Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
1. Är det rimligt att låta nazisternas stöveltramp eka utanför en synagoga på judarnas heligaste dag? Bör myndigheterna flytta demonstrationen till annan tid eller plats?
Frågan är mycket ohederlig och lismande. Frågan du egentligen ställer är: ska vi slicka arslet på de judiska-ekonomiska skadedjuren så fort de tycker synd om sig själva via de kanaler de själva äger? När jag ser tiggarzigenare nummer tvåtusen sitta med skylten "Gi mij pingar. Min bårn ha kanscher.", så får man ju vara rent av utvecklingsstörd om man inte fattar att det är ett ruttet skådespel för att exploatera sitt värddjurs sympatier, och i fråga om judarna, alltså hela det svenska folket.
Så om vi svara på det du faktiskt frågar om, så svarar jag nej, vi bör inte slicka arsle varje gång ett ekonomiskt skadedjur vill att vi tycker synd om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
2. Var går demonstrationsfrihetens gränser? Bör organisationer som förhärligar våld och hetsar mot minoriteter fritt få demonstrera på våra gator och torg?
Så du vill låtsas att det är intellektuell tankenöt, om exakt hur långt ner på bakhasorna man bör sätta sig innan man gigantumslickar juderiet i arslet. Du inser att du talar om ett svenskt juderi som är kapitalt lojalt med ett amerikanskt juderi som har människoslakt som affärsidé och äter döda människor för att tjäna en slant
Jag antar att det är här skon klämmer för Regulus. Hen kritiserade nyligen flitigt globalismen, ända tills någon i hens närhet påpekade att globalism är synonym med den amerikansk-judiska finansmaffian, och om hen kritiserar judar, ja då är hen en nazist.
Regulus gör som hela vår politiska elit, han försöker tvätta sig ren, greppar sleven och börjar äta ur den hink med rykande skit som judarna använder som instrument för att visa underdånighet. Vad kommer här näst? Är det ryska agenter som står för kritiken av den judiska skadedjursekonomi som med skattemedel handlar araber och negrer till Sverige? Och är det kanske inte negrer och blattar som våldtar, utan "män"? Det finns metervis av judisk gyttja att kräla i!