2017-09-13, 17:31
Medlem
Inga GAIS på plats om det inte varit någon enstaka som gjort det utan restens vetskap
Citera
2017-09-13, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Kul som i skrattretande eller kul som i roligt att få stryk och springa direkt?
Dom kör ju iaf. Vad gnäller du om. Hoppas verkligen inte du är gnagare eller gårdare, då bör man nog stänga truten.
Citera
2017-09-13, 23:04
Medlem
tuggishs avatar
Verkar som att DFG:s ledare verkar gilla att vara med i motorcyckelgäng mer än i firman nu för tiden?
Citera
2017-09-14, 07:40
Medlem
Så vad säger firman nu när Bajen gjorde allt dom kunde för att stampa sönder 2 firman innan derbyt? Finns en film ute också ser inte särskilt snygg ut överhuvudetaget..20 pers mot 2
Citera
2017-09-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Så vad säger firman nu när Bajen gjorde allt dom kunde för att stampa sönder 2 firman innan derbyt? Finns en film ute också ser inte särskilt snygg ut överhuvudetaget..20 pers mot 2

Har du lust att länka till filmen, vore schysst att bilda sig en egen uppfattning.
Citera
2017-09-14, 10:41
Medlem
.
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-14 kl. 11:02.
Citera
2017-09-14, 10:44
Medlem
Citat:
Nej de tänker jag inte. Men en viss KGB snubbe med en fin gaddning i ansiktet syns rätt bra. Om du e Bajen så vet du precis.

Ok, jag får helt enkelt lita på ditt ord så här på flashback efter ditt första inlägg någonsin

Vem vet, kanske den kommit upp på Youtube under namnet "20 Kgb vs 2 Firman Boys".

Nope, inte ännu under det namnet....

Jo, jag vet vem som har gaddningar i ansiktet, men är det inte lite illa att hänga ut honom och säga att det finns film, men att du verkligen inte vill länka till filmen?
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-14 kl. 10:52.
Citera
2017-09-14, 13:18
Medlem
Det får du helt enkelt göra, men att säga att grabbarna grät och "gav" bort tröjan är väll inte helt korrrekt ändå? kanske är det du som står o skriker i bakgrunden "va tror ni" när stackarna ligger på marken med 5 pers över sig och blir stampade i fejjan. Sjukt jävla vidrigt.
Citera
2017-09-14, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Verkar som att DFG:s ledare verkar gilla att vara med i motorcyckelgäng mer än i firman nu för tiden?

Ditt inlägg bevisar bara hur dåligt insatt du är.
Citera
2017-09-14, 13:54
Medlem
Citat:
Det får du helt enkelt göra, men att säga att grabbarna grät och "gav" bort tröjan är väll inte helt korrrekt ändå? kanske är det du som står o skriker i bakgrunden "va tror ni" när stackarna ligger på marken med 5 pers över sig och blir stampade i fejjan. Sjukt jävla vidrigt.

Du får gärna länka filmen privat.

Var det 5 vs 2 eller 20 vs 2? Det är sådana saker man lätt kan reda ut med hjälp av en film.
Stämmer det som du säger att det var 20 vs 2 är det rent förkastligt, men som sagt, det som skrivs på internet och på flashback i synnerhet är inte särskilt tillförlitligt, speciellt när du hävdar en film, sedan skriver att du inte vill länka till den.
Citera
2017-09-14, 14:30
Medlem
[/quote]Jag ifrågasatte trovärdigheten som sverigescenen och visst aik folk här på tråden skriver. Och igår var det väl ändå inte som firman tog bajen, utan i lördags var det väl isf?
Igår var det väl ligist folk ifrån mäCtiga aik som bugade och grät och lämnade ifrån sig sina tröjor för att undvika att få stryk? Rätta mig gärna om jag har fel.
Kom gärna med lite saklig kritik.
Inte som alla grottmongon "ööööh du är en pajas, gå och dö"
Bättre kan du.[/quote]. Du verkar ha koll på läget rätt bra. Gav bort sina tröjor? För att undvika att få stryk? Vad mer ska du hitta på? Ingen idé att jag forsätter svara dig, Om du nu så gärna vill se filmen så hör med dina Bajen polare så kan dom visa dig eftersom de är dina egna som filmat. De borde inte vara nått problem om du nu är Bajen . Annars är detta mitt sista inlägg jag svarar dig.
Senast redigerad av Lollipo 2017-09-14 kl. 14:33.
Citera
2017-09-14, 14:38
Medlem
Citat:

Det du nämner har hänt fast inte var det 20 utan 6.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in