Citat:
Ursprungligen postat av
Vekruset
Vad är utsatt? Det är fullständigt onormalt att stycka en journalist som gör ett reportage om en. Det är inte normal vaksamhet att anta att det kan hända.
Jag hade inte hört talas om någon av dem före mordet, men min första reaktion var att han självklart måste ha satt av henne på kajen, för att allt annat skulle vara fullständigt otänkbart! Att hon strax skulle dyka upp och be om ursäkt för att hon inte varit nåbar, och skapat oro.
Klädseln är funktionell och fullständigt normal. Det finns ingenting syndigt i att bära kjol.
NU vet vi att han var galen. Innan han gjorde detta så fanns det inga sådana indikationer. Skäms på dig!
Att en kjol skulle vara ett funktionellt plagg på en båt..Särskilt om man nu måste klättra..
Madsen själv (inklusive hans kompanjoner) hade overall..
Det brukar vara kallare på havet än iland. Plus att det brukar blåsa mer på havet. En kjol fladdrar lätt i vinden.. och den värmer inte ett skit.
Jag påstår inte att det är syndigt att använda en kjol, men varje plagg har sin plats. Kjol är ett ovanligt opraktiskt plagg när man åker båt..