2017-09-14, 18:15
Medlem
Sperssons avatar
.
Varför tog strömmen med afghanska barn plötsligt slut?
Eller var det mer synd om afghanerna 2015 än 2017??

Om jag vore ansvarig för migrationen i Sverige så skulle jag känna mig grundlurad.
Citera
2017-09-14, 20:07
Moderator
Lobengulas avatar
Vänligen ha fokus på demonstrationen i den här tråden, inte narkotikabekämpning och annan kriminalitet.

/Mod
Citera
2017-09-14, 20:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Varför tog strömmen med afghanska barn plötsligt slut?
Eller var det mer synd om afghanerna 2015 än 2017??

Om jag vore ansvarig för migrationen i Sverige så skulle jag känna mig grundlurad.
ID-kontroller på vägen till Sverige. De har sällan pass, eller annan ID-handling.
Citera
2017-09-14, 20:53
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Fyfan vad de ser debila ut. Man riktigt känner av inavlen. Och dessa finner kvinnor attraktiva?
Det är mycket speciella kvinnor som finner dessa gubbar attraktiva... Kärlekstörstande, vill ta hand om och känna sig behövd. Empty nest-syndrome. Halvgamla med utflugna barn. Blommar upp när deras liv får ny mening och ett ädelt syfte. Dragning åt det hysteriska. Sista rycket innan slemhinnorna i fittar torkar till pergament.
Citera
2017-09-14, 21:36
Medlem
BitGirls avatar
Från Nyheter i dag : "Fatemeh fortsätter med att hon inte förväntade sig att bli intervjuad och att hon inte har svaren på alla våra frågor. Hon anser att det är regeringens uppdrag att se till att deras krav finansieras."

https://nyheteridag.se/afghanledarens-krav-regeringen-ska-betala-alla-kraven/
Citera
2017-09-14, 21:52
Medlem
Nå, vad händer - häckar ockupanterna fortfarande på Norra Ban?
Citera
2017-09-14, 21:55
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitGirl
Från Nyheter i dag : "Fatemeh fortsätter med att hon inte förväntade sig att bli intervjuad och att hon inte har svaren på alla våra frågor. Hon anser att det är regeringens uppdrag att se till att deras krav finansieras."

Stackars tjej eller kille som utnyttjas av VP(K) VP(K) sänder alltid fram representanter som inte är helt där antagligen för att vänstern förväntar sig att media ska visa mer sympati och inte ifrågasätta eller ställa mot väggen Vänstern sände fram Sebbe Stakset för att försvara vänsterns våld i uppdrag granskning Nästan barnmisshandel Sebbe bör omyndigförklaras.

Citat:
Ursprungligen postat av Fatema/Murteza
Det finns pengar men det är regeringen som säger: nej ni måste vara mot varandra för ni ska inte få igenom era krav. Ni ska alltid vara svaga i samhället. Ni måste vara utsatta i samhället för ni ska inte få era rättigheter. Men vårt främsta mål är att stoppa utvisningar till Afghanistan och därför sitter vi här. Men anledningen till varför vi höjt rösten för pensionärerna är för att det är pensionärerna som har byggt det här landet och det är de som bestämmer, de är de som röstar i valen. Det är de som bestämmer och de som har byggt landet, därför måste vi hjälpa dem. Vi måste hjälpa varandra.

Den som har skrivit ner svaren har insett att demonstranterna bör fjäska för pensionärerna. Hazarerna bryr sig inte om den som har byggt Sverige jag trodde förresten att det var invandrare som har byggt Sverige. 1960 utgjorde invandrare inte mer än 4.0% av Sveriges befolkning Tinos siffror som Läckberg kallar det Tinos eller Statistiska centralbyrån.

Vilka rättigheter har hazarer i Sverige? Betyder det att jag har rättigheter i Kanada? USA?
Nederländerna?
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-14 kl. 22:01.
Citera
2017-09-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Stackars tjej eller kille som utnyttjas av VP(K) VP(K) sänder alltid fram representanter som inte är helt där antagligen för att vänstern förväntar sig att media ska visa mer sympati och inte ifrågasätta eller ställa mot väggen vänstern sände fram Sebbe Stakset för att försvara vänsterns våld i uppdrag granskning Nästan barnmisshandel Sebbe bör omyndigförklaras.

Den som har skrivit ner svaren har insett att demonstranterna bör fjäska för pensionärerna. Hazarerna bryr sig inte om de som har byggt Sverige jag trodde att det var invandrare som har byggt Sverige. Framtill 1969 var 95% av Sveriges medborgare ljushyade svenskar

Vilka rättigheter har hazarer i Sverige? Betyder det att jag har rättigheter i Kanada? USA?
Nederländerna?

En spark mitt i r*ven och en enkelresa till Kabul ska alla få och det bör regeringen se till att det händer snart. Dessa stöddiga jävlar har fått för sig att svenskarna är deras slavar, inte vårt problem att de blev grundlurade och blåsta på konfekten. Gråt ut hos vurmande kärringar och säg adjö till bidragsparadiset.
Citera
2017-09-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitGirl

Hahaha, heelt horribelt ju!
När ska polisen vakna och ta dessa hårigamän/gubbar i nackskinnet, hiva in dom in i piketen och köra dem till asylhäktet för utforsling???
I morgon är en dag för mycket alltså.
Citera
2017-09-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
När ska polisen vakna och ta dessa hårigamän/gubbar i nackskinnet, hiva in dom in i piketen och köra dem till asylhäktet för utforsling???

Det hon säger "ska finansieras" är ju dock höjda pensioner, LSS-boende och BB. Hon säger ju inte att hon kräver att staten sprinklar pengar över dem själva?
Citera
2017-09-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vad mycket krav hon med slöjan har, tillsammans med sina landsmän, unga män inga barn, som sagt :-)
Skicka hem dem nu så de inte sitter kvar och fryser stjärtarna av sig när vintern kommer.
Citera
2017-09-15, 00:15
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Jaha sitter dom där än....

Rättigheter kräver dom, verkar vara sådana tider nu ska bara ha rätt till allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in