Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
SVTs inblandning i försöken att tysta åsikter behöver utredas. Jag hoppas att SVT själva gör det till att börja med. Om det har skett på arbetstid eller med SVTs utrustning eller i deras lokaler är det mycket allvarligt. Som tidigare inlägg har påtalat behöver det också granskas om personerna har utnyttjat sin ställning. Vidare behöver det granskas om de har agerat sakligt och opartiskt i sin yrkesutövning inom public service.
Du verkar inte alls förstå hur allvarligt det här är.
När det gäller dina övriga punkter så är det samma som du upprepar hela tiden trots att det är mot vad GS själva säger. Det är bara ett rabiat upprepande som inte leder någonvart. Du agerar enligt definitionen av troll: ”
Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner som inte leder någon vart.”
(
https://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll)
Jag tycker att du ska tänka över vad du påstår och ta del av det som GS informerar om på sin sajt. Att utpeka medlemmar i GS som klandervärda kan vara straffbart enligt
5 kap. 1 § brottsbalken:
Att de som intervjuas framstår som idioter beror på att de beter sig som idioter. Det är ett idiotiskt och ondsint beteende som håller på att förstöra Sverige. Kolla följande tråd:
(FB) "Sverige går mot en systemkollaps" - vilka är bevisen?
GS avslöjar det idiotiska och ondsinta beteende som håller på att förstöra Sverige. GS avslöjar makthavare som sviker sina självklara plikter (vilket är
förräderi per definition). GS värnar demokratin.
Varför vill du och dina gelikar förstöra välfärdsstaten Sverige?
Hahahaha... Var nog det dummaste jag läst på länge.
GS är en oseriös nassegrupp. Förintelseförnekare och missbrukar titeln Journalist.
Några rädda smånassar som först ringer anonymt, sen klipper och klistrar i ljudfilerna och sen utan samvete hänger ut dessa.
Nu även privatpersoner som endast bemöter hot och hat på FB.
FB är ett amerikanskt företag och som har regler. Tror inte att ni förstår detta.
Ni förstår heller inte hur FB fungerar. Jag tycker ni ska plöja igenom reglerna som FB har.
Det är de regler ni godkänner när ni skapar ett konto.
Ni hänger ut privatpersoner olagligt, för vad? Att man bemöter hot och hat?.
Jag håller med en som skrev på FB att det är nog det fegaste man kan göra.
Men som Fabian i GS hävdar, han gör informationen tillgänglig bara men skiter fullständigt i konsekvenserna.
Men fegt är det, riktigt fegt.
Det visar bara hur GS agerar.
Utpekar någon som klandervärd? Haha.
Kör du med härskarteknik?? Tyvärr, funkar inte, byt till någon annan teknik.
Men, en utbildning i hur FB fungerar borde nog vara på sin plats. Ni använder en plattform som ni tror SVT bestämmer över eller gruppen jagärhär bestämmer över.
Herre jösses i min låda..