2017-09-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Det du nämner har hänt fast inte var det 20 utan 6.
Okej visst kanske skrev lite fort, räknade upp mot 8 pers som va inblandad i denna fula attack. säkerligen står de minst 8 stycken till bakom som ändå hade lite vett i skallen som valde att inte delta. Men hey att sen posta en bild med en tröja med texten "dom grina när dom gav bort tröjan" är ändå fett äkta
Citera
2017-09-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Det du nämner har hänt fast inte var det 20 utan 6.

Låter mer rimligt....
Citera
2017-09-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Okej visst kanske skrev lite fort, räknade upp mot 8 pers som va inblandad i denna fula attack. säkerligen står de minst 8 stycken till bakom som ändå hade lite vett i skallen som valde att inte delta. Men hey att sen posta en bild med en tröja med texten "dom grina när dom gav bort tröjan" är ändå fett äkta

Matematik är en av de grundläggande egenskaper för att få komma in på gymnasium i Sverige, jag hörde om runt 6-10 st, varav därför jag blev väldigt intresserad av den filmen du menar på finns med 20 vs 2.
Men nu visar det sig att du var lite snabb i skrivelserna här och kanske hade dubbelseende, så nej du behöver inte skriva mera till mig, det existerade med andra ord ingen film där jag citerar dig "Ursprungligen postat av Lollipo
Så vad säger firman nu när Bajen gjorde allt dom kunde för att stampa sönder 2 firman innan derbyt? Finns en film ute också ser inte särskilt snygg ut överhuvudetaget..20 pers mot 2"
Citera
2017-09-14, 16:10
Medlem
Citat:

Tröjan är en yngretröja och har inget med dessa två FB att göra.
Citera
2017-09-14, 16:54
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baravardet
Ditt inlägg bevisar bara hur dåligt insatt du är.

Har inte så bra koll på DFG, tycker mest att han inte verkar vara på plats lika mycket längre samt poserar med massa MC-grejer, vilket mest känns trashigt faktiskt.

Vad har du att säga om det?
Citera
2017-09-14, 17:38
Medlem
hur kunde kgb åka på stryk? är det inte dom man hört om när dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma försöka sno en tröja från mig så ska jag skjuta sönder deras ben, är dom fattiga behöver dom kläder?
Citera
2017-09-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Har inte så bra koll på DFG, tycker mest att han inte verkar vara på plats lika mycket längre samt poserar med massa MC-grejer, vilket mest känns trashigt faktiskt.

Vad har du att säga om det?

Har absolut ingenting att säga om det, inte mer än att han inte är DFG's ledare som du så fint påstod.
Nog om det
Citera
2017-09-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Du får gärna länka filmen privat.

Var det 5 vs 2 eller 20 vs 2? Det är sådana saker man lätt kan reda ut med hjälp av en film.
Stämmer det som du säger att det var 20 vs 2 är det rent förkastligt, men som sagt, det som skrivs på internet och på flashback i synnerhet är inte särskilt tillförlitligt, speciellt när du hävdar en film, sedan skriver att du inte vill länka till den.
länka till mig också.... vill fan se
Citera
2017-09-14, 22:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slarren92
länka till mig också.... vill fan se
Javisst, samma här!
Ge mig en länk, oerhört spännande att få se sanningshalten i detta!
Citera
2017-09-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Javisst, samma här!
Ge mig en länk, oerhört spännande att få se sanningshalten i detta!

Det fanns ju ingen sanning i detta likt jag misstänkte då den berörda skribenten tog tillbaka sin utsaga, ett otillförlitligt vittne som rätten hade kallat det...

Detta var den nya versionen som återfinns på föregående sida.

Se även de egen dragna slutsatserna och den goda iakttagelsen när han ser säkerligen 8 till bakom....

Vore grymt spännande att se denna rulle, helt klart!

Men jag tror inte jag kommer få se den ifrån HEN, då HEN slutat skriva till mig....
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-14 kl. 23:04.
Citera
2017-09-15, 08:46
Medlem
Du är så jävla dålig, att du ens orkar? Du är inte kgb. Sluta få dig att framstå som att du har fett koll när alla dina inlägg bara är patetiska. Du har noll jävla koll. Jag kommer inte länka ett skit till någon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du så gärna vill ta reda på sanningen fråga dina bajen vänner om filmen de borde inte ha några problem att visa dig eftersom du är fett äkta här på Flashback. Så sluta runka efter att få tag den av mig för det får du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jävla pajas
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-15 kl. 08:54.
Citera
2017-09-15, 09:11
Medlem
Citat:
Du är så jävla dålig, att du ens orkar? Du är inte kgb. Sluta få dig att framstå som att du har fett koll när alla dina inlägg bara är patetiska. Du har noll jävla koll. Jag kommer inte länka ett skit till någon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du så gärna vill ta reda på sanningen fråga dina bajen vänner om filmen de borde inte ha några problem att visa dig eftersom du är fett äkta här på Flashback. Så sluta runka efter att få tag den av mig för det får du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jävla pajas

Har inte sett filmen men vet några FB som sa Bajen var 20-25 plus mot 2. Nu vet jag inte saningshalten i det eftersom de inte var på plats men lustigt att vissa säger 25 och en annan säger 6.

Kan nämna till dig bara att tröja har inget med den händelsen att göra, han slängde den självmant för att inte åka fast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in