2017-09-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tror inte det menades att han messat vännen och sagt något om Kim. De som skrev artikeln menade väl att när han hörde av sig till vännen var det efter tidpunkten han sagt att han släppt av henne.
Precis. Han messade ca 22.30. Och han uppgav till polisen att det var då han släppte av Kim.
Edit: det innebär att hon måste varit död då.
Citera
2017-09-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
jag tror det fanns en bild..så jag tror att hon redan är död vid 22:30..jag undrar vilken tid han dök..kanske vid 21-tiden ?

Tror jeg også, PM ville bare vente til det ble mørkt med styckingen og dumpingen.
Citera
2017-09-14, 20:57
Medlem
TaxenSixtens avatar
Jag tror att PM kommer få svårt att förklara vad han gjorde alla de där timmarna hela natten och förmiddagen i ubåten.
Det var all den tiden som fick mig att fundera på styckning. Men nu har han ju "inte styckat henne". Så vad ska han säga att han gjorde?
Förutom powernapen.
Citera
2017-09-14, 20:59
Medlem
Citat:
Jag tror att PM kommer få svårt att förklara vad han gjorde alla de där timmarna hela natten och förmiddagen i ubåten.
Det var all den tiden som fick mig att fundera på styckning. Men nu har han ju "inte styckat henne". Så vad ska han säga att han gjorde?
Förutom powernapen.
Han behöver, tyvärr, inte förklara. Alla vet vad han gjorde. Men bevisföringen ligger hos åklagaren.
Citera
2017-09-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han kanske t o m satte på testdockan som han har i verkstaden.
Förmodligen gjorde han d
Citera
Medlem
Citat:
Förutom powernapen.

ja man får se vad han kommer med för lögner. Han ligger nog o funderar ut många olika historier-. Vi får se om han ska tala till folket igen den 3 okt.
Citera
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Han behöver, tyvärr, inte förklara. Alla vet vad han gjorde. Men bevisföringen ligger hos åklagaren.
Ja men frågan lär väl komma upp. Han ville ju hem till frun och katterna, varför drog han inte hem tidigare kan man då undra.
Citera
2017-09-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ja men frågan lär väl komma upp. Han ville ju hem till frun och katterna, varför drog han inte hem tidigare kan man då undra.
"Jag var i självmordspsykos". Det är ju det han säjer jämt.
Citera
2017-09-14, 21:13
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, jag vet. Men uppskjutningen var ändå uppskjuten (no pun intended), jag vet inte hur länge. Deras uppskjutningar verkar ofta ha blivit uppskjutna för övrigt. Han räknade väl med att antingen hinna bärga N. eller låna eller hyra någon annan båt (mest troligt).
Och hans konkurrenter fick tillstånd för raketuppskjutning på Bornholm den helgen, inte raket Madsen. Så i hans värld hade han förlorat.
Framkommit i otaliga artiklar å intervjuer att Bornholm blev inställt på onsdagen enligt hans andre man. Madsen skulle informera personalen. Vilket han gjorde torsdag runt 22.30.
Senast redigerad av Pandalina4 2017-09-14 kl. 21:19.
Citera
2017-09-14, 21:16
Medlem
Citat:
Asså de känner inte till vilka skor hon hade på sig!! De tror hon hade högklackat!!Jag har läst det flera gånger, men sånt skiter jag i, eftersom jag vet att hon inte hade högklackat! Han har skrivit att kjol går bra att ha! Att han skriver det är solnedgångstur..beror kanske på att han själv är sexfixerad!! Jag har sett flera kort på henne med lite längre klockade kjolar...det var väl hennes stil o man använder väl sånt man gillar.!!! Själv har jag varit på sjön många ggr. o jag har haft kjol, shorts, långbyxor beroende på väder eller vad jag känner för att ha på mig.
Tysken säger att han själv har många besökare med mer eller mindre lämplig klädsel - många med kjol och många som dessutom gått ännu ett steg längre och kommer i högklackat. Poängen var inte att KW skulle haft högklackat, utan att det är rätt vanligt att kvinnliga passagerare har kjol.
Citera
2017-09-14, 21:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
"Jag var i självmordspsykos". Det är ju det han säjer jämt.
Den gick snabbt över. Kan man hoppas på en ny.
Citera
2017-09-14, 21:22
Medlem
Citat:
ja man får se vad han kommer med för lögner. Han ligger nog o funderar ut många olika historier-. Vi får se om han ska tala till folket igen den 3 okt.
Något som jag undrat mycket över det är att både advokaten och kräket har från början sagt att han ville göra allt för att hjälpa polisen och samarbeta. Då kan han ju tex börja med att berätta var han dumpat resten av kroppen och mobiltelefonerna.Äsch glömde ju att han inte utfört någon styckning utan dumpat kroppen i ett stycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in