2017-09-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, jag menar ett riktigt skjutvapen för att kunna hålla våldsamma passagerare och även besättningsmän vid ett ev. myteri t.ex. i schack. Jag är säker på att jag har läst det någonstans, hinner inte leta källor nu.
Vill väldigt gärna ha en källa på detta !!!!!!!
Citera
2017-09-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så in i helvete lätt att sitta där bakom skärmen och vara så klok så klok. Så eftertänksam. Med facit i hand. Vad man BORDE ha gjort. Jo då, hade jag facit i hand på mitt eget liv så finns det en hel del som jag inte borde gjort och som jag borde gjort annorlunda. Men jag antar att du vet vad jag borde gjort. Herregud.

Man åker inte till en krigszon innan man har tagit reda på vilka parter som strider och om vad.

Jag säger inte att hon inte kunde ha åkt ubåt med idioten. Men varför göra det på kvällen, ensam och utan att vara förberedd (ens till klädseln)?
Citera
2017-09-15, 13:53
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon tycks även ha varit närvarande vid någon fest som PM har ordnat (vill minnas att det finns bildbevis om det i tråden?)

Nej. Det har hon inte alls. Och nej. Det finns inga bildbevis.

Jag tror att det är detta inlägg som startade ryktet:

Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Kan alle se på den her videoen.

Den er fra en konferanse med PM og Kanskje KW tilstede.
Ca 0:32 ut i videoen så er en dame som ligner på KW.
Er det henne så har Madsen truffet henne før.

https://www.youtube.com/watch?v=oyfPs_a2PnA

Er det KW eller ikke? Noen andre mener at det er KW også.

Det är alltså denna tjej som ska vara Kim Wall:
https://minfil.org/Aep6xcc5b1/NN.jpg

Men hon är inte lik överhuvudtaget när man tittar närmare med en annan ljussättning:
https://minfil.org/B8p8x0ccb8/KW.jpg
Citera
2017-09-15, 13:54
Medlem
Citat:
Vanligtvis om man exempelvis seglar eller åker motorbåt då har man inte kjol och tights. Sånt har man först när man kommer iland.

Overall är inte det enda alternativet till en kjol.
Det var dessutom 22 gr varmt den dagen. I skuggan. Och man kan väl för fan visst ha kjol och tights! Varför skulle man inte kunna ha det? Vad ÄR det för fördomar folk har här på forumet?
Citera
2017-09-15, 13:57
Medlem
Citat:
Man åker inte till en krigszon innan man har tagit reda på vilka parter som strider och om vad.

Jag säger inte att hon inte kunde ha åkt ubåt med idioten. Men varför göra det på kvällen, ensam och utan att vara förberedd (ens till klädseln)?
Varför hänger du upp dig på kjolen? HON. HADE. TIGHTS. UNDER. Alltså BÅDE kjol och tights. Du låter som man gjorde förr (och fortfarande gör) i domstolen: "Jaha, du blev våldtagen i lördags på väg hem. Vad hade du på dig? Jaha, du hade kjol - skyll dig själv".
Du är ju inte klok. Gå och liera dig med Merwinna - ni är exakt samma skrot och korn.
Citera
2017-09-15, 14:02
Medlem
Citat:

Solen gick ner 20.52. Men det blev inte mörkt förrän runt 21.45. Då hade de ju räknat med att vara tillbaka. Det var verkligen inte på kvällen, möjligen i tid, men inte vad gäller ljus. Jag vet hur ljusförhållandena är, jag bor två mil från Köpenhamn. Bara över bron på andra sidan. Vadå inte förberedd vad gäller klädsel? 22 gr varmt, något svalare vid vattnet. Ljust. Folk såg henne.

Nä, orkar inte med det här.
Hej på dej.
Citera
2017-09-15, 14:03
Medlem
Citat:
Det var dessutom 22 gr varmt den dagen. I skuggan. Och man kan väl för fan visst ha kjol och tights! Varför skulle man inte kunna ha det? Vad ÄR det för fördomar folk har här på forumet?

Det var på kvällen de åkte iväg.

Min fördom är att kjol är ett plagg som man generellt inte har ombord. Man kan ju besöka exempelvis seglarbutiker för att se vilken sorts sortiment de har för att inse fakta.

Shorts, byxor, jackor, västar... När man sen går iland DÅ kan man ha en klänning..
Citera
2017-09-15, 14:03
Medlem
Citat:
Vanligtvis om man exempelvis seglar eller åker motorbåt då har man inte kjol och tights. Sånt har man först när man kommer iland.

Overall är inte det enda alternativet till en kjol.

Haha vet inte hur många gånger jag har haft kjol o tights på mig o även legat på däck i bikini o solat ..när jag åkt förbi andra båtar så har jag inte sett några med militäroveraller på sig

Tror inte KW frös iallafall, det var vindstilla o varm sommarkväll + att hon stod i ett torn.
Citera
2017-09-15, 14:04
Medlem
Citat:
Håller med man blir rädd för mänskligheten .Är det inte 2017 .????
Citera
2017-09-15, 14:04
Bannlyst
Citat:
Vad skulle hon haft på sig för att slippa bli dödad då? Enligt dig?

Ett armband med texten "tafsa inte"!
Citera
2017-09-15, 14:05
Medlem
Citat:
Varför hänger du upp dig på kjolen? HON. HADE. TIGHTS. UNDER. Alltså BÅDE kjol och tights. Du låter som man gjorde förr (och fortfarande gör) i domstolen: "Jaha, du blev våldtagen i lördags på väg hem. Vad hade du på dig? Jaha, du hade kjol - skyll dig själv".
Du är ju inte klok. Gå och liera dig med Merwinna - ni är exakt samma skrot och korn.

Men varför kopplar du kjolen till skuldfrågan?
Citera
2017-09-15, 14:05
Medlem
Fjalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tror att PM kommer få svårt att förklara vad han gjorde alla de där timmarna hela natten och förmiddagen i ubåten.
Det var all den tiden som fick mig att fundera på styckning. Men nu har han ju "inte styckat henne". Så vad ska han säga att han gjorde?
Förutom powernapen.

Han har nog inte sovit. Men han styckade henne kanske 2 timmar och då går hans resa ihop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in