Citat:
Ursprungligen postat av
pita55
Asså de känner inte till vilka skor hon hade på sig!! De tror hon hade högklackat!!Jag har läst det flera gånger, men sånt skiter jag i, eftersom jag vet att hon inte hade högklackat! Han har skrivit att kjol går bra att ha! Att han skriver det är solnedgångstur..beror kanske på att han själv är sexfixerad!! Jag har sett flera kort på henne med lite längre klockade kjolar...det var väl hennes stil o man använder väl sånt man gillar.!!! Själv har jag varit på sjön många ggr. o jag har haft kjol, shorts, långbyxor beroende på väder eller vad jag känner för att ha på mig.
Den tyske kaptenen skriver inte att K hade högklackat, han skriver att det är vanligt att kvinnor som kommer på besök på hans egen ubåt har det.
Är inte de flesta män sexfixerade..?
Jag brukar alltid ha kjol eller klänning, UTOM just till häst, till sjöss och till skogs. I en ubåt tillkommer dessutom den lodräta stegen. Tar man ändå på sig kjol vid de tillfällena, så tror jag att det väger över praktiska hänsyn att man vill vara snygg, kvinnlig och kanske sexig också.