigt som hissen gr hela vgen upp hos honom. Blir nstan irriterad av att bara se han tbh.
Det r nog lite av pierres taktik. Han ligger lgt, spelar korkad och str tryggt med sin partner. Han vann ju nd PH-Norge.
Sen syns han inte s mycket i TV. Antagligen fr att produktionen har valt att lgga mer tv-tid t allstar-gubbarna. Kolla bara hur mycket de visar Smail.
Vilket ckel Smail r ! P sitt 27:e r och fjantar omkring som en tonring . Dessutom har han en mesig rst med ful invandrarmalmsknska ! Hur kan man f tro att man r cool bara fr att man tatuerar sig ? Alla ser ju likadana ut - bara motiven som skiftar. Nr de blir ldre s inser de frhoppningsvis att det r tuffast att vara sig sjlv och inte bara flja med strmmen . Patetiska (och ointelligenta) mnniskor allihop tycker jag ! Ska inte se fler avsnitt . Mr illa av att se dessa ungdomar och d har jag inte ens nmnt den andre malmpgen Jeppe !
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!