Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Det innebär att antingen ljög han för dig eller så ljög han för mig. Han skrev uttryckligen att han ALDRIG sett Helena med TS och om de varit ett par så måste det ha varit innan han blev tillsammans med UA. Och du verkar till att känna honom så troligtvis ljög han då för mig.. Det innebär att det andra jag fått info om från honom faller och då undrar man varför han ljög om en sån sak? Hans bror blev ifrågasatt här på slutet i pm och han blev inte glad över det. Försvarsställning direkt. Hans bror "var sin egna värsta fiende" angående att brodern pratade mycket om HA på fyllan. Märkligt va?
Jag tror absolut inte att han ljög. PR var riktigt dålig på namn. Om jag frågade honom i PM om han t ex kände till någon med ett visst namn, så nekade han. När jag sedan mailade en bild på samme kille, så kunde han skriva: "Jaså, han! Jag är skitkass på namn."
Jag frågade honom också om TS. Nej, hade aldrig hört om honom. Men när han fick en bild på TS skickad till sig, då kände han igenom honom. "Det var han! Hette han
så?"
Jag har
aldrig kommit på honom med en enda lögn under de år i tråden jag frågat honom om olika saker. (Han uttryckte alltid, att jag skulle ställa kritiska frågor! Han var mycket noga med det!) Det han sa stämde alltid med vad jag kommit fram till genom mina egna undersökningar.
Jag kan ärligt säga, att PR ofta nog var för snäll och ärlig för sitt eget bästa. Han hade svårt att se och förstå varför vissa personer behandlade honom på ett mycket elakt sätt. "Men jag har ju inte gjort den och den något, så varför är de taskiga mot mig?" Han förstod inte.
Ang. sin bror, så var PR ledsen över att brodern skulle baktalas och misstänkas, just för att han var bror med PR. PR förstod inte varför han skulle dras in. Han menade att brodern aldrig skulle kunna hålla käf*en, om han hade varit inblandad.
Det är min egen, ärliga uppfattning av PR.